Gå til innhold

Rare ting du trodde var sant da du var liten?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg trodde kondomer var et hjelpemiddel man brukte for å blåse opp ballonger på 17.mai.

Min mor fortalte meg dette da jeg fant en kondompakke på mine foreldres soverom og lurte på hva det skulle brukes til.

Var sikkert den første og beste bortforklaring hun kom på akkurat der og da stakkars :fnise:



Anonymous poster hash: cb223...43c
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg trodde legen min spilte i Brødrene Dahl (han ligna jo så veldig på en av dem), så jeg spurte ham til og med om autografen. :)

Haha!hvordan reagerte legen?

Da jeg var liten gikk det en barneTV serie med en som het Fredrik som hovedkarakter, karakteren Ha vært rundt 13 år eller noe. Naboen min het også Fredrik og var eldre enn meg. Jeg konkluderte med at Fredrik på tv og Fredrik i nabohuset var samme person. At tv-Fredrik bare var skuespiller og antageligvis het noe annet i virkeligheten tenkte jeg ikke på en gang.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var helt og holdent overbevist om at bare gamle mennesker kunne dø.

Var 8 år da jeg måtte i begravelse til en klassekamerat, og fant sannheten på en hard måte.

Var også overbevist om at lensmannen fulgte etter meg, slik at han kunne sladre til foreldrene mine om jeg gikk eller sykla i veien..

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker den store skrekken var BCG sprøyta. Alle hadde jo tatt vaksiner tidligere,men BCG var liksom noe helt forferdelig. Vi fikk høre fra de eldre barna at den var veldig lang og at den nesten gikk gjennom armen, pluss at mange fikk jo litt "store"arr som jeg og de andre trodde var etter omkretsen på sprøyta...

Husker vi lærte om mensen og sånn i 4 eller 5 klasse og ble jo fortalt at et egg skulle ut, det de ikke fortalte oss var jo at dette var et LITE egg, så vi konkluderte med at siden høns hadde så og så store egg og mennesker var mye større, så skulle vi presse ut et gigantisk egg hver måned i mange år, husker jeg gråt over det i ren frykt.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker den store skrekken var BCG sprøyta. Alle hadde jo tatt vaksiner tidligere,men BCG var liksom noe helt forferdelig. Vi fikk høre fra de eldre barna at den var veldig lang og at den nesten gikk gjennom armen, pluss at mange fikk jo litt "store"arr som jeg og de andre trodde var etter omkretsen på sprøyta...

Å hahaha, herregud det husker jeg også! ALLE de eldre barna snakket om de fæle arrene man fikk, og jeg ble jo nesten deprimert i en periode før jeg skulle ta sprøyta for jeg var så redd :fnise:

Ellers trodde jeg det var morsomt å bli voksen, for da kunne man spise hva man vil når man vil! Gledet meg til å spise coco pops hver eneste dag uten at mamma kunne blande seg inn.... :popcorn:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Annonse

Gjest Christina146

En gang pappa hjalp meg i dusjen som liten, hadde han tydeligvis brukt feil såpe.

Jeg hørte mamma snakket med han om det, at det var en såpe for voksne damer!

Jeg gikk rundt lenge og var kjemperedd for at jeg skulle bli voksen nå pga det. :fnise:

Endret av Christina146
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var rundt 9 år og visste ikke helt hva mensen var. Bestevenninna mi fikk mensen da hu var 9 år, og jeg ble kjempelei meg fordi jeg trodde hun nå var blitt voksen og at vi ikke lenger kunne være venner! Vet ikke helt hvor jeg fikk det fra men..

Anonymous poster hash: 4ae8c...17c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det bodde en slem gammel dame under sengen til mamma og pappa som het svigemor. Jeg husker jeg var livredd henne.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde vampyr het vannpyr og ble så sint at jeg begynte å gråte da jeg ble fortalt sannheten, det het da vitterlig vannpyr!

Da storesøsteren min gikk på skolen og jeg fremdeles gikk i barnehagen, trodde jeg at jeg kunne skrive på asfalten med kritt også ville hun få opp beskjeden på skolegården, og kunne svare meg.

En venninne fortalte meg at hvis jeg satt på kald bakke uten sitteunderlag, ville jeg få hjernehinnebetennelse. Vet ikke helt hvor hun fikk det fra...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde når folk døde på film så døde de på ekte.

f.eks titanic, når leonardo dicaprio døde, så hørte jeg at han kom med en ny film.. men, døde ikke han?

haha



Anonymous poster hash: 9a012...0ab
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde at alle lærte norsk på skolen i utlandet, sånn som vi lærte engelsk.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

It1hyps.jpg

Dette her. Mulig jeg har postet det før.

Det var ingen tvil om at det bodde et troll under senga mi da jeg var liten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde Mikke mus og Donald Duck fantes på ordentlig!

- og jeg trodde at Sherlock Holmes var en historisk person.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde vis jeg sovnet på sofa'en så ble jeg automatisk teleportert til senga. :glare:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg trodde babyer kom ut av navlen. Dette etter at jeg spurte min mor, som tydeligvis ikke var komfortabel med å svare på slikt, for hun pekte bare nedover magen sin og sa at de kom ut "her nede", og da jeg spurte mer for å finne ut nøyaktig hvor ble hun sint og sa bare "her nede!!" en gang til. Så.. navlen da?



Anonymous poster hash: 2b762...2e7
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde vampyr het vannpyr og ble så sint at jeg begynte å gråte da jeg ble fortalt sannheten, det het da vitterlig vannpyr!

jeg trodde også at det het vannpyr!

En gang så gikk jeg inn på do mens bestefaren min stod å tissa, og jeg var helt overbevist om at han hadde gullerottiss! Jeg hadde jo sett gutetisser, men han hadde en GULLEROT! Var ikke snakk om noe annet! Dessuten så trodde jeg han hadde en magisk peisblåser som tryllet fram engelsk konfekt. Nå liker jeg ikke engelsk konfekt lenger, bestefaren min er død, peisblåseren er ødelagt, men jeg har den stående ved ovnen vår lell som et minne! :hjerte:

Jeg lurte også fetteren min til å tro at det bodde hobbiter i skogen vår!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Trodde at mørkhudede personer hadde hvite føflekker (tror kanskje at jeg har posta den før på forumet, men er ikke sikker,hehe.)

-Trodde at jenter hadde en liten utovertiss som var gjemt inne i innovertissen et sted!

-Trodde at man kunne få blodforgiftning av å tegne på huden med tusj. Gjett om jeg ble redd da jeg fikk høre ddt etter at jeg hadde tegna på meg en haug med tusjtatoveringer.

-Jeg syntes at det så ut som at svenskekongen hadde masse arr i ansiktet på den svenske krona, så da trodde jeg at han hadde masse arr i ansiktet på ekte.

Endret av Shinigami
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Trodde at mørkhudede personer hadde hvite føflekker (tror kanskje at jeg har posta den før på forumet, men er ikke sikker,hehe.)

-Trodde at jenter hadde en liten utovertiss som var gjemt inne i innovertissen et sted!

-Trodde at man kunne få blodforgiftning av å tegne på huden med tusj. Gjett om jeg ble redd da jeg fikk høre ddt etter at jeg hadde tegna på meg en haug med tusjtatoveringer.

-Jeg syntes at det så ut som at svenskekongen hadde masse arr i ansiktet på den svenske krona, så da trodde jeg at han hadde masse arr i ansiktet på ekte.

Rent teknisk sett så er jo det strengt talt riktig, siden klitoris er som en bitteliten penis å regne.

Den svulmer opp og får "reisning" den også, og klitoris og penis starter med samme utgangspunkt på fosterstadiet før de utvikler seg i sin spesifikke retning avhengig av kromosomer.

*rare fakta fra det store, merkelige arkivet i Minya's hjerne*

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...