Gå til innhold

Telles hver måned som pp eller...?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Teller dere med de månedene dere ikke rakk/hadde mulighet til å ha sex rett før, under og etter el? Eller hvis dere bare hadde sex èn gang rundt den tida eller noe lignende. Telles det som en pp?

Jeg lurer fordi i forrige måned så fikk vi bare hatt sex èn gang hele den måneden og det var ca. 4 dager før el. Så føltes som vi ikke fikk prøvd noe den måneden og da kan det ikke regnes som en prøveperiode.



Anonymous poster hash: e90a3...b21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det telles.. Sålenge man er aktive prøvene så spiller det ingen rolle hvor aktive den og den mnd, men mer at man er igang.

Anonymous poster hash: 0ae09...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg regnet ikke de første tre månedene etter prevensjonslutt som prøveperioder, men de siste to har jeg kalt for prøveperioder, selv om jeg ikke rakk å ha sex rett ved el forige prøveperiode :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med prøveperioder er jo ikke akkurat et viktig eller klart definert tall på noen måte. Bare noe man holder styr på for egen del. Så det er ulikt også hvordan man teller det. Den gangen jeg fortsatt talte tok jeg kun med måneder der jeg visste at vi hadde truffet, for det var det viktige med tanke på antall reelle forsøk. Så du teller akkurat det du føler for å telle, da pp er et tall som kun har noe å si for egen del.

Fire dager før eggløsning er innenfor dine fruktbare dager, og derfor absolutt en prøveperiode i alle tilfeller.

Man har rett på hjelp etter et års aktiv prøving. Men om man vet at man ikke har hatt sannsynlighet for å treffe en del av disse månedene bør man vente litt til før man søker hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...