Gå til innhold

Hvem er drømmedama?


gjest 321

Anbefalte innlegg

Så du vil med andre ord ha en nikkedukke? Tror de selger de på butikken! :D

Vi må ha lest teksten på vidt forskjellige måter, for det var ikke det inntrykket jeg fikk.

Anonymous poster hash: 55b80...d90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Utenom utseende-preiket...

-Snill og følsom check!

-Empatisk check! (Noen ganger litt for empatisk, setter meg veldig inn i andres følelser og "føler" det samme som de føler)

-Helst litt rolig og stille (som meg selv). Supert om hun kan stråle opp å være morsom, energisk å finne på sprell innimellom. I et litt uforutsigbart mønster.(litt som meg). Check!

-Glad i barn og dyr. Check!

-Liker å trene å ta vare på seg selv (jeg gjør det 6 dager i uken selv). Check!

-Flink å lage mat/bake kaker (ikke et krav da) check (jeg er hvert fall glad i å bake og lage mat, om det smaker godt for andre vet jeg jo ikke :fnise: de kan jo lyve)

-ei jeg kan snakke med om alt uten å føle meg svak eller latterliggjort og som tåler at jeg til tross for det jeg har mellom beina er et menneske som kan bli lei meg og ha det vondt av og til. Check!

-Helst at hun liker å være sosial, bli med på ting og vil være med å besøke treffe venner osv. Check! (Er litt sjenert og aldri hun som skriker og er super høylydt, men har ikke noe problem med å snakke med andre, og kommer godt overens med alle)

-At hun er i stand tilå stå opp for seg selv å være litt tøff om noen er urimelig/ekkel mot henne. Verdighet og stolthet er bra egenskaper. Delvis check! (Er kanskje flinkere til å stå opp for andre som trenger det enn meg selv, men lar ikke folk utnytte meg)

-At hun har kreative talenter/interesser er ganske viktig. Trenger ikke være de samme som jeg har da. Men å inspirere hverandre begge veier er bra. Check! (Er veldig glad i å tegne / male, og har alltid vært veldig kreativ og likt å lage ting)

Det er noen egenskaper jeg leter etter

Anonymous poster hash: 87809...801

Er jo akkurat slik jeg ville ha beskrevet meg selv, på en prikk, om jeg skulle av en eller annen grunn beskrevet meg så detaljert for noen :fnise:

Anonymous poster hash: a2a95...e9c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er flere der ute som passer ti ldet du skrev! :D Lykke til!

Joda. Men nå sto det jo: helst bollemus, det er så sexy. Andre kvaliteter er jo selvfølgelig viktigere enn det lille ønsket.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Oppriktig, ikke strategisk

Anonymous poster hash: 09fe5...fe7

Hvorfor ikke strategisk? Det vil jeg si er en fin egenskap, basert på min definisjon, så da lurer jeg på hva du legger i begrepet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Aldri sett, hva er det? haha

Klassisk zombiefilm. Jeg liker spesielt godt 2004 remake versjonen. Det er bare snadder med zombier + kjøpesenter + gunshop owner :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo akkurat slik jeg ville ha beskrevet meg selv, på en prikk, om jeg skulle av en eller annen grunn beskrevet meg så detaljert for noen :fnise:Anonymous poster hash: a2a95...e9c

Jasså? Hm...Dere vokser ikke på trær dere...hvor i landet bor du da? :)

Anonymous poster hash: 87809...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utenom utseende-preiket...

-Snill og følsom

-Empatisk

-Helst litt rolig og stille (som meg selv). Supert om hun kan stråle opp å være morsom, energisk å finne på sprell innimellom. I et litt uforutsigbart mønster.(litt som meg).

-Glad i barn og dyr.

-Liker å trene å ta vare på seg selv (jeg gjør det 6 dager i uken selv).

-Flink å lage mat/bake kaker (ikke et krav da)

-ei jeg kan snakke med om alt uten å føle meg svak eller latterliggjort og som tåler at jeg til tross for det jeg har mellom beina er et menneske som kan bli lei meg og ha det vondt av og til.

-Helst at hun liker å være sosial, bli med på ting og vil være med å besøke treffe venner osv.

-At hun er i stand tilå stå opp for seg selv å være litt tøff om noen er urimelig/ekkel mot henne. Verdighet og stolthet er bra egenskaper.

-At hun har kreative talenter/interesser er ganske viktig. Trenger ikke være de samme som jeg har da. Men å inspirere hverandre begge veier er bra.

Det er noen egenskaper jeg leter etter

Anonymous poster hash: 87809...801

Der beskreiv du meg, gitt. Forutenom det å være flink å bake kaker - det (beklager fransken) "suger" jeg i. :fnise:

Anonymous poster hash: 1db49...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utenom utseende-preiket...

-Snill og følsom

-Empatisk

-Helst litt rolig og stille (som meg selv). Supert om hun kan stråle opp å være morsom, energisk å finne på sprell innimellom. I et litt uforutsigbart mønster.(litt som meg).

-Glad i barn og dyr.

-Liker å trene å ta vare på seg selv (jeg gjør det 6 dager i uken selv).

-Flink å lage mat/bake kaker (ikke et krav da)

-ei jeg kan snakke med om alt uten å føle meg svak eller latterliggjort og som tåler at jeg til tross for det jeg har mellom beina er et menneske som kan bli lei meg og ha det vondt av og til.

-Helst at hun liker å være sosial, bli med på ting og vil være med å besøke treffe venner osv.

-At hun er i stand tilå stå opp for seg selv å være litt tøff om noen er urimelig/ekkel mot henne. Verdighet og stolthet er bra egenskaper.

-At hun har kreative talenter/interesser er ganske viktig. Trenger ikke være de samme som jeg har da. Men å inspirere hverandre begge veier er bra.

Det er noen egenskaper jeg leter etter

Anonymous poster hash: 87809...801

Du minner veldig om en jeg liker. Hva jobber du med?

:)

Anonymous poster hash: 680f7...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du minner veldig om en jeg liker. Hva jobber du med? :)Anonymous poster hash: 680f7...6ec

In between nå. Neste uke starter jeg i en ny en som har med bøker å gjøre :) Gleder meg til det. For den jobben ville nok sånn 100 personer med årelang utdannelse drept for. Men de vil ha meg...

Må visst lage meg en skikkelig brukerprofil her jeg...tråden fylles opp av sånne jenter...:)

Anonymous poster hash: 87809...801

Lenke til kommentar
Del på andre sider

In between nå. Neste uke starter jeg i en ny en som har med bøker å gjøre :) Gleder meg til det. For den jobben ville nok sånn 100 personer med årelang utdannelse drept for. Men de vil ha meg...

Må visst lage meg en skikkelig brukerprofil her jeg...tråden fylles opp av sånne jenter... :)

Anonymous poster hash: 87809...801

Ok, men da er du ikke han som jeg tenkte på (det skulle jo litt til!), selv om du høres interessant ut.

Ja, det er kanskje mange slike jenter du beskriver. Og jeg vil ikke konkurrere med dem. :)

Anonymous poster hash: 680f7...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvertfall ikke en som tegner på øyenbryn.

ae3gK8p_700b.jpg



Anonymous poster hash: 165cf...14e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må ha lest teksten på vidt forskjellige måter, for det var ikke det inntrykket jeg fikk.

Anonymous poster hash: 55b80...d90

Det var som nevnt tidligere ikke seriøst ment.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sålangt var jo dette en ganske søt tråd! Håper dere finner drømmedama alle som en :)



Anonymous poster hash: 8ec08...3be
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært livet med en hyggelig jente.

Er det ikke flust med hyggelige jenter da?

Anonymous poster hash: c13b5...e3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Klassisk zombiefilm. Jeg liker spesielt godt 2004 remake versjonen. Det er bare snadder med zombier + kjøpesenter + gunshop owner :danse:

Aldri sett den nye, faktisk. Men digger den gamle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Hvilke egenskaper må hun ha, og hvordan er hun som person:

Jeg liker best utadvente damer med gode sosiale ferdigheter. Er damen stille kjeder jeg meg fort.

Andre egenskaper jeg setter pris på er at hun er:

- Varm

- Omtenksom

- Leken

- Smart

Jeg har ikke noen spesifikke krav til utseende. Enten er jeg tiltrukket eller ikke.

Når det kommer til aldersforkjell kan jeg gå ned til en som er 2 år mindre eller opp til en som er 4 år eldre. Hadde jeg møtt drømmedamen så hadde jeg kunne sett bort i fra dette, men jeg holder meg stort sett innenfor det aldersintervallet.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke egenskaper må hun ha, og hvordan er hun som person:

Jeg liker best utadvente damer med gode sosiale ferdigheter. Er damen stille kjeder jeg meg fort.

Andre egenskaper jeg setter pris på er at hun er:

- Varm

- Omtenksom

- Leken

- Smart

Jeg har ikke noen spesifikke krav til utseende. Enten er jeg tiltrukket eller ikke.

Når det kommer til aldersforkjell kan jeg gå ned til en som er 2 år mindre eller opp til en som er 4 år eldre. Hadde jeg møtt drømmedamen så hadde jeg kunne sett bort i fra dette, men jeg holder meg stort sett innenfor det aldersintervallet.

:rodmer:

Anonymous poster hash: 6cf18...758

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...