Gå til innhold

Prøvere til høsten 2014? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Begynner å prøve i november. Men, sluttet på p pillen for ca 1 måned siden, fekk blødning etter det, virket ut som det var mensen, men mest sannsynelig var det vel blødning etter pillene.. Sluttet på p pillene så kroppen skal stabilisere seg. Bruker ikke annen prevansjon nå, da det er OK om jeg skulle blitt gravid nå også:-).



Anonymous poster hash: 2c2fc...fe7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I går tok jeg siste p-pille! Nå håper jeg syklusen kommer raskt inn i rutine. *krysser fingere og tær*

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er offisielt på en måte i gang med prøvingen :D

Ferdig med mensen, ingen prevensjon fremover! Begynner å time eggløsning og slik i august. Nå er det ferie, så får heller nyte det, og ikke tenke så mye på baby akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk skikkelig sommerfugler i magen da jeg så denne tråden! Mest sannsynlig starter vi prøving ved neste EL :-)

Ferdig med utdanning, jobbet i to år, stabil inntekt, hus og bil. Nå finnes det ikke unnskyldninger for å vente mer. Mannen er overklar, og pilla har jeg ikke gått på flere år. Noe man må huske på før man starter? tips for at den lille skal få best mulig vilkår?

Tihi, kiling i magen :-)



Anonymous poster hash: c5d23...dc1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk skikkelig sommerfugler i magen da jeg så denne tråden! Mest sannsynlig starter vi prøving ved neste EL :-)

Ferdig med utdanning, jobbet i to år, stabil inntekt, hus og bil. Nå finnes det ikke unnskyldninger for å vente mer. Mannen er overklar, og pilla har jeg ikke gått på flere år. Noe man må huske på før man starter? tips for at den lille skal få best mulig vilkår?

Tihi, kiling i magen :-)

Anonymous poster hash: c5d23...dc1

Begynn på folat/folsyre allerede nå :) Gjerne omega3 også.Prøv å slutt med snus/røyk og hold deg unna alkohol fra el til ikm :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynn på folat/folsyre allerede nå :) Gjerne omega3 også.Prøv å slutt med snus/røyk og hold deg unna alkohol fra el til ikm :)

Takk :-) Drikker ikke, og røyer eller snuser ikke, så det er allerede i orden :-)

Har hørt dette om Folat, men det er ikke noe mer altså?

Anonymous poster hash: c5d23...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :-) Drikker ikke, og røyer eller snuser ikke, så det er allerede i orden :-)

Har hørt dette om Folat, men det er ikke noe mer altså?

Anonymous poster hash: c5d23...dc1

Ikke enda iallefall. Bare fokuser på et vanlig sunt kosthold og ta folat/omega3 :) Og selvfølgelig spill ludo annenhver dag ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke enda iallefall. Bare fokuser på et vanlig sunt kosthold og ta folat/omega3 :) Og selvfølgelig spill ludo annenhver dag ;)

Hehe, supert! Takk, skal du ha! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :-) Drikker ikke, og røyer eller snuser ikke, så det er allerede i orden :-)

Har hørt dette om Folat, men det er ikke noe mer altså?

Anonymous poster hash: c5d23...dc1

Hihi, jeg tenkte som deg; ikke mer? Føler dette er så stort, så det burde være mer å tenke på. Men det er visst ikke det😆 Endret av Svima2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, jeg tenkte som deg; ikke mer? Føler dette er så stort, så det burde være mer å tenke på. Men det er visst ikke det

Ja, ikke sant! Der traff du mine tanker akkurat :-)

Legesjekk er sikkert ikke så dumt heller. Sjekke blodverdier og slikt. Da har man iallefall seg selv under kontroll, men hva med mannen?? Noe han skal huske på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant! Der traff du mine tanker akkurat :-)

Legesjekk er sikkert ikke så dumt heller. Sjekke blodverdier og slikt. Da har man iallefall seg selv under kontroll, men hva med mannen?? Noe han skal huske på?

samme som deg, bare minus folaten da ;) Er ikke noe must men sink og selen sies å bedre sædkvaliteten.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, ikke sant! Der traff du mine tanker akkurat :-)

Legesjekk er sikkert ikke så dumt heller. Sjekke blodverdier og slikt. Da har man iallefall seg selv under kontroll, men hva med mannen?? Noe han skal huske på?

Jeg var hos legen for en generel sjekk, og han hadde ikke noe å si i forhold til graviditeten som jeg ikke allerede hadde lest her😝 MEN, vi fant ut av blodprøven at det er en liten ting vi skal følge ekstra med på når jeg blir gravid, og det er kjekt å vite:-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, kan jeg snike meg med her? Jeg skal prøve på nr 2 i oktober/november og gleder meg sånn ;) Det er jo enda noen måneder til, men gøy å se hvordan det går med andre som skal prøve også :)

Jeg har en datter som nettopp har blitt ett år og hvis det klaffer med én gang får vi nr 2 når hun er 2 år og 2 måneder sånn ca.

Jeg synes det er helt fantastisk å være mor, så gleder meg til flere barn ;) Men jeg hadde et slitsomt svangerskap med mye plager, så blir spennende å se hvordan det går denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper å få mannen med på å prøve nå :) Istedenfor å vente til slutten av juli... er jo bare noen ukers forskjell. Men får se, han er supersta! Hehe. Fikk superpositiv el-test i dag og hadde blitt glad om mannen ville humpe litt i kveld ;) Fått preseed også, så da må jo det også prøves!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til Skyblue! Å friste med litt sex hvor han får avslutte inni bør vel ikke være så lett å motstå? ;) (Nå antar jeg bare at dere er som oss, jeg gidder ikke alt styret med å stå opp og "tømme meg" etter at han har tømt seg inni meg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ser dårlig ut. Han er litt furten i dag å, så skal ikke mye til før han blir irritert :P Så jeg tørr ikke å "mase" og argumentere om at det bare er noen ukers forskjell og hvorfor ikke bare starte nå osv. Men jeg hadde litt selvspa i dag, blant annet shavet meg overalt og lukter jordbær og vanilje fra topp til tå osv! haha. Så får se om jeg får fristet han litt når vi legger oss :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er på pp7 nå, men håper høsten blir tiden :) begynner å miste trua, men det kan vel virke positivt fordi jeg ikke håper for mye? Har tatt folat et halvt år og fått opp aktivitetsnivået. Nå må det gå snart! Jeg er så lei av å gå gjennom hele symptomlista hver bidige måned.

Lykke til, alle :) det klaffer denne gangen!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...