Gå til innhold

Hvorfor er folk så frekke her?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har egentlig ikke lyst til å opprette tråder her pga folk kan svare så frekt og være spydige. Spesielt hvis du lurer på noe. Da kan flere kommer med overgitte svar for at du spør om noe så dumt. Er det ikke lov til å spørre hvis man lurer på noe og hvorfor komme med spydige svar?

Må da kunne gå an å svare på en litt hyggeligere måte. Jeg merker at det mest AB som svarer sånn. Svarer dere folk i det virkelige liv sånn å? Med en spydig tone og himler med øynene?

Jeg synes ikke det er så hyggelig og er unødvendig. Bare svar på det ts spør om enn å si "åh herregud vet du ikke det? Trodde da alle voksne mennesker visste dette. Skjerpings!"

Flere som er enige?



Anonymous poster hash: f2b7b...47a
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jepp. Heldigvis blir man herda etter en stund her.

Jeg er enda ikke herda tydeligvis. Jeg er relativt ny. Synes det bare er så unødvendig :(

Anonymous poster hash: f2b7b...47a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det korte svaret er "fordi de kan".

Man er anonym med nick eller som ab og det man sier har null konsekvens annet enn evt advarsel eller utestengelse fra et forum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Hello Kitte

Enig, og denne problematikken gjør at jeg misliker forum bare mer og mer. Spesielt KG faktisk. Syns det er spesielt ille her.

Og om man finner på å skrive at man syns at folk er frekke så får man høre hvor veik man er, at man burde skjerpe seg, at man får tåle litt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hummels

Bare ikke bry deg om de som svarer frekt. De gjør det for å føle seg selv bedre ;) Voksne folk er altså ikke bedre enn barn og ungdommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Håper forresten det en dag blir påbudt med ekte navn på alle forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har egentlig ikke lyst til å opprette tråder her pga folk kan svare så frekt og være spydige. Spesielt hvis du lurer på noe. Da kan flere kommer med overgitte svar for at du spør om noe så dumt. Er det ikke lov til å spørre hvis man lurer på noe og hvorfor komme med spydige svar?

Må da kunne gå an å svare på en litt hyggeligere måte. Jeg merker at det mest AB som svarer sånn. Svarer dere folk i det virkelige liv sånn å? Med en spydig tone og himler med øynene?

Jeg synes ikke det er så hyggelig og er unødvendig. Bare svar på det ts spør om enn å si "åh herregud vet du ikke det? Trodde da alle voksne mennesker visste dette. Skjerpings!"

Flere som er enige?

Anonymous poster hash: f2b7b...47a

Garantert ikke. De er bare tøffe på nettet ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vevila

Jeg er enda ikke herda tydeligvis. Jeg er relativt ny. Synes det bare er så unødvendig :(

Anonymous poster hash: f2b7b...47a

Det skjønner jeg godt. Har mange ganger tenkt at jeg bare skal la være å gå innpå her noen gang igjen, men nå har jeg vært her i så mange år at det har blitt en del av hverdagen. :P Velkommen skal du være i alle fall! :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes faktisk KG er det aller verst på frekkhet og trolling! Lurer på når tid anonym funksjonen skal stenges?

Endret av Savannah87
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kisskiss

tapere, hvem ellers svarer slikt? ingen så tør å si det slik i virkeligheten som de gjør på kg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er dessverre altfor mye sjikane på KG. har ikke sett noe lignende på noen andre forum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Jeg har begynt å kjefte på de som er slemme. Det er ikke bra. For da fremstår jeg selv som slem. Æsj.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig enig! Jeg har vært her såpass lenge at jeg å er herda, men det ble en del bedre da gjestefunksjonen ble stengt. Er fortsatt ille, men bedre enn det var.

Jeg tror nok ikke de som er frekke her, er slik i RL. I så fall synes jeg synd på de. Beste en kan gjøre er å overse tullingene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Hello Kitte

Ja uten gjestefunksjon OG ab-funksjon så tror jeg først og fremst at trollingen forsvinner, men også en del spydige kommentarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja uten gjestefunksjon OG ab-funksjon så tror jeg først og fremst at trollingen forsvinner, men også en del spydige kommentarer.

Jeg synes det hadde vært bedre hvis de som misbrukte ABfunksjonen fikk advarsel. Hvis de ikke skjerper seg, så blir de utestengt fra ABfunksjonen. Vet jo det er flere som foretrekker å være AB hvis de skal skrive om noe privat og sårt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre er dette en trend i tiden, at mange behandler folk som dritt. Ja, det er kanskje ekstra problematisk på debattforum der man kan være anonym men jeg syntes vi ser en generell brutalisering av samfunnet også. Det skal ikke mye til for å havne i kryssilden med skittkasting eller i verste fall fysisk slossing i det virkelige liv heller nå til dags. Folk har blitt mer brutale og har spissere albuer enn før, jeg har sett forråelsen i en tyveårsperiode nå og det er ikke bra. Og det kjipe er man da må svære med å være brutal selv, hvis ikke blir man overkjørt.



Anonymous poster hash: 765c0...f0e
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...