Gå til innhold

Pasientreiser - reiseregningsskjema


Prøver25

Anbefalte innlegg

HEi!

Lurer på hvordan dere gjør det når dere sender reiseregningsskjema etter å ha vært på overnatting/kjørt til sykehus for prøverør osv..

Jeg lager jo skjema og fyller ut alt for min del, men hva gjør dere med samboers?

Skriver dere h*n på samme skjema - eller lager dere et eget skjema for han den dagen h*n hadde oppmøte for å levere fra seg??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eget til hver av dere de gangene dere har vært et sted hver for dere. Har dere vært der sammen, samme bil osv fyller du bare ut for "1 pers".

Hmm skjønte du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eget til hver av dere de gangene dere har vært et sted hver for dere. Har dere vært der sammen, samme bil osv fyller du bare ut for "1 pers".

Hmm skjønte du...

Ja, det var det jeg også trodde.

Men Pasientreiser ringte meg for to uker siden, og sa at siden min samboer hadde bekreftelse på oppmøte EN av dagene, så kunne vi få dekt en overnatting, kostpenger + at vi fikk "passasjertillegg" når vi kjørte til og fra på mitt reiseregningsskjema.

Hun sa hun var vant til å håndtere IVF saker, og ringte meg derfor "jeg ser jo dere har litt utgifter på denne turen, så det skulle bare mangle at jeg ringte deg".

Ble utrulig takknemlig for at hun ringte. Nå har vi jo litt lang reisevei da, så vet ikke hvor "greie" de er å informere om dette dersom det ikke er så lang reisevei.

Jeg har nettopp fylt ut ekstra for to av reisene våre og sendt til Pasientreiser, slik at vi får litt mer penger tilbake :) Er tross alt mange tusenlapper som går ut for hver reise.

Endret av Prøver25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...