Gå til innhold

True blood


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Maria_Marihøne

Er det bare jeg som synes true blood har utvikla seg til å bli en komedie? Synes bare jeg sitter og ler jeg..

Syns den har litt av alt jeg. Humor, spenning, kjærlighet, sex og ikke minst heite mannfolk ;)

Men ja, den har kanskje blitt litt mer "morsom", om det er frivillig eller ikke vet jeg ikke :gjeiper:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns den første episoden var en fin start på resten av sesongen! Spesielt slutten :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan väre enig i at de siste sesongene er litt "plattere" enn de förste, men jeg syns fortsatt at serien er god underholdning og det er jo nettopp det en serie er til for :)

Akkurat som game of thrones, så er jo handlingen der utrolig platt i forhold til bökene, men castingen etc gjör den jo meget underholdende.

Og Aleksander Skarsgård er jo bare mums og slafs :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snakker vi ny sesong av tv serien?

Har nemlig lest alle 11 bøkene...

Her er det serien ja. Jeg har lest alle 12, Get with the program ;)

Syns starten var ok, men kanskje litt tullete. Føler at de overdriver med at det skjer noe skikkelig fatalt i hver episode, kommer ikke til å være noen karakterer igjen til slutt.

Rart at Tara skal bli vampyr, lurer på hvor de vil med det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maria_Marihøne

Flere som har sett andre episode? Syns det er spennende jeg :popcorn:

Det eneste jeg ikke helt skjønner er de greiene med Terry, Arlene og han miliærduden. Får ikke hlt tak på den historien, og skjønner ikke hva det har med noen ting å gjøre.

Tror mange av karakterene i True Blood har blitt litt overflødige ettersom historien går fremover, men at de beholder de allikevel fordi folk har blitt så glade i de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flere som har sett andre episode? Syns det er spennende jeg :popcorn:

Det eneste jeg ikke helt skjønner er de greiene med Terry, Arlene og han miliærduden. Får ikke hlt tak på den historien, og skjønner ikke hva det har med noen ting å gjøre.

Tror mange av karakterene i True Blood har blitt litt overflødige ettersom historien går fremover, men at de beholder de allikevel fordi folk har blitt så glade i de.

Slik jeg forstår så var det når Terry og - militærduden - var i militæret så var det en "kollega" av dem som var litt "gal" ? Som likte og sette på fyr "ting", og nå er han tilbake og oppsøker dem, noe man så i den episoden hvor huset til terry og dem begynte og brenne. Får vente i spenning på neste episode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg begynte å se True Blood fra og med sesong 1, for en uke siden. Har nå sett alt. Jeg ble superhekta og elsker denne serien! Sesong 2 var dårligst av alle, synes jeg.

Må vi vente til imorgen med å se dagens episode, eller tror dere den kan bli lagt ut i natt??

Jeg MÅ se!!

Og btw: Ingen er hottere enn Eric Northman! :rodmer: :rodmer:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den nye sesongen til nå er dårlig, var litt skuffende, hadde gledet meg lenge til ny sesong:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Elsker at Christopher Meloni er med i den nye sesongen! Syns det var så dumt at han slutta i Special Victims Unit, men han er jo enda heitere som vampyr :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Jeg elsker generelt at det er så mange fine mannfolk med i serien!! :)

Men jeg har så lyst at det skal bli Sookie og Eric. Men det blir vel henne og Bill til slutt.. Blææææ.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Uanonymbruker

Elsker at Christopher Meloni er med i den nye sesongen! Syns det var så dumt at han slutta i Special Victims Unit, men han er jo enda heitere som vampyr :rodmer:

ENIG!

Jeg syns Eric ser ut som en kladdete partysvenske, og det er ingenting sexy med Bill heller, Sookie begynner å gå meg på nervene og Tara har jeg aldri likt. Jason er søt da, og Pam er heit, og jeg liker Jessica :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Pam er råkul ja. Syns så synd på henne nå :tristbla:

:fnise:

Bill har jeg aldri likt, men han blir vi vel ikke kvitt uansett :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Uanonymbruker

Pam er råkul ja. Syns så synd på henne nå :tristbla:

:fnise:

Bill har jeg aldri likt, men han blir vi vel ikke kvitt uansett :gjeiper:

Syns det er fint å se den myke siden av Pam.

Er nok for mye å håpe på at Eric skal forsvinne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Syns det er fint å se den myke siden av Pam.

Er nok for mye å håpe på at Eric skal forsvinne :fnise:

Jeg ELSKER Eric, så de kan bare våge!!

Men som jeg skrev litt lenger opp så det en del karakterer som er litt overflødige slik som de har srevet historien nå. Mange bare virker å bare være der til pynt, uten å ha noe formål, liksom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

Syns det er fint å se den myke siden av Pam.

Er nok for mye å håpe på at Eric skal forsvinne :fnise:

Eric forsvinne?? Det er det verste jeg har hørt!! :hakeslepp: :gjeiper:

Alle har en myk side i den serien der. Til og med Eric :hjerter_rundt:

Eneste problemet jeg har med han er at han går kledd veldig stygt og at han ikke kler å ha den sveisen han har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Uanonymbruker

Eric forsvinne?? Det er det verste jeg har hørt!! :hakeslepp: :gjeiper:

Alle har en myk side i den serien der. Til og med Eric :hjerter_rundt:

Eneste problemet jeg har med han er at han går kledd veldig stygt og at han ikke kler å ha den sveisen han har.

Men det er jo greit da, om jeg og du befinner oss i en situasjon der Eric må velge mellom en av oss, så trekker jeg meg frivillig :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...