Gå til innhold

Herr og Fru den 2. August!


Gray

Anbefalte innlegg

Hehe, jeg gleder meg mer til bryllupsreise enn til bryllupet jeg også. ;) Faktisk så gruer jeg meg en del... :sjenert: Det er jo så mye styr med å planlegge, og jeg elsker ikke akkurat å være midtpunkt heller. Og så vet jeg ikke hvem som skal passe snuppa på kvelden og natten, og det stresser meg litt. Hvem skal passe snuppa deres?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, bryllupsreise :rodmer: Det er jo selve rosinen i pølsa!

Hvor tenker dere å dra Gray og My84? Jeg må leve litt gjennom dere siden min kjære aldri ser ut til å få ut fingeren :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

My: Jeg aaaner ikke! Hun jeg hele tiden vet hadde vært ideel skal på slektstreff så hun kan ikke, og siden ALLE andre jeg stoler på kommer i bryllupet så er jeg helt lost. Mamma sa at kusina mi som er 15 kan passe A, men hun vet ikke opp ned på et barn tror jeg. Så det lyder ikke ideelt i mine hønemor-ører kan du si :fnise: Og jeg er enig, det stresser meg veldig... Så jeg har ikke peiling, og det ødelegger mye akkurat nå.

Vims: jeg kunne tenkt meg 2 uker til en litt bortgjemt øy i Hellas eller til Italia :rodmer: Jeg vet "alle" sier at det ikke blir ordentlig bryllupsreise med barn, men jeg klarer ikke være borte fra henne så lenge.. Hva ville du gjort om du skulle hatt bryllupsreise? Liker å få ideer av andre :)

Tekola: Dere får ta det igjen med en måned i syden senere, dere fortjener virkelig det etter bryllup, skole, baby og en baby til oppå der ingen :ler:

Jeg er skikkelig skuffa, jeg har ikke hørt et pip fra en sjel etter invitasjonene er sendt ut.. Er det vanlig? 70 mennesker er bedt og ingen mente det var verdt en sms tydeligvis :dry: . (Bridezilla tendenser kanskje? :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner at du er litt skeptisk til at kusina di skal ha hele ansvaret for lillejenta under bryllupet! Jeg er hønemor jeg også, så hadde tenkt på samme måte. :fnise:

Litt kjipt at det kommer så lite tilbakemeldinger på invitasjonene! Vi har fått veldig få svar vi også, men alle vi omgås med har svart ja. Kan jo virke som at mange venter med å svare fordi de ikke har sommerplanene klart for seg... Og det er lov å være litt bridezilla. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt meg slør! Juhu! Kjøpte det på Ebay da, så håper det er like fint i virkeligheten :jepp:

Akkurat sånn jeg har sett på lenge, og siden selgeren hadde 99% positive tilbakemeldinger så tok jeg sjansen. Er jo kun 79 kr ca ut vinduet om det ikke er fint :fnise: slike koster jo fra 2-3000kr i salong, så håper det funker.

Trodde det gikk an å legge inn bilde fra telefon, men ser ikke helt slik ut. Skal hoppe på paden å gjøre det snart :)

Endret av Gray
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Wow, så flott! :jepp: Kanskje jeg skal driste meg til å kjøpe slør på ebay jeg også. :lur: Hvor lang tid tror du det tar å få det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow, så flott! :jepp: Kanskje jeg skal driste meg til å kjøpe slør på ebay jeg også. :lur: Hvor lang tid tror du det tar å få det?

En måneds tid tenker jeg. Maks. Det ble sent fra Hong Kong samme dagen jeg kjøpte det, så etter min Ebay-erfaring så regner jeg med det er her om 2-3 uker :)

Jeg kjøpte brudepikekjole til frøkna der også for noen dager siden! Har jeg skrevet det før?? :klo: jeg er så sløv.. Legger ved bilde alikevell, må jo vise fram :nigo:

post-75038-55198_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint slør :rodmer:

Takk! Jeg er veldig fornøyd selv, og så lenge det ser ut som på bildet så blir det å brukes den 2. august! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudepikekjolen til vesla kom i dag! Den var kjempefin! Og var helt lik bildet. Bra! :Nikke: det som også var veldig fint var at det lilla båndet og blomsten kom hver for seg, så jeg festet ikke på blomsten på båndet, det var penere uten :)

Problemet er at den sitter veldig bra på henne NÅ... Litt romslig var den, men vil ikke si at den er for stor.. Så nå står jeg mellom å sy den ut litt, eller å kjøpe en ny i større størrelse. Den kostet jo bare 200kr, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brudepikekjolen til vesla kom i dag! Den var kjempefin! Og var helt lik bildet. Bra! :Nikke: det som også var veldig fint var at det lilla båndet og blomsten kom hver for seg, så jeg festet ikke på blomsten på båndet, det var penere uten :)

Problemet er at den sitter veldig bra på henne NÅ... Litt romslig var den, men vil ikke si at den er for stor.. Så nå står jeg mellom å sy den ut litt, eller å kjøpe en ny i større størrelse. Den kostet jo bare 200kr, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra at den sto til forventningene! :jepp: Litt vanskelig å forutse hvilken størrelse småttisene vil trenge om noen måneder. Hvilken størrelse tok du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at den sto til forventningene! :jepp: Litt vanskelig å forutse hvilken størrelse småttisene vil trenge om noen måneder. Hvilken størrelse tok du?

Jeg tok 12-18 mnd, så egentlig burde den vært litt stor tenkte jeg, hun er jo ikke en plugg akkurat. Men det tok ei uke fra jeg bestilte den til den kom, så om jeg bestiller en ny kjole en mnd før bryllupet så bør jeg rekke det med god margin tenker jeg :)

Har du funnet kjole til vesla og annet dall til deg selv da? Din dag nærmer seg med stormskritt syntes jeg! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, den må ha vært veldig liten i størrelsen! Ser på kjole til vesla på Ebay jeg også, og hadde nok valgt 12-18 mnd. Det er sikkert veldig forskjellig fra kjole til kjole. Vi har arvet en veldig fin hvit kjole med små rosa blomster på, den hadde sikkert passet veldig fint hvis jeg har litt rosa i buketten min. :rodmer: Men så syns jeg det er fint med helt hvite brudepikekjoler også, hmmmm....må tenke litt. Ja nå nærmer det seg virkelig med stormskritt! :strix: Henger litt etter med å finne alt stæsj til meg selv som sko, veske og slikt. Må finne noen gode sko med lav hæl, jeg takler ikke å ha vondt i føttene denne dagen. :fnise: Noen tips?

Vi var i kirken i går på et felles infomøte for alle som skal gifte seg i sommer. Det var veldig ålreit. :jepp: Fikk en gjennomgang av hva som skjer under vielsen, og fikk høre litt brudemasjer, salmer og tekst som kan leses opp fra bibelen. Jeg slet med tårene altså, lurer på hvordan det skal gå når det er alvor. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hmm, den må ha vært veldig liten i størrelsen! Ser på kjole til vesla på Ebay jeg også, og hadde nok valgt 12-18 mnd. Det er sikkert veldig forskjellig fra kjole til kjole. Vi har arvet en veldig fin hvit kjole med små rosa blomster på, den hadde sikkert passet veldig fint hvis jeg har litt rosa i buketten min. :rodmer: Men så syns jeg det er fint med helt hvite brudepikekjoler også, hmmmm....må tenke litt. Ja nå nærmer det seg virkelig med stormskritt! :strix: Henger litt etter med å finne alt stæsj til meg selv som sko, veske og slikt. Må finne noen gode sko med lav hæl, jeg takler ikke å ha vondt i føttene denne dagen. :fnise: Noen tips?

Vi var i kirken i går på et felles infomøte for alle som skal gifte seg i sommer. Det var veldig ålreit. :jepp: Fikk en gjennomgang av hva som skjer under vielsen, og fikk høre litt brudemasjer, salmer og tekst som kan leses opp fra bibelen. Jeg slet med tårene altså, lurer på hvordan det skal gå når det er alvor. :grine:

Apropos det å slite med tårene. Vi døpte jo mini i samme kirka som vi skal gifte oss, og når vi gikk ned midtgangen bak presten i sånn "protesje" eller hva det heter, mot alteret så måtte jeg tørke en tåre :fnise: Så vi er to, My!! Må ta meg en beroligende sikkert! :ler:

Hvor lave hæler snakker vi da? Jeg syntes Badgley Michka sine sko er såå fine! :rodmer: Om du sjekker Brandos.no så ser du de lave jeg mener, tror de heter Lacie (eller.....) og er ok-lave og er rosa med en spenne på. Nydelige! Jeg skulle gjerne linket deg, men jeg er på iPhone'n og orker ikke :fnise:

Jeg skal kjøpe sko fra Badgley Michka sko (eller noe annet dyrt.. :P ) når jeg skal til London i juni :nigo: GLEDER meg!

Hvilken veske skal du ha? Skal du ha sånn søt liten eller en stor? Jeg lurer på om jeg skal bruke en Louis Vuitton jeg har, de er jo så gode å romslige. Skal sikkert ha med all sminke og mye annet ting jeg sikkert har maks behov for ;)

Endret av Gray
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, de Badgley Michska skoene var jo bare knallfine! :rodmer: Meeen jeg er redd selv de blir litt for høye... De er jo 9 cm. Brudekjolen min er ganske stor og tung, så jeg føler at kjempelave hæler blir best siden jeg ikke er noe flink til å gå på høye hæler i utgangspunktet... :sjenert: Bare synd at det ikke fins fine sko med 5 cm hæl. :fnise: Har funnet noen her da, de kan jo gå an.

Når det gjelder veske så tror jeg at jeg går for en søt, liten en til det aller nødvendigste, så får jeg heller ha en stor med alt mulig rart oppi i backup. :Nikke:

Endret av My84
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå, de Badgley Michska skoene var jo bare knallfine! :rodmer: Meeen jeg er redd selv de blir litt for høye... De er jo 9 cm. Brudekjolen min er ganske stor og tung, så jeg føler at kjempelave hæler blir best siden jeg ikke er noe flink til å gå på høye hæler i utgangspunktet... :sjenert: Bare synd at det ikke fins fine sko med 5 cm hæl. :fnise: Har funnet noen her da, de kan jo gå an.

Når det gjelder veske så tror jeg at jeg går for en søt, liten en til det aller nødvendigste, så får jeg heller ha en stor med alt mulig rart oppi i backup. :Nikke:

De skoene var skikkelig fine!! :jepp: Er vel ikke om å gjøre å ha de høyeste hælene akkurat den dagen, om man ikke er vant til det nei. Man skal jo være på beina i noen timer kan man si! ;) Kjøp noen sko du syntes er pene og med en fornuftig hæl du :)

Jeg har hatt mest lyst på disse skoene: http://www.badgleymischka.com/Evening-Shoes/RANDALL i lilla, men jeg lurer på om 10 cm blir for drygt.. Jeg klarer det helt uten problemer å gå på 10 cm, men det spørs om jeg BØR gjøre det. Vi får se når jeg er i London og får prøvd litt forskjellige sko.

Jeg har faktisk bare prøvd kjolen min 2 gang, superkjapt og 3 nummer for stor. Så jeg vet faktisk ikke hvordan min kjole er på :P Begynner å få litt angst, den er bestilt i 34 og jeg bare håper at det er den størrelsen jeg er! Hva om den er for liten?? :bond: da dør jeg.. Hun på salongen tok jo mål osv, men klarer ikke slå meg til ro med det før jeg har fått den på og gildelåsen går igjen på ryggen :fnise:

Lurer faktisk på om jeg skal bytte bånd på kjolen.. I livet nå er det bare et tynt hvitt bånd med krystaller på, men jeg lurer litt på om jeg skal knyte et lilla bånd i livet på den. Jeg syntes det er så lekkert med farger til brudekjoler! Bare redd jeg skal angre. Hersens brudekjole, nå må den komme snart slik at jeg får roet meg litt :fnise:

Har du fått din My?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De skoene var dødslekre!! :jepp: Hadde jeg bare klart å gå på noe sånt, men jeg hadde nok sett halvfull ut om jeg hadde prøvd. ;) Du får kjenne etter hvordan de er på foten når du er i London, kan jo hende de er behagelige selvom de er høye! :Nikke:

Jeg har heller ikke fått kjolen min. Og jeg stresser også med størrelsen, jeg prøvde min i 38 og den ble bestilt i 34. Jeg bruker jo vanligvis 36/38 i klær, så jeg skjønner ikke at 34 kan være riktig! :klo: Men den har snøring i ryggen da, så da har man litt mer justeringsmulighet. Tenkte å ringe brudesalongen snart og høre om de vet når den kommer. Skal bli godt å få prøvd den igjen, og få på plass alt av tilbehør! :jepp: Jeg har hatt noen dager nå hvor jeg har vært i tvil om jeg har valgt riktig kjole, fordi den er så stor og tung, og jeg er redd for at den skal bli altfor varm og slitsom å gå med... :sjenert: Men på den annen side, i hvilken annen anledning kan man ta på seg en prinsessekjole?? ;)

Jeg syns det høres kjempestilig ut med lilla bånd jeg! Veldig fint med litt farger ja, og det blir så gjennomført når en farge går igjen på flere detaljer. :Nikke: Tenk så kult hvis både du og lillejenta har lilla bånd i midjen! :rodmer:

Nå tror jeg vi har landet på hvor vi skal reise på bryllupsreise, ser ut som det blir Sardinia på oss! :rodmer: Det skal bli deilig, har ikke vært i varmere strøk siden jeg var gravid i uke 6! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...