Gå til innhold

Prøvere til høsten 2014? :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Skrev i dagboken min, men må bare spørre her og. Noen som har opplevd dette?

Har heldigvis ingen graviditetstester, men tok en EL-test og den var positiv nå. Lurer på hvor vanlig det er å ha eggløsning to ganger på en måned? Fikk jo positiv EL-test forrige søndag og frem til tirsdag ettermiddag, så negativ de neste dagene, og nå positiv igjen? Rart...

Denne linken sier at det ikke går an å ha eggløsning to ganger i en syklus, men at

"Kroppen din kan forberede eggløsning mer enn én gang i løpet av en syklus, uten at det slippes et egg hver gang. En positiv eggløsningstest er ingen garanti for at eggløsningen faktisk skjer. En positiv eggløsningstest viser bare at produksjonen av hormonet LH har skutt i været, noe som vanligvis men ikke alltid utløser eggløsning. Noen ganger mislykkes eggslippet, og kroppen kan begynne å gjøre seg klar for eggløsning på nytt, med ny storproduksjon av LH og nye positive eggløsningstester på et senere tidspunkt i syklusen."

http://hvordanbligravid.com/kan-jeg-ha-mer-enn-en-egglosning-i-en-syklus/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Då er det berre å vente på tanta som etter planen skal ho kome i dag. Eg kryssar fingrane for at besøket vert avlyst ;-)

Hadde negativ test i går, så eg reknar med at vi berre får belage oss på ei ny prøveperiode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her endte det desverre i SA i forrige uke :( det verste jeg har opplevd, og håper det aldri skjer igjen. Så skal begynne å prøve igjen etter neste mens. Men det kan jo ta tid før den kommer, skikkelig deprimerende :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her endte det desverre i SA i forrige uke :( det verste jeg har opplevd, og håper det aldri skjer igjen. Så skal begynne å prøve igjen etter neste mens. Men det kan jo ta tid før den kommer, skikkelig deprimerende :(

Du kan bare prøve igjen med en gang etter at blødningene har gitt seg. Spesielt hvis du mistet tidlig.

og skjønner hvor vondt det er. Men da sitter den neste gang vettu! ;) god klem til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo i dag og blødde en flekk på papiret i stad. Trodde det var mensen og kjøpte ob. Nå flere timer senere ser jeg ikke et snev av blod lenger.. VELDIG ulikt meg. Jeg spotter aldri og får alltid mensen alt fra 14-16 dpo. Så dette var litt rart. Har veldig menssmerter, spesielt kjenner jeg det i ryggen. Enten kommer vel mensen i løpet av i dag (noe den burde) eller så har jeg visst begynt å spotte..

Jeg sier det igjen: kroppen er ugjenkjennelig etter SA :( må visst bli kjent m meg selv på nytt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 dpo i dag og blødde en flekk på papiret i stad. Trodde det var mensen og kjøpte ob. Nå flere timer senere ser jeg ikke et snev av blod lenger.. VELDIG ulikt meg. Jeg spotter aldri og får alltid mensen alt fra 14-16 dpo. Så dette var litt rart. Har veldig menssmerter, spesielt kjenner jeg det i ryggen. Enten kommer vel mensen i løpet av i dag (noe den burde) eller så har jeg visst begynt å spotte..

Jeg sier det igjen: kroppen er ugjenkjennelig etter SA :( må visst bli kjent m meg selv på nytt!

Krysser fingrene for deg :klemmer:

Edit: Har du testet?

Endret av Nautika
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo i dag og blødde en flekk på papiret i stad. Trodde det var mensen og kjøpte ob. Nå flere timer senere ser jeg ikke et snev av blod lenger.. VELDIG ulikt meg. Jeg spotter aldri og får alltid mensen alt fra 14-16 dpo. Så dette var litt rart. Har veldig menssmerter, spesielt kjenner jeg det i ryggen. Enten kommer vel mensen i løpet av i dag (noe den burde) eller så har jeg visst begynt å spotte..

Jeg sier det igjen: kroppen er ugjenkjennelig etter SA :( må visst bli kjent m meg selv på nytt!

Fikk også to dråper blod? (lysebrun vannaktig utflod?) på papiret i dag. Aldri hatt det på de 12 årene jeg har hatt mensen.

Og nå er det helt borte igjen.

Utrolig rart! Man blir veldig usikker når kroppen oppfører seg annerledes. Og prøvere har jo en tendens til å ta ALT som mulig tegn på graviditet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her endte det desverre i SA i forrige uke :( det verste jeg har opplevd, og håper det aldri skjer igjen. Så skal begynne å prøve igjen etter neste mens. Men det kan jo ta tid før den kommer, skikkelig deprimerende :(

Føler med deg :hjerte: Jeg hadde også en MA som ble oppdaget for snart 3 uker siden. Hadde en kirurgisk abort etter det. Fikk beskjed om at det bare var å prøve igjen før mensen dersom vi følte oss klar for det, så vi venter ivertfall ikke på noen TR før prøvingen er i gang igjen. Eneste problemet er vel at det er litt vanskelig å vite nøyaktig når EL er. Kanskje lurt å ta en graviditetstest og sjekke at den er negativ før dere går skikkelig i gang da :-)

Endret av j86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 dpo i dag og blødde en flekk på papiret i stad. Trodde det var mensen og kjøpte ob. Nå flere timer senere ser jeg ikke et snev av blod lenger.. VELDIG ulikt meg. Jeg spotter aldri og får alltid mensen alt fra 14-16 dpo. Så dette var litt rart. Har veldig menssmerter, spesielt kjenner jeg det i ryggen. Enten kommer vel mensen i løpet av i dag (noe den burde) eller så har jeg visst begynt å spotte..

Jeg sier det igjen: kroppen er ugjenkjennelig etter SA :( må visst bli kjent m meg selv på nytt!

Dette er jo egentlig ganske spennende da...Har du prøvd deg på en ny gtest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk også to dråper blod? (lysebrun vannaktig utflod?) på papiret i dag. Aldri hatt det på de 12 årene jeg har hatt mensen.

Og nå er det helt borte igjen.

Utrolig rart! Man blir veldig usikker når kroppen oppfører seg annerledes. Og prøvere har jo en tendens til å ta ALT som mulig tegn på graviditet.

Nei ehm så ikke nøye etter da jeg konkluderte fort med at det var tanta. Jeg har egentlig slått meg til ro med at det ikke klaffet denne mnd så derfor bare venter jeg på at den skal komme for fullt. Selv om dette er litt unormalt for meg..

Håper det betyr graviditet for deg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikveld stikker det veldig i høyre side av magen,nederst. Vet ikke om det er forkjølelsen(?) Eller om det er et håp denne mnd 💕

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo egentlig ganske spennende da...Har du prøvd deg på en ny gtest?

Krysser fingrene for deg :klemmer:

Edit: Har du testet?

Jeg testet i går, 13 dpo, blendahvit test. Så det var liksom siste håp for meg... hvem er det som får blendahvit test 13 dpo og likevel er gravid?

Dessuten har jeg null niks symptomer, eneste er litt menssmerter nå. Eller akkurat NÅ har jeg ingen menssmerter heller, men hadde veeeldig trykk og smerter i hele ettermiddag og tidlig kveld.

Men jeg har fortsatt to dager igjen hvor det er vanlig for meg å få mens, så jeg får bare se an de to dagene. Kan jo hende kroppen plutselig i denne syklusen bestemte seg for å spotte litt på forhånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist å høre m88 :(

Her er det stikniger på gang 6 DPO, så jeg krysser fingrene for at det er en spire som prøver å grave seg ned i livmorveggen. Prøver å ikke ha for mye håp, men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikveld stikker det veldig i høyre side av magen,nederst. Vet ikke om det er forkjølelsen(?) Eller om det er et håp denne mnd 💕

Er det er vanlig tegn?

Anonymous poster hash: 4001b...aed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tante å se enda... ikke menssmerter engang! det lille blodet i går er et mysterium!! Men har fortsatt hele i dag og i morra på å få mens til vanlig tid da...

Dette har vært en merkelig og uutholdende pp! :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for all støtte :) det hjelper! Men jeg er så usikker på om det er bra å prøve igjen når blødningen er over, hører og leser så mye forskjellig, blir helt forvirret, og jeg er i tillegg førstegangsprøver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...