Gå til innhold

Stygge ord fra Det Norske Språk


Gjest Salvesen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Assosiasjoner til engelsk "suck" kanskje?

Nja, jeg vet ikke helt, ordet suck gir meg egentlig ingen ekle... Fornemmelser, men sokk derimot - æsj og fysj! Aner ikke hvor det kommer fra, bare et sånt ord man ikke liker uten å kunne forklare hvorfor...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, jeg ler så jeg griner! :skratte: Denne tråden må jo bare fortsette! Mine bidrag:

Bælg og skalp (Begge med tjukk L). For ikke snakke om skamleppe. Det må være noe av det verste... :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Herregud, jeg ler så jeg griner! :skratte: Denne tråden må jo bare fortsette! Mine bidrag:

Bælg og skalp (Begge med tjukk L). For ikke snakke om skamleppe. Det må være noe av det verste... :laugh:

Her kan du lese om opprinnelsen til "skam" i forbindelse med kjønnsdeler:

Skambenet - Dagens Medisin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest incognita

K**ost, f****ost. Disse ordene er så vulgære og støtende at jeg har ikke ord.

Enig. Ikke at "smegma" er stort bedre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zeitgeist

Smegma betyr egentlig såpe. Men de få gangene jeg har bevitnet smegma (utrolig hva man ser når man jobber på sykehus), så var ikke såpe det første jeg tenkte på. Brrrr, ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Kristen"

Anonymous poster hash: 9a055...cf4

Dette og og svært mange av de andre foreslåtte ordene synes jeg representerer en høy grad av kollektiv selvforakt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

K**ost, f****ost. Disse ordene er så vulgære og støtende at jeg har ikke ord.

det manglet noen bokstaver, mente du kukost og fitteost

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nå er jo ikke akkurat dette et ord som står i ordboka, men jeg føler likevel trenger å få ut denne frustrasjonen:

Jeg kan ikke fordra det sportsmerket "Åsaklitt" som de selger på Clahs Olson. Jeg klarer ikke annet enn å tenke på klitten (som jeg forøvrig synest også er et forferdelig stygt ut).

Det verste med det hele er at jeg faktisk kunne tenkt meg å kjøpe både bag og skitrekk fra det merket, fordi at det er utrolig billig og dessuten ser ut til å være veldig romslige og praktiske bagger.

Men jeg kan ikke synke så lavt at jeg går rundt med en logo som slutter på klitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...