Gå til innhold

Gjort noe alene?


Pourpre

Anbefalte innlegg

Kom ikke på noe bedre overskrift, bare noe jeg har fundert på en stund.

Har du gjort noe alene som egentlig er forbehold enten som to og to eller i gruppe, f.eks gå på byen, kino, reise etc. Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bruce Wayne

Har gått på kino flere ganger alene. Ser ikke poenget med å absolutt gjøre enkelte ting sammen med andre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Horatio Hornblower

Jeg har gått på museum alene og i dyreparken

.

Endret av Horatio Hornblower
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drar på skiferie alene i neste uke. Gleder meg! :)



Anonymous poster hash: 859a4...828
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått på kino, restaurant, reist på ferie alene, gått på byen, på toalettet på utesteder(!) på stranda osv. Er det noe jeg har lyst til gjør jeg det uansett om det passer for venner eller ikke. Synes ofte opplevelsen kan bli like positiv, men på en annen måte.

Jeg tenker at det må være litt trist for folk som er avhengige av å alltid være sammen med noen. Selv om man som regel har det supert når man er med gode venner, er det mange ting man like godt kan gjøre alene om det passer bedre.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått på kino flere ganger alene. Skal muligens gjøre det i morgen, kan hende venninna mi ikke kan bli med likevel. Har ikke noe problem med det i det hele tatt :)

Jeg har også spist alene flere ganger. Jeg har foreløpig ikke reist alene, men det blir vel noe av det også etter hvert!

Endret av drue
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har blant annet reist alene, gått på kino alene, byen alene, shopping alene (så sinnsykt deilig!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av ting som er vanlig å gjøre med andre, har jeg reist alene, gått på konsert alene og gått på kino alene.

Endret av The Kitten
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var til og med helt alene i kinosalen en gang jeg var på kino.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Teater, etter mye støtte fra de på KG :hug:
(husker ikke om jeg skrev den tråden under AB eller ikke, but who cares haha)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gått på restaurant alene. Neste mål er kino alene.



Anonymous poster hash: 2600c...f9b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser alltid på storbyferie alene, ingenting som er bedre enn å bruke tiden som man selv vil :)



Anonymous poster hash: 8b9da...9e7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom ikke på noe bedre overskrift, bare noe jeg har fundert på en stund.

Har du gjort noe alene som egentlig er forbehold enten som to og to eller i gruppe, f.eks gå på byen, kino, reise etc. Noen erfaringer?

Hva i all verden mener du med dette? Om det skulle være nytt for deg så er ingen av de tingene forbeholdt par eller grupper.

Anonymous poster hash: e0cc7...90c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest avocadoen

Jeg dro på badeland alene en gang :) Var ingen som kunne være med og jeg hadde kjempelyst å svømme litt, så da dro jeg alene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Hva i all verden mener du med dette? Om det skulle være nytt for deg så er ingen av de tingene forbeholdt par eller grupper.

Anonymous poster hash: e0cc7...90c

Det var vel ment at det på en måte er mer sosialt akseptert å gjøre det når man er 2 eller flere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel ment at det på en måte er mer sosialt akseptert å gjøre det når man er 2 eller flere :)

Ikke blant normalt oppegående mennesker :)

Anonymous poster hash: e0cc7...90c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest avocadoen

Ikke blant normalt oppegående mennesker :)

Anonymous poster hash: e0cc7...90c

Jeg mener på at det er ganske utbredt i samfunnet at det er slik at man helst burde være 2 eller flere på kino, cafe, badeland osv.

Jeg kan gjøre alt dette selv uten problem, men vet det er flere som kvier seg for det fordi de er redd for å bli uglesett. Det betyr ikke at de som kvier seg for slikt er mindre oppegående, så frekkhetene kan du holde deg for god for! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjøre alt dette selv uten problem, men vet det er flere som kvier seg for det fordi de er redd for å bli uglesett. Det betyr ikke at de som kvier seg for slikt er mindre oppegående, så frekkhetene kan du holde deg for god for! :)

Man blir ikke uglesett av normalt oppegående personer.

Anonymous poster hash: e0cc7...90c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan gjøre alt dette selv uten problem, men vet det er flere som kvier seg for det fordi de er redd for å bli uglesett. Det betyr ikke at de som kvier seg for slikt er mindre oppegående, så frekkhetene kan du holde deg for god for! :)

Normalt oppegående mennesker bryr seg ikke om å bli uglesett for ting det ikke er noen grunn til å bli uglesett for.

Anonymous poster hash: 1db3b...8d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...