Gå til innhold

Har du noensinne vært så forelsket at du ikke vil gi opp en du burde gi opp?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest HowardRoark

Godt å høre! :)

Anonymous poster hash: 26655...673

Jeg er fortsatt veldig forelsket, men slik jeg tolker situasjonen har jeg på ingen måte blitt avvist, snarere tvert i mot. Jeg har bare blitt informert om at det eksisterer en kjæreste. The fat lady hasn't sung yet.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg måtte la eksen min gå på grunn av rusproblematikk, narkotika. Hadde aldri trodd jeg skulle ende opp i et forhold med en narkoman, jeg som ikke en gang drikker selv. Han fikk meg dog til å innse at i enhver narkoman så sitter det et helt normalt menneske akkurat slik som deg og meg. Jeg er lykkelig med ny mann i dag, men han var et av de mest fantastiske menneskene jeg noen gang har møtt og et av de mest intense forholdene jeg noen gang har hatt. Å innse at han måtte kjempe sin egen kamp uten at jeg kunne gjøre annet enn å gå for å overleve selv er det vanskeligste jeg noen gang har gjort, men også det mest riktige.



Anonymous poster hash: a5148...f09
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fortsatt veldig forelsket, men slik jeg tolker situasjonen har jeg på ingen måte blitt avvist, snarere tvert i mot. Jeg har bare blitt informert om at det eksisterer en kjæreste. The fat lady hasn't sung yet.

:)

True that! Flott innstilling du har, forresten! :)

Anonymous poster hash: 26655...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HowardRoark

True that! Flott innstilling du har, forresten! :)

Anonymous poster hash: 26655...673

Er det? Trodde det heller gjorde meg til en drittsekk?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fant ut tidlig i forholdet at det ikke gikk pga. Avstand. Men jeg visste at det skulle bli oss og gav ikke opp. Nå 7 år senere er vi lykkelig gift og har baby på vei :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det? Trodde det heller gjorde meg til en drittsekk?

:)

Nei, ikke i det hele tatt! Folk gir generelt for fort opp eller ser negativt på ting, så det gleder meg å høre om de som er motsatt :) Får motivasjon av deg til å være mer positiv og ikke gi opp selv, jeg :)

Anonymous poster hash: 26655...673

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fant ut tidlig i forholdet at det ikke gikk pga. Avstand. Men jeg visste at det skulle bli oss og gav ikke opp. Nå 7 år senere er vi lykkelig gift og har baby på vei :hjerte:

For en fantastisk historie - hvordan var det du ikke gav opp da? Ga han opp i den perioden f.eks? Og hva gjorde du?

Anonymous poster hash: 81904...fcd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Er der nå. Vet jeg burde gi han opp, men uansett hvem av oss som bestemmer seg for å bryte er det tllbake til det samme gamle et par dager senere. Det har gått en del tid, det er avstand i bildet.

Vet nok begge to at det ikke er sunt å ville ha hverandre, men ingen av oss klarer å gi slipp. Er så irriterende at vi ikke er nærmere hverandre. :(



Anonymous poster hash: 635c6...ecf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fantastisk historie - hvordan var det du ikke gav opp da? Ga han opp i den perioden f.eks? Og hva gjorde du?

Anonymous poster hash: 81904...fcd

Han var nok mer likegyldig da. Syntes at det virket stress og "det var jo mange fisk i havet". Jeg fortsatte å reise til han, og etter hvert ville han også prøve på tross av avstanden:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. Akkurat nå....han er så rar. Hver gang vi kommer nærmere hverandre, så løper han. F.eks så sa han at han var glad i meg for noen dager siden, og da visste jeg at jeg ikke kom til å høre fra han noen dager etter det, for han får panikk hver gang han sier noe fint. Nå må det legges til at dette er en attraktiv fyr som bor laaaaangt borte, og som har betalt alle reisene for meg for å komme til han(uten å forvente sex), så jeg vet at han ikke bare er ute etter sex. Men livredd for følelser, det er han. Den deilige, rare,uimotståelige sære fyren som liker alt jeg liker.



Anonymous poster hash: dc686...c5f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt unna? Så du reiser på besøk i utlandet?

Anonymous poster hash: 075c7...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt unna? Så du reiser på besøk i utlandet?

Anonymous poster hash: 075c7...0c8

Ja.

Anonymous poster hash: dc686...c5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ja, det har jeg. Og jeg ventet på ham i flere måneder etter han gikk tilbake til eksen fordi han fortsatt hadde følelser for henne. Det var en av de verste perioder i mitt liv, og jeg kommer ikke til å gjøre det igjen.



Anonymous poster hash: ebaa9...dbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor venta du i flere måneder? Bodde de ikke sammen?

Anonymous poster hash: 075c7...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, og jeg skal ende det i kveld.

Oppdater meg da.. :/ Lykke til!

Anonymous poster hash: f3c29...5da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...