Gå til innhold

For oss som driver med nettdating


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg må være helt elendig til å skrive om meg selv :fnise: For noen dager siden valgte jeg å fjerne all tekst som jeg selv hadde skrevet om meg. Var litt lei siden det ikke var noe respons. Tror dere ikke at jeg nå har fått respons fra x antall folk :fnise: Forstår ikke så mye :vetikke: men så lenge jeg får respons så er det egentlig det samme :laugh:



Anonymous poster hash: 2f026...e0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplever pågang fra flere utenlandske gutter/menn på match.. vet ikke om det er tilfeldig.. ganske ny der ennå. Koselige karer :)



Anonymous poster hash: 55d25...d24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

På match viser det seg at man også får tilgang til brukere utenfor Norge - man kan f.eks velge å søke menn i Sverige/Danmark - eller lengre sørover om man skulle ønske det :)

Dersom man er fleksibel, eller har preferanser utenfor grensene kan det være en fin arena - for sånn sett er det jo en veldig stor database med single der inne.

Ellers foretrekker jeg nok sukker selv, synes den siden er mer oversiktlig og bedre med tanke på brukerstyring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte min store kjærlighet på nettet før Facebook ble populært. Vi er nå lykkelig gift.

Mitt beste tips: ikke se på nettsiden som en dateside hvor du skal møte "mr big". Da gir du deg selv forventninger du kanskje ikke kan oppfylle. Se heller på nettsiden som en portal hvor du kan møte folk med samme interesser og ta det deretter.



Anonymous poster hash: df140...185
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på en liten ting, driver med nettdating har truffet en fyr og planen va å treffe han idag, (vet det er ennå lenge igjen av dagen :-P ) jeg har vært på jobb idag og skulle sende melding til han når jeg var ferdig, sendte til han på facebook for vi har lagt hverandre til der, det er nå 2 1/2 time siden. Og jeg har ennå ikke fått noe svar fra han, det jeg lurer på er hvor lenge bør jeg vente, orker liksom ikke å vente alt for lenge heller!

Hvor lenge bør man vente på et svar når man i teorien har lagt planer om å treffes idag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare lurer på en liten ting, driver med nettdating har truffet en fyr og planen va å treffe han idag, (vet det er ennå lenge igjen av dagen :-P ) jeg har vært på jobb idag og skulle sende melding til han når jeg var ferdig, sendte til han på facebook for vi har lagt hverandre til der, det er nå 2 1/2 time siden. Og jeg har ennå ikke fått noe svar fra han, det jeg lurer på er hvor lenge bør jeg vente, orker liksom ikke å vente alt for lenge heller!

Hvor lenge bør man vente på et svar når man i teorien har lagt planer om å treffes idag?

Du må jo nesten bare vente til svaret kommer da... Og hvis det ikke kommer, så får du tenke ditt.

Men dette er noen timer siden bå. Hvordan gikk det?

Anonymous poster hash: 6f62d...293

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vel sendt melding til minst 20-30 jenter på sukker, har vel fått svar av 1 eller 2...



Anonymous poster hash: 0a503...d01
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel sendt melding til minst 20-30 jenter på sukker, har vel fått svar av 1 eller 2...

Anonymous poster hash: 0a503...d01

Hvorfor sender du til så mange?

Anonymous poster hash: bd79f...225

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sender du til så mange?

Anonymous poster hash: bd79f...225

Hva er galt med det? Jeg er jente, og gjør akkurat det samme til gutta?

Anonymous poster hash: 55d25...d24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt "råd" eller noe...

Er en fyr på en av datingsidene som har tatt kontakt. Var ikke vanskelig å forstå at han var på jakt etter en ting, sex. Jeg har snakket litt med han, og har egentlig gitt inntrykk av at jeg ikke er helt bort fra tanken.

Nå spurte han om jeg har lyst til å treffes for en kaffe, for jeg sa jeg ikke kom til å hoppe i sengen med noe jeg ikke vet hvem er.

Jeg har hatt lyst på sex en stund, og egentlig savnet det veldig. Er alt for lenge siden jeg hadde det sist. Så blir jeg litt usikker på om jeg skal si ja til å treffe han eller ikke. Har litt lyst, men så har jeg også lyst på noe litt mer langvarig. Hvem vet hvor lang tidd det vil ta å få en kjæreste, men så orker jeg heller ikke vente stort mye lengre på å få sex.

-M



Anonymous poster hash: 2f026...e0e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor sender du til så mange?

Anonymous poster hash: bd79f...225

Fordi jenter har så mye å velge i mellom som alle andre steder så det er større prosent sjangse at man får et hit hvis man sender til mange. bare logisk det

Anonymous poster hash: 013a4...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldt meg inn på sukker igjen i dag - gjort et matchsøk og sendt meldinger til de gutta jeg finner mest interessante!

Tvi tvi for kjærligheten :D



Anonymous poster hash: 55d25...d24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldt meg inn på sukker igjen i dag - gjort et matchsøk og sendt meldinger til de gutta jeg finner mest interessante!

Tvi tvi for kjærligheten :D

Anonymous poster hash: 55d25...d24

Hvor gammel er dere som har skrevet her? og er på dating sider?

Anonymous poster hash: 013a4...68a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...