Gå til innhold

Hvordan forføre en kvinne som har kjæreste?


Gjest HowardRoark

Anbefalte innlegg

Gjest HowardRoark

Tittelen vil kanskje gi umiddelbar avsmak hos noen, men vennligst vær tålmodig. Jeg har den siste tiden blitt kjent med en ung kvinne som jeg opplever som vidunderlig på alle måter. I tankene mine er hun hele tiden og til og med i drømmene mine dukker hun opp. For meg har hun alt blitt veldig spesiell og det er ikke fordi jeg ikke møter andre kvinner eller ikke har andre muligheter.

Tidligere i uken tok jeg initiativ til å møtes og fortalte henne mer eller mindre at jeg liker henne, men hun fortalte da at hun hadde kjæreste. Hun sa allikevel at hun var veldig smigret og at vi gjerne kunne fortsatte å snakke sammen når vi møtes.

Jeg tok det først som et avslag og var forberedt på å la henne gå, men etter å ha tenkt litt på det vet jeg ikke om jeg er villig til det, men jeg skal gi det itt tid. Jeg vet heller ikke om det var et absolutt avslag. På en måte informerte hun bare om at hun har en kjæreste og det burde jo egentlig ikke være en overraskelse. En liten del av meg kan ikke unngå å tenke at hun må ha blitt litt sjarmert og glad av meg i en ellers rutinepreget hverdag. Måten jeg har møtt henne på er kanskje ikke helt vanlig.

Spørsmålet er hva jeg gjør videre fra her?

Slik jeg ser det har jeg grovt sett to måter å gjøre dette på:

1) Her må jeg faktisk være villig til å være mannen som stjeler henne fra kjæresten hennes og ikke bare passivt vente på at hun skal bli ledig. Selvsagt må jeg opptre på en respektabel måte og uten å presse henne eller si noe negativt om forholdet hun er i, men samtidig la hun vite at jeg fortsatt liker henne og begjærer henne.

Jeg har lyst å tilby henne vennskapet mitt, men et spesielt type vennskap. Ikke han som liker henne i skjul og ser på henne når hun ikke vet det, men han som åpenlyst liker, begjærer, bryr seg, respekterer, interesserer seg for og beundrer henne, uavhengig av om hun har kjæreste eller ikke.

2) Snakke med henne sporadisk når jeg møter henne og fortsette å vise interesse for henne og livet hennes, men uten å prøve meg. Rett og slett bli bedre kjent med hverandre, men uten å legge noe spesielt press på henne.

Om jeg gjør det slik, vil hun kanskje aldri føle seg trygg nok på å eventuelt forlate en kjæreste til fordel for meg, men kanskje hun husker meg om hun en dag er singel.

Til slutt vil jeg forsvare mitt moralske ståsted ved at jeg har noble intensjoner og faktisk mener alvor med henne. Hadde aldri gjort noe slikt om dette ikke var en kvinne jeg ønsket noe seriøst med. Til syvende og sist er det hennes valg hvem hun vil være sammen med. Om hun virkelig er forelsket i kjæresten sin og er i et lykkelig forhold spiller det ingen rolle hva jeg gjør, men jeg kan fortsatt tilby henne vennskapet mitt om hun ønsker det.

Har møtt henne en gang etter at jeg spurte henne ut og det var god stemning, men vi snakket veldig kort. Er bortreist en uke nå, så ser henne nok ikke med det første.

Noen tanker eller forslag? Noen som har vært i lignende situasjoner? Historier fra det virkelige liv?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

IKKE prøv å stjele henne. Er hun som meg vil det for det første overhode ikke fungere. Ingen kan få meg til å forlate min kjæreste.

For det andre hadde det vært stor sannsynlighet for at jeg da ikke engang ville hatt vennskaplig kontakt med deg, da jeg synes det både er moralsk forkastelig og ville vært slitsomt å forholde seg til med kontinuerlig avvisning.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er sånn at du faktisk har sjans på henne, vil du virkelig ha en som oppfører seg sånn når hun er i et forhold? For min del kunne jeg aldri stolt på jenta.



Anonymous poster hash: e344d...2a9
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Bare...nei! "Noble intensjoner" meg et visst sted, det der er bare douchebagoppførsel! Hold deg singel og vent på noen som ikke allerede er opptatt.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tviler på at du klarer å holde ett vennskap videre med henne. Hvis hun faktisk møter deg flere ganger og "svarer" på flørtinga di så kan det jo hende hun snart er singel..

Hvis en mann hadde vist meg tydelig interesse ville jeg kanskje reagert litt som du beskriver hun gjorde, men ville holdt meg unna etter det. Det er ganske ubehagelig å være med en mann som er interessert når man ikke er interessert tilbake. Det er stressende fordi man tenker ekstra mye på all sosial samhandling som for eksempel "ånei, nå både smilte jeg og lo! Kanskje han tror jeg magisk er interessert tilbake igjen nå?" pluss all den ekstra høfligheten noen menn utviser kan bli ubehagelig og man opplever en slags "falsk stemning".

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minesveiper

Jeg har lyst å tilby henne vennskapet mitt, men et spesielt type vennskap. Ikke han som liker henne i skjul og ser på henne når hun ikke vet det, men han som åpenlyst liker, begjærer, bryr seg, respekterer, interesserer seg for og beundrer henne, uavhengig av om hun har kjæreste eller ikke.

2) Snakke med henne sporadisk når jeg møter henne og fortsette å vise interesse for henne og livet hennes, men uten å prøve meg. Rett og slett bli bedre kjent med hverandre, men uten å legge noe spesielt press på henne.

Om jeg gjør det slik, vil hun kanskje aldri føle seg trygg nok på å eventuelt forlate en kjæreste til fordel for meg, men kanskje hun husker meg om hun en dag er singel.

Jeg tror ikke du har sjangs på henne nå, for da hadde hun vært mer i møte kommende når du sa at du likte henne i steden for å si at hun hadde kjæreste. Sant, hadde hun hatt lyst til å få til noe med deg hadde hun nok sagt at hun ikke var fornøyd i forholdet hun er i.

Så til det du skriver over. Ja, hvis du vil ha god sjangs på henne i fremtiden så er jeg nok enig i at dette måten å gjøre det på, men.. Hvorfor invistere så mye i henne i håp om at hun kanskje blir singel en dag for å så håpe at hun vil ha et forhold med akkurat deg? Skal du gjøre dette så vær i alle fall åpen for å treffe andre kvinner også. Ellers kaster du vekk tid og energi på noe som mest sannsynlig ikke kommer til å skje for ingenting.

Jeg hadde gått videre.. Selv om du er starstrucked nå, så kommer du til å møte andre damer i fremtiden som er din type.

Endret av Minesveiper
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Hvis hun lar seg forføre av deg og forlater sin kjæreste, vil ikke hun da være i stand til å forlate deg en dag dersom noe bedre skulle dukke opp? Hvordan kan man stole på et slikt menneske?



Anonymous poster hash: 94fb5...a31
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tviler på at du kommer til å lykkes. det er nok en god grunn til at hun faktisk har kjæreste og hun er høyst sannsynlig sammen med kjæresten sin fordi hun er veldig glad i han. hvis du har tvil om det må du oppnå kontakt og undersøke hvis så ikke skulle være tilfelle men du kan nok ikke gå inn og plutselig endre følelsene hennes. er dette nok en sånn gamlistråd som sikler på unge opptatte jenter? er du en full dverg eller en gamlis med fritidsproblemer så ville jeg lagt inn årene og innsett at du ikke kan få alt du vil ha alltid. haha.



Anonymous poster hash: e2574...261
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Det beste er å ignorere henne. Glemme henne. Det er ikke lett i begynnelsen. Men så finner du ei annen du blir forelska i. Vi kan ikke få alle vi har lyst på her i verden. Vertfall ikke de som er opptatt. Å hun kommer kanskje til å forlate deg også en gang, når hun plutselig forelsker seg i en annen. Nei ikke rot deg opp i de som har kjæreste.

Endret av Hummels
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Hvis hun lar seg forføre av deg og forlater sin kjæreste, vil ikke hun da være i stand til å forlate deg en dag dersom noe bedre skulle dukke opp? Hvordan kan man stole på et slikt menneske?

Anonymous poster hash: 94fb5...a31

Det at man er kjæreste med noen, betyr ikke at man kommer til å være med den personen for alltid. La oss være realistiske. Synes ikke TS skal aktivt forføre henne, men dersom hun velger å forlate kjæresten sin så er det jo opp til henne. Når man inngår et forhold er det alltid en sjans for at det ryker, det må man være klar over. Så jo, hun vil være i stand til å forlate TS dersom de skulle bli sammen, men den risken er alltid der, selv når man er gift!

Jeg ville heller blitt forlatt dersom noen fant noen "bedre" enn å være i et forhold der den andre er sammen med meg kun av gammel vane.

Dersom hun er utro mot den nåværende kjæresten blir det en annen sak. Sånt har jeg ingenting til overs for. Men at man møter en annen man liker bedre er en ærlig sak, synes jeg, så lenge ting blir gjort riktig.

Anonymous poster hash: 10912...7ae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, ikke gjør dette. Hvorfor? Vel, bortsett fra det moralske, som ikke hemmer deg, kommer hun mest sannsynlig til å ende opp med å hate deg.

Jeg snakker av erfaring.

Jeg hadde kjæreste. Etter lang tid med avstandsforhold og lite kontakt møtte jeg en fyr, vi ble gode venner, han betrodde etterhvert at han ville mer, jeg opplyste om at jeg hadde kjæreste, jeg mente jeg alt hadde sagt det men ble usikker. Han sa da at joda, jeg sa det første gang vi møttes, senere har han påstått at jeg aldri hadde sagt noe slikt. Men det er en annen sak.

Uansett, jeg var jævlig svak og dum, og situasjonen gjorde at jeg trodde jeg ikke følte noe for kjæresten lenger, og ble veeeldig sjarmert av denne drittsekken (ja, legg merke til hvordan jeg tenker om han nå). Jada, ting skjedde. Og han var hele tiden veldig på at vi måtte møtes masse, ble kjent med de og de, overbevise meg om at dette var spesielt og vi ville ha en fantastisk fremtid osv.

Fast rewind. Jeg flyttet tilbake til der kjæresten bor. Jeg fortalte han at jeg hadde møtt noen og var usikker. Jeg tenkte mye på dette, vurderte det, og tenkte en stund at jeg måtte droppe kjæresten til fordel for han andre. Etter som tiden gikk gikk det mer og mer opp for meg at den tanken gjorde meg ulykkelig. Hadde jeg villet slå opp med kjæresten hadde jeg jo gjort det for lengst. Jeg hadde innledet et forhold med denne for lengst. Tatt en avgjørelse for lengst. Denne fyren ble mer og mer masete, klenge, og despertat. Og mer og mer manipulerende og slem og drittsekk. Jeg fant ut at jo, det var soleklart at jeg ikke ville ha han her nye. Jeg ga han klar beskjed om å holde seg langt unna og aldri ta kontakt igjen. Nå HATER jeg han. Intenst! Ekle teite dritten som prøvde ødelegge livet mitt. Som ville ødelegge forhodlet mitt med verdens flotteste kjæreste, som overhodet ikke hadde fortjent å gå gjennom dette. Jeg kan ikke fatte og begripe hva jeg så i den taperen.

Jeg er fortsatt sammen med kjæresten, som takk Gud har tilgitt meg, om noe positivt har kommer ut av dette er at jeg nå vil være beinhard og er dønn sikker på at jeg aldri vil bli fristet igjen. Jeg vil heller avslutte forhold i god tid før. Men det ser jeg egentlig ikke som alternativ. 1. Fordi jeg vil ha kjæresten min, og INGEN andre! 2. Fordi hvis en slik situasjon oppstår så er man tydelig forvirra og borte vekk og bør nok heller ha tid for seg selv i stedet for å hoppe rett inn i et nytt forhold.

Altså, hun kjenner deg, men er sammen med kjæresten sin. Altså vil hun tydeligvis være sammen med kjæresten sin. Du vet det man sier om gifte menn som får seg en elskerinne de sier de skal forlate kona for, men det gjør de aldri? Det skjønner jeg nå er sant. Når det nye er prøvd er det gamle best. Gresset er ikke grønnere på andre siden av gjerdet. Hvorfor gå over bekken etter vann, and so on.

Kanskje vil hun være så dum som meg og begå en tabbe og bli sjarmert. Men hun vil angre. Da ødelegger du livet hennes og hun vil hate deg. Jada, jeg vet jeg er den store synderen her, men likevel er det slik ejg tenke. Han kom inn i livet mitt for å ødelegge det. Jeg var glad i han, men nå skulle jeg innerst inne ønske han forsvant fra jordens overflate.

Følgelig vil dere selvsagt miste vennskapet! Hadde ikke den tosken betrodd noe til emg og så gjort alt for å forføre meg, så hadde vi sikkert vært venner den dag i dag. Nå vil jeg ikke vite noe mer av den stygge ekle drittungen. Seriøst, jeg hater han. Og nå enhver som prøver seg etter jeg har sagt jeg er opptatt. Null kompliment der i gården.

Og vær nå litt realistisk og tenk logisk; du vil alltid huske hvordan det ble dere (noe det ikke kommer til å bli), så du vil aldri kunne stole på henne. Hun vil også alltid huske, så hun vil slite med å tenke at du sikkert tenker hun kan gjøre det samme mot deg. Forholdet vil føles forurenset og råttent. Og hun vil også tenke sitt om deg, som ikke respekterer forhold, men går inn for å ødelegge de.

Nei, hold deg LANGT unna. Dette er dømt til å gå til helvete for alle parter. Det fins et hav av single jenter, hold deg til de.



Anonymous poster hash: 10aee...3f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittelen vil kanskje gi umiddelbar avsmak hos noen, men vennligst vær tålmodig. Jeg har den siste tiden blitt kjent med en ung kvinne som jeg opplever som vidunderlig på alle måter. I tankene mine er hun hele tiden og til og med i drømmene mine dukker hun opp. For meg har hun alt blitt veldig spesiell og det er ikke fordi jeg ikke møter andre kvinner eller ikke har andre muligheter.

Tidligere i uken tok jeg initiativ til å møtes og fortalte henne mer eller mindre at jeg liker henne, men hun fortalte da at hun hadde kjæreste. Hun sa allikevel at hun var veldig smigret og at vi gjerne kunne fortsatte å snakke sammen når vi møtes.

Jeg tok det først som et avslag og var forberedt på å la henne gå, men etter å ha tenkt litt på det vet jeg ikke om jeg er villig til det, men jeg skal gi det itt tid. Jeg vet heller ikke om det var et absolutt avslag. På en måte informerte hun bare om at hun har en kjæreste og det burde jo egentlig ikke være en overraskelse. En liten del av meg kan ikke unngå å tenke at hun må ha blitt litt sjarmert og glad av meg i en ellers rutinepreget hverdag. Måten jeg har møtt henne på er kanskje ikke helt vanlig.

Spørsmålet er hva jeg gjør videre fra her?

Slik jeg ser det har jeg grovt sett to måter å gjøre dette på:

1) Her må jeg faktisk være villig til å være mannen som stjeler henne fra kjæresten hennes og ikke bare passivt vente på at hun skal bli ledig. Selvsagt må jeg opptre på en respektabel måte og uten å presse henne eller si noe negativt om forholdet hun er i, men samtidig la hun vite at jeg fortsatt liker henne og begjærer henne.

Jeg har lyst å tilby henne vennskapet mitt, men et spesielt type vennskap. Ikke han som liker henne i skjul og ser på henne når hun ikke vet det, men han som åpenlyst liker, begjærer, bryr seg, respekterer, interesserer seg for og beundrer henne, uavhengig av om hun har kjæreste eller ikke.

2) Snakke med henne sporadisk når jeg møter henne og fortsette å vise interesse for henne og livet hennes, men uten å prøve meg. Rett og slett bli bedre kjent med hverandre, men uten å legge noe spesielt press på henne.

Om jeg gjør det slik, vil hun kanskje aldri føle seg trygg nok på å eventuelt forlate en kjæreste til fordel for meg, men kanskje hun husker meg om hun en dag er singel.

Til slutt vil jeg forsvare mitt moralske ståsted ved at jeg har noble intensjoner og faktisk mener alvor med henne. Hadde aldri gjort noe slikt om dette ikke var en kvinne jeg ønsket noe seriøst med. Til syvende og sist er det hennes valg hvem hun vil være sammen med. Om hun virkelig er forelsket i kjæresten sin og er i et lykkelig forhold spiller det ingen rolle hva jeg gjør, men jeg kan fortsatt tilby henne vennskapet mitt om hun ønsker det.

Har møtt henne en gang etter at jeg spurte henne ut og det var god stemning, men vi snakket veldig kort. Er bortreist en uke nå, så ser henne nok ikke med det første.

Noen tanker eller forslag? Noen som har vært i lignende situasjoner? Historier fra det virkelige liv?

:)

Da lurer jeg på en ting først. Har du kun tenkt til å vise henne tydelig at du er interessert uten å fysisk gjøre noe eller innelde noe med henne før typen er ute av bilde?

Eller har du tenkt til å se hva som skjer, til tross for at hun er sammen med denne karen? Altså "få" henne til å være utro?

Hvis du velger alternativ nr 2 og gir totalt blanke i karen hun er sammen med, så må jeg påpeke at moralen din svikter litt.. (Moralens vokter.. :biggrin: )

Over til spørsmålet ditt: hva jeg gjør videre fra her?

Jeg tipper du er fryktelig betatt og muligens besatt (høhø) akkurat nå, og at det faktum at hun var utilgjengelig gjør at du blir enda mer fokusert på å få henne.

Men hvis du virkelig vil ha henne. Så tror jeg definitivt du bør gå for det alternativet hvor du ikke prøver deg noe særlig, men bare viser interesse ovenfor hennes liv samtidig som du får vist fram dine gode sider ;)

Fordelen med å gå frem på denne måten er at: hun slipper å ha dårlig samvittighet ovenfor typen, ettersom du faktisk ikke "prøver deg"på henne og hun kan derfor rettferdiggjøre å henge med deg. "Han er bare en kompis ".

Hun slipper også å avvise deg, ettersom du faktisk ikke prøver deg veldig åpenlyst.

Den neste fordelen er at du ikke virker som en gal stalker. Du virker bare som en trivelig kar som liker å møte nye mennesker.

Dessuten vil hun sannsynligvis få større interesse for deg når du ikke er så veldig "tilgjengelig".

Forhåpentligvis kan alle disse tingene føre til at hun selv ser at: jøss han her er en type jeg kunne tenke meg, og dermed revurderer hele forholdet sitt. Og du vinner dama hah.

Det andre alternativet du nevnte syntes jeg var farlig nær å høres ut som en gal stalker som glor på henne og begjærer henne.. Jeg hadde faktisk blitt freaket ut av den type oppmerksomhet. (Men alle er ulike.)

Uansett nå får sikkert jeg dårlig karma siden jeg kommer med forslag. haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tittelen vil kanskje gi umiddelbar avsmak hos noen, men vennligst vær tålmodig. Jeg har den siste tiden blitt kjent med en ung kvinne som jeg opplever som vidunderlig på alle måter. I tankene mine er hun hele tiden og til og med i drømmene mine dukker hun opp. For meg har hun alt blitt veldig spesiell og det er ikke fordi jeg ikke møter andre kvinner eller ikke har andre muligheter.

Tidligere i uken tok jeg initiativ til å møtes og fortalte henne mer eller mindre at jeg liker henne, men hun fortalte da at hun hadde kjæreste. Hun sa allikevel at hun var veldig smigret og at vi gjerne kunne fortsatte å snakke sammen når vi møtes.

Jeg tok det først som et avslag og var forberedt på å la henne gå, men etter å ha tenkt litt på det vet jeg ikke om jeg er villig til det, men jeg skal gi det itt tid. Jeg vet heller ikke om det var et absolutt avslag. På en måte informerte hun bare om at hun har en kjæreste og det burde jo egentlig ikke være en overraskelse. En liten del av meg kan ikke unngå å tenke at hun må ha blitt litt sjarmert og glad av meg i en ellers rutinepreget hverdag. Måten jeg har møtt henne på er kanskje ikke helt vanlig.

Spørsmålet er hva jeg gjør videre fra her?

Slik jeg ser det har jeg grovt sett to måter å gjøre dette på:

1) Her må jeg faktisk være villig til å være mannen som stjeler henne fra kjæresten hennes og ikke bare passivt vente på at hun skal bli ledig. Selvsagt må jeg opptre på en respektabel måte og uten å presse henne eller si noe negativt om forholdet hun er i, men samtidig la hun vite at jeg fortsatt liker henne og begjærer henne.

Jeg har lyst å tilby henne vennskapet mitt, men et spesielt type vennskap. Ikke han som liker henne i skjul og ser på henne når hun ikke vet det, men han som åpenlyst liker, begjærer, bryr seg, respekterer, interesserer seg for og beundrer henne, uavhengig av om hun har kjæreste eller ikke.

2) Snakke med henne sporadisk når jeg møter henne og fortsette å vise interesse for henne og livet hennes, men uten å prøve meg. Rett og slett bli bedre kjent med hverandre, men uten å legge noe spesielt press på henne.

Om jeg gjør det slik, vil hun kanskje aldri føle seg trygg nok på å eventuelt forlate en kjæreste til fordel for meg, men kanskje hun husker meg om hun en dag er singel.

Til slutt vil jeg forsvare mitt moralske ståsted ved at jeg har noble intensjoner og faktisk mener alvor med henne. Hadde aldri gjort noe slikt om dette ikke var en kvinne jeg ønsket noe seriøst med. Til syvende og sist er det hennes valg hvem hun vil være sammen med. Om hun virkelig er forelsket i kjæresten sin og er i et lykkelig forhold spiller det ingen rolle hva jeg gjør, men jeg kan fortsatt tilby henne vennskapet mitt om hun ønsker det.

Har møtt henne en gang etter at jeg spurte henne ut og det var god stemning, men vi snakket veldig kort. Er bortreist en uke nå, så ser henne nok ikke med det første.

Noen tanker eller forslag? Noen som har vært i lignende situasjoner? Historier fra det virkelige liv?

:)

Hun fortalte deg på en fin måte at hun ikke er interessert. Sorry.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest HowardRoark

Hvis det er sånn at du faktisk har sjans på henne, vil du virkelig ha en som oppfører seg sånn når hun er i et forhold? For min del kunne jeg aldri stolt på jenta.

Oppfører seg hvordan? Vi har ikke sneket oss rundt bak ryggen til kjæresten om det er det du tror og hun har heller ikke flørtet med meg. Forsåvidt ikke jeg med henne heller. Hun er veldig forsiktig av seg.

Jeg tviler på at du klarer å holde ett vennskap videre med henne. Hvis hun faktisk møter deg flere ganger og "svarer" på flørtinga di så kan det jo hende hun snart er singel..

Jeg snakker ikke om at vi skal ha filmkvelder sammen om det er det du tror, men at vi kan ha et vennskapelig forhold når vi treffer på hverandre. Ser ikke noe galt i det.

Jeg tror ikke du har sjangs på henne nå, for da hadde hun vært mer i møte kommende når du sa at du likte henne i steden for å si at hun hadde kjæreste. Sant, hadde hun hatt lyst til å få til noe med deg hadde hun nok sagt at hun ikke var fornøyd i forholdet hun er i.

Så til det du skriver over. Ja, hvis du vil ha god sjangs på henne i fremtiden så er jeg nok enig i at dette måten å gjøre det på, men.. Hvorfor invistere så mye i henne i håp om at hun kanskje blir singel en dag for å så håpe at hun vil ha et forhold med akkurat deg? Skal du gjøre dette så vær i alle fall åpen for å treffe andre kvinner også. Ellers kaster du vekk tid og energi på noe som mest sannsynlig ikke kommer til å skje for ingenting.

Jeg hadde gått videre.. Selv om du er starstrucked nå, så kommer du til å møte andre damer i fremtiden som er din type.

Nei, jeg har nok mest sannsynligvis ikke noen muligheter her, så det er vel bare jeg som drømmer. Men vi har snakket sammen fem eller seks ganger før jeg hørte om noen kjæreste.

Dette tok jeg forøvrig opp med en venninne av meg i en annen sammenheng og hun sa at hun alltid brukte å legge inn kjæresten sin i en setning når hun merket at en fyr kanskje kunne være interessert, dette for å ikke gi han forhåpninger. Litt ved siden av dette, men jeg flørtet ganske heftig med en jente på treningssenteret en periode og oppfattet oss som på god vei til å bli godt kjent. Hun hadde MANGE muligheter til å nevne kjæresten, men hun ventet ganske lenge med å fortelle det, dog ikke i forbindelse med at jeg spurte henne ut. Likte helt sikkert oppmerksomheten jeg gav henne.

Vi ble og er forøvrig ganske gode venner, men jeg var aldri særlig forelsket i henne. Hun var en av veldig mange vakre kvinner, men oppfattet henne ikke som spesiell.

Altså. Hvis hun lar seg forføre av deg og forlater sin kjæreste, vil ikke hun da være i stand til å forlate deg en dag dersom noe bedre skulle dukke opp? Hvordan kan man stole på et slikt menneske?

Anonymous poster hash: 94fb5...a31

Jeg snakker ikke om utroskap her. Det hadde jeg aldri ville vært med på selv og jeg kan si ganske sikkert at hun heller aldri kunne gjort det.

Men om jeg var sammen med en jente og hun ikke lenger var lykkelig i forholdet eller likte noen andre bedre, så hadde jeg ikke ville holdt henne igjen, selv om det sikkert hadde vært vondt.

Det hadde jo ikke vært første gang i historien at en jente forlot en fyr fordi følelsene døde ut og hun begynte å kikke på andre menn (ikke nødvendigvis en spesifikk).

Nei ikke rot deg opp i de som har kjæreste.

Jeg må få presisere at det er første gangen jeg noensinne har vært virkelig interessert i noen med kjæreste. Har alltid styrt unna slike situasjoner, men denne gangen var det ikke planlagt.

Og hun vil også tenke sitt om deg, som ikke respekterer forhold, men går inn for å ødelegge de.

Jeg respekterer at hun er i et forhold, og selv om det kanskje høres selvmotsigende ut, så har jeg ikke noen interesse av å ødelegge forholdet hennes. Har ikke lyst til å ødelegge noe som helst.

Du kommenterer dette kun fra ditt smale perspektiv og han du snakker om høres ut som han faktisk var en drittsekk også?

Men jeg er dog enig i at du har noen gode poenger som jeg skal vurdere.

Da lurer jeg på en ting først. Har du kun tenkt til å vise henne tydelig at du er interessert uten å fysisk gjøre noe eller innelde noe med henne før typen er ute av bilde?

Eller har du tenkt til å se hva som skjer, til tross for at hun er sammen med denne karen? Altså "få" henne til å være utro?

Hvis du velger alternativ nr 2 og gir totalt blanke i karen hun er sammen med, så må jeg påpeke at moralen din svikter litt.. (Moralens vokter.. :biggrin: )

Jeg vet ikke. Innbiller meg at jeg kanskje kunne sagt på en fin måte at jeg respekterer at hun har en kjæreste, men at det ikke endrer det faktum at jeg liker henne veldig godt. Og kanskje flettet inn et kompliment i løpet av samtalen. Og så sagt at om hun ikke synes det er ukomfortabelt, så kan jeg gjerne tenke meg å fortsette å snakke med henne når jeg møter henne.

Men at jeg etter det trekker meg litt tilbake og gir henne litt luft. Kanskje til og med forsvinner.

Dette er veldig nytt for meg. Det eneste jeg vet er jo at jeg kommer til å se henne igjen og det hadde jo vært rart om vi ikke skulle snakket sammen plutselig.

Det hadde nok aldri vært aktuelt å gjøre noe bak ryggen til kjæresten hennes og det tror jeg aldri hun ville ha gjort uansett.

Hun fortalte deg på en fin måte at hun ikke er interessert. Sorry.

Ja, hun sa i hvert fall at hun hadde kjæreste. Og hun er nok heller ikke interessert. Du har sikkert rett.

:)

Endret av HowardRoark
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, jeg er i samme båt som deg. Eneste forskjellen er at jeg er jente og han er mann.

Jeg tror du må la henne "innse" at du er en bedre kjæreste enn den hun allerede er med. Ikke vis henne at du liker henne og vil prøve å stjele henne. La heller hun falle for deg.

Sørg for at hun alltid har det gøy med deg, og føler seg trygg.

Jenter er svak for sånt :)



Anonymous poster hash: 566bf...3a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Nei, jeg har nok mest sannsynligvis ikke noen muligheter her, så det er vel bare jeg som drømmer. Men vi har snakket sammen fem eller seks ganger før jeg hørte om noen kjæreste.

Dette tok jeg forøvrig opp med en venninne av meg i en annen sammenheng og hun sa at hun alltid brukte å legge inn kjæresten sin i en setning når hun merket at en fyr kanskje kunne være interessert, dette for å ikke gi han forhåpninger.

Dette har jeg opplevd før også, og greien er at damer er ikke dumme :P

Hun vet at det er en sjangse for at du stikker dersom hun nevner kjæresten. Så lenge du ikke spør trenger hun ikke å nevne at hun har kjæreste. Det er ikke naturlig å ta det opp, og hvorfor skal hun ta det opp? Hun synes sikkert at du er grei og ønsker nok vennskapet. Så lenge du ikke går over streken vil hun nok ha deg der som en venn..

Litt ved siden av dette, men jeg flørtet ganske heftig med en jente på treningssenteret en periode og oppfattet oss som på god vei til å bli godt kjent. Hun hadde MANGE muligheter til å nevne kjæresten, men hun ventet ganske lenge med å fortelle det, dog ikke i forbindelse med at jeg spurte henne ut. Likte helt sikkert oppmerksomheten jeg gav henne.

Vi ble og er forøvrig ganske gode venner, men jeg var aldri særlig forelsket i henne. Hun var en av veldig mange vakre kvinner, men oppfattet henne ikke som spesiell.

Hvis du ønsker vennskapet så hvorfor ikke? Hvis jeg har følelser for dame, så trekker jeg meg unna hvis hun ønsker vennskap. Jeg kan godt være venner med en dame jeg ikke har fått følelser for, men som jeg ser potensiale i. Da kan jeg ta visse forhåndsregler slik at jeg ikke får følelser. Før trakk jeg meg unna nesten uansett, men nå liker jeg å ha damer som jeg klikker godt med som venner. Det er kjekt :)

Jeg synes bare ikke det er lurt å være venner med en man har følelser for. Man setter fort livet på vent i steden for å gå videre slik at man potensielt kan møte noen andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i et forhold og er forelsket i en singel kompis. Blir sprø! Har så lyst til å fortelle ham hva jeg føler, men fallhøyden er jo skyhøy. Hvordan kan jeg forføre denne kompisen på en måte som er så uskyldig at det ikke kan regnes som utroskap?

Anonymous poster hash: 0e9cf...d41

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...