Gå til innhold

Har akkurat blitt dumpa...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten gjorde det slutt før i dag... dette er 2.gang det skjer.. Jeg er så lei meg at dere aner ikke. Jeg er nok litt hektet på han... har ingen familie, så han har fungert som min familie også...



Anonymous poster hash: 51938...d51
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hvor lenge var dere sammen?

2,5 år..

Anonymous poster hash: 51938...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig.... :( Men det eneste jeg kan si er at det går over.... Til slutt!

Sender deg en klem i mellomtiden <3 Gråt det ut, ta tid for deg selv og til slutt finn på ting med venner og familie så du ikke tenker deg ihjel! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så forferdelig.... :( Men det eneste jeg kan si er at det går over.... Til slutt!

Sender deg en klem i mellomtiden <3 Gråt det ut, ta tid for deg selv og til slutt finn på ting med venner og familie så du ikke tenker deg ihjel! :hug:

jeg har et barn, han har også et barn. Har knyttet meg sterkt til hans familie og ikke minst han.

Anonymous poster hash: 51938...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så forferdelig.... :( Men det eneste jeg kan si er at det går over.... Til slutt!

Sender deg en klem i mellomtiden <3 Gråt det ut, ta tid for deg selv og til slutt finn på ting med venner og familie så du ikke tenker deg ihjel! :hug:

ja jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg...

Anonymous poster hash: 51938...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet ikke hvordan jeg skal forholde meg...

Anonymous poster hash: 51938...d51

Gjør det som føles riktig. Føler du for å gråte? Ja så gråt! Føler du for å høre på trist musikk eller se en trist film? Ja så gjør du det! Men ikke hold på sånn i evigheter. Når du ikke lenger har flere tårer igjen så lar du det ligge, og kommer deg ut i livet igjen! :) Men du har ALL rett til å føle på det nå. Det er jo så UTROLIG vondt å bli dumpa når man enda har følelser og elsker den personen som dumper en, så det å ikke føle på det vil bare gjøre deg gal!

Men som jeg nevner, pass på at du ikke sitter inne uke etter uke, måned etter måned for da er det plutselig en ond sirkel, og det vil du ikke ha noe av!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten gjorde det slutt før i dag... dette er 2.gang det skjer.. Jeg er så lei meg at dere aner ikke. Jeg er nok litt hektet på han... har ingen familie, så han har fungert som min familie også...

Anonymous poster hash: 51938...d51

Hvorfor dumpa han deg?

Anonymous poster hash: 3a2b0...850

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor dumpa han deg?

Anonymous poster hash: 3a2b0...850

han føler ikke han strekker til noe sted, han er fortsatt ekstremt glad i meg sier han, men han klarer ikke forholde seg til noen for øyeblikket. Han har vært igjennom en del ting som har vært hardt åde fysisk pg psykisk.

Anonymous poster hash: 51938...d51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

han føler ikke han strekker til noe sted, han er fortsatt ekstremt glad i meg sier han, men han klarer ikke forholde seg til noen for øyeblikket. Han har vært igjennom en del ting som har vært hardt åde fysisk pg psykisk.

Anonymous poster hash: 51938...d51

Synes jeg hører den samme unnskyldningen gang på gang… begynner å tvile

Anonymous poster hash: dfbd3...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg. Skjønner hvordan du kan ha det nå. Slike ting gjør vondt. Men vit at vi er flere som har vært igjennom det samme som deg. Det er tungt i starten, men det går seg til etterhvert. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...