Gå til innhold

Sykepleierutdanning UiA, Kris. bra?


C N G

Anbefalte innlegg

Hei jeg vurdere veldig sterkt å gå på sykepleierutdanning ved UiA campus Kristiansand. men er veldig usikker, fordi jeg finner så litt på nett om hvordan folk har opplevd dette studiet der, og hvordan oppfølgingen er, samt oppfølgingen rundt praksis plassene. Er det bra, er det dårlig eller er det helt middels? er det noen her som har noen erfaring fra sykepleierstudiet ved UiA som ville vært en engel å delt det med meg ^_^

Blir veldig glad for at av tips, råd og info jeg kan få. Tusen takk på forhånd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ei jeg gikk vgs med studerer sykepleie på andre året ved UiA Kristiansand og hun stortrives. Hun er kjempefornøyd med studiet, studiemiljøet og stedet generelt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! jeg går siste året på uia nå, studerer sykepleie. Syntes det er bra miljø, denne utdanningen gjør at du blir godt kjent med de i klassen, mye pga øvingsavdeling 1 året, her vi blir delt inn i små grupper, og gjør ulike prosedyrer på hverandre. Blir godt kjent, med andre ord. Har også en del gruppearbeid første året.

viktig er det å være aktiv i fadergruppen den første uken! Her treffer du som regel de du henger med de følgende 3 årene.

lykke til :-)

Anonymous poster hash: 6b321...fa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...