Gå til innhold

Barn blir registrert som sexforbrytere i USA


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er dette registeret fungerer? Via media har jeg hørt om barn ned i 14 år som har delt nakenbilder av seg selv frivillig og som blir tatt. De risikerer streng straff og de blir registrert sexforbryter for resten av livet. De kan aldri bo ved der barn ferdes, aldri jobbe i barnehage f.eks.

Jeg har kun hørt via media at de "risikerer".

Leste en gang om en på 12 eller noe som hadde klappet klassejenter på rumpa. Han ble tatt og risikerer og bli registrert sexforbryter stod det. Igjen så stod det at han risikrer og det er alt det jeg har hørt.

Er dette sant eller media som overdriver? Jeg har aldri hørt om noen som faktisk har blitt registrert da .Jeg synes det høres helt sykt ut og vil faktisk kalle det et overgrep om det er sant.

Nå er jeg i mot et slikt register, men at folk vil ha en voksen mann eller dame som voldtar småunger i et slikt register er kanskje forståelig, men hvorfor i all verden skal en 14-år gammel jente (ja eller gutt da) som deler nakenbilder av seg selv bli registert som sexorbryter og få stempelet pedofil? eller en 12-åring som klapper ei jente på rumpa? Hva slags trussel er egentlig de?



Anonymous poster hash: 1c2cd...79c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Horatio Hornblower

Dette er ikke noe nytt.

Det viser litt idiotien i USA

Og det viser jo også at man ikke vet hva pedofili er i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er dette registeret fungerer? Via media har jeg hørt om barn ned i 14 år som har delt nakenbilder av seg selv frivillig og som blir tatt. De risikerer streng straff og de blir registrert sexforbryter for resten av livet. De kan aldri bo ved der barn ferdes, aldri jobbe i barnehage f.eks.

Jeg har kun hørt via media at de "risikerer".

Leste en gang om en på 12 eller noe som hadde klappet klassejenter på rumpa. Han ble tatt og risikerer og bli registrert sexforbryter stod det. Igjen så stod det at han risikrer og det er alt det jeg har hørt.

Er dette sant eller media som overdriver? Jeg har aldri hørt om noen som faktisk har blitt registrert da .Jeg synes det høres helt sykt ut og vil faktisk kalle det et overgrep om det er sant.

Nå er jeg i mot et slikt register, men at folk vil ha en voksen mann eller dame som voldtar småunger i et slikt register er kanskje forståelig, men hvorfor i all verden skal en 14-år gammel jente (ja eller gutt da) som deler nakenbilder av seg selv bli registert som sexorbryter og få stempelet pedofil? eller en 12-åring som klapper ei jente på rumpa? Hva slags trussel er egentlig de?

Anonymous poster hash: 1c2cd...79c

var en 6-åring også som ble stempla som det, for å ha kyssa en annen i klassen. Men så var det flere 10-12 åringer som hadde voldtatt en 6-åring på bussen daglig - selvfølgelig skal de bli merka!!!!!!

Anonymous poster hash: 70e98...ce6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo helt sykt når de tar 5-6åringer og hiver de i bakken og tar på håndjern o_o
USA har mye strenge idiotiske straffer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...