Gå til innhold

tjuesju millioner etthundre og åttetusen sekunder ..


Petalouda

Anbefalte innlegg

Ble ikke noen kjole i dag, ble ikke kjoleprøving engang, for butikken var stengt :(

En mening med alt, men jeg har kjøpt servietter og noe blomsterglitterpynt til torsdagsmiddagen, kjempefornøyd :)

Ny kjoleprøving fredag tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

14 weeks to go ;)

Jeg var og så på torsdagskjole i går. Prøvde mange fine kjoler, blandt annet to nyyydelige brudekjoler. Har vært usikker på hva slags torsdagskjole jeg vil ha, om kanskje jeg ville ha en enkel brudekjole eller noe, så jeg var åpen for alle forslag. Forslaget fra damen i salongen var å prøve det jeg falt for der og da, uavhengig av hva slags kjole, så jeg prøvde to digre, nyydelige brudekjoler som ikke kan gå for å være noe annet enn brudekjoler. Knallfine, men jeg er så forelsket i vielseskjolen min at det er ikke aktuelt å bytte den ut med noe annet og bruke den som torsdagskjole.

Så da vet jeg det, det er lang selskapskjole jeg ser etter, og helst en enkel og lang og elegant en. Jeg er ikke tjuetre, jeg er voksen dame og sikkert snart bestemor, så jeg vil ha noe som passer meg og mitt nivå - uten at jeg sier at man skal kle seg etter alder.

Jeg ønsker å kle meg i det som JEG føler passer til MEG, så da blir det lang, smal selskapskjole i en passende farge til meg :)

Vi har fått tillatelse til at brudepikene kan strø roseblader i midtgangen, så nå ser vi etter hvite søte kurver de kan bære dem i.

Såh, neste skritt nå er å ta fatt på kirkeprogrammene.Og begynne jakten på den perfekte morgengaven .....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

.. hjemme igjen etter noen uker i eksil, veldig deilig. Vi har funnet musikk til brudevalsen, jippi, en alldeles nyyydelig vals som ingen av oss hadde hørt før men som vi falt pladask for begge to. Fjorten dager til kurs - det blir moro :)

Brudepikekjolene er under produksjon, det er moro å se at det man har sett for seg tar form og blir virkelig. Kirkeprogrammet er ferdig "utkastet" - nå skal vi bare få noen detaljer på plass (solister og den slags) og så skal det senders til godkjenning.

Tolv uker og tre dager igjen til det braker løs nå, og jeg nyyyter tiden som kommende brud til det fulle. Herregud så klissete lykkelig man skal få lov til å være <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

.. nettet snører seg sammen, elleve uker igjen nå. Søndag er det brudevalskurs, blir moro :) Mandag er det torsdagskjoleshopping, iallefall skal vi dra avgårde og se om vi finner noe. I morgen skal vi på favoursjakt, trettiseks små søtsaker - helst rosa - skal plasseres i søte små rosa bokser. Blir så søtt atte.

Neste uke reiser jeg til mamma en liten tur, hun skal hjelpe til med å få sydd dansebånd i kjolen sånn at det faktisk går an å danse vals i den. Lurt. Vil jo ikke tråkke på den og ødelegge den heller.

Og så må junior få seg dress og skjorte. Han har vokst ut av alt han fikk i fjor, langemannen, snart 190 cm høy nå, 46 i sko, gurimalla.

Men først er det badeshorts :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

.. en lenge bortglemt bryllupsdagbok hentes såvidt frem i lyset for en stakket stund. Det er tid for en sjekkliste.

Papirer ok

Gifteringer ok

Brudepikekjoler er in progress

Prest ... krysser vi fingre for at vi får

Kirkeprogram in progress

Pynt i kirken - må ordnes

Musikk i kirken in progress

Transport ok

Meny til middag in progress

Pynt til middag - må bestille friske blomster

Klær til torsdag ok

Frisør i forkant er ok

Frisør bryllupsdagen er ok

Negltime er ok

Klær til vielse - stort sett ok, siste sytime er bestilt

Pynt til mottagelse in progress

Bryllupskake ok

Champagne er kjøpt og betalt

Bryllupsreise ok

Barnevakt ok

Fotografer ok

Sjekke nærmeste solarium - in progress

Kan det mangle noe da .. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Annonse

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...