Gå til innhold

DESPERATE TILTAK


Wonders

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1
Tja, det teiteste må vel være min eksepsjonelle idè om å stikke hull på et sprukket blodkar på leggen med en kanyle. Den hadde irritert meg i evigheter, denne lille, lilla, stygge tråden. Og det funket jo helt fantastisk! Blodet kom ut og merket ble borte! Jeg var i ekstase og mente jeg hadde løsningen på hvordan-ha-flotte-legger-til-man-dør.

..I ca 5 minutter.

For det kom jo selvfølgelig tilbake med det samme :)

Må bare spørre om dette her... Kan det være det samme som små røde blodansamlinger, slik at om man stryker neglen over den, så forsvinner den i et sekund før det samler seg opp igjen?

Fysj, har et par av de, og jeg har gjort det samme selv, hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Vilja :-)

Dette skjedde i ungdomsskolealderen.. Jeg lå i badekaret og fikk den geniale ideen om at balsam ikke var nok for å gi håret fuktighet. Så jeg grep fatt i den blå Nivea fuktighetskremen som stod på badehyllen og klemte ut en solid dose krem for så å massere inne i håret. Håret ble dafft og fett som meierismør, og jeg tror jeg brukte hele ettermiddagen og kvelden på å forsøke å skylle det ut. Forgjeves. Håret ble ikke seg selv før etter 2-3 dager.

Jeg har brukt mel i ansiktet da jeg har gått tom for pudder. Førte til et mer eller mindre sykelig blekt resultat, med små "korn-perler" i ansiktet.

Og lipgloss som krem i ansiktet. Ble blank i fleisen da gitt :ler:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Og lipgloss som krem i ansiktet. Ble blank i fleisen da gitt  :ler:

Lol, er vel en grunn til at det heter lipgloss :ler:

Good one hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hår er hår, samma hvor det er, tenkte jeg og sjamponerte øyenbrynene. Ikke spør meg hvorfor, det var ikke noe desperat tiltak, heller et merkelig innfall.

:hoho:

Anbefales hvertfall ikke, jeg flasset i øyenbrynene i flere dager etterpå, og det så heller ulekkert ut.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler:

Vet ikke om jeg har gjort så mange teite ting. Men en ting jeg ikke gjentar, er å ha olivenolje i håret. Det luktet helt forjævlig, var nesten umulig å vaske ut og jeg luktet som en forvokst oliven i flere dager. Iih.

Jepp, det blir rimelig harskt. Men ikke så ille som majones!

:hoho:

Det sto i et ukeblad. Og håret ble utrolig mykt og fint. Men burde helst beundres på avstand...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spaghetti er godt for håret. Noen som har hørt det? Ei veninne smurte kokt spaghetti inn i håret som kur. Dagen etter fisket en gutt i klassen ut en spaghetti strimmel av håret hennes...

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke jeg har ledd så godt på dagesvis som av denne tråden :hoho:

Har dessverre (?) ikke noen morsomme historier å fortelle selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg solte meg for 20 min ifjor og siden det gikk så bra så tok jeg sol i nesten 1 time. Jeg var så svidd at det lukta av meg. Og det var så sent på kvelden ingen apotek var oppe så jeg fikk ikke kjøpt meg noe AloeVera eller noe. Kjøpte ett eller annet som gjorde at alt ble verre der på solsenter.

Jeg kunne ikke sitte, ligge eller gjøre noe som helst. Det var drit vondt!

Tidligere pleiede jeg å ta sol i 1 time. Men det var 5 år siden og sole meg jgorde jeg 3 ganger i uken før, men kroppen min hadde ikke sett sol på nesten 2 år denne gangen.

Så jeg trodde at jeg skulle tåle det da også. Men nei jeg gjorde det ikke. Dette var rundt juni ifjor.

Hodebunnen min ble også brent. Det var vel rundt mai iår hodebunnen min ble normal igjen!

Dette var ikke komisk i hele tatt synes jeg da. Bare utrolig tragisk og korttenkt! Og nei jeg ble ikke noe brunere, men svært RØD!

Alt dette gjorde jeg for jeg skulle være brunere enn mannen min. EN sånn dum konkurranse vi har hvert sommer nesten! :flau:

Endret av Azi
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det teiteste må vel være min eksepsjonelle idè om å stikke hull på et sprukket blodkar på leggen med en kanyle. Den hadde irritert meg i evigheter, denne lille, lilla, stygge tråden. Og det funket jo helt fantastisk! Blodet kom ut og merket ble borte! Jeg var i ekstase og mente jeg hadde løsningen på hvordan-ha-flotte-legger-til-man-dør.

..I ca 5 minutter.

For det kom jo selvfølgelig tilbake med det samme :)

:ler:

Har gjort samme tabben på slike røde flekker - forskjellen der er at det er slike endestasjoner for blodårer og når de punkteres så pumper og pumper og pumper det blod ut. Høyst vanskelig å stanse når blodet pumpes ut :forvirret: (Og når man endelig fikk stanset blødningenen så ble det røde merket værende, ja.)

Endret av Veronal
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel

Kom på noen til, selv om de strengt tatt ikke er mine:

I den verste Spice Girls-perioden gikk jeg på barneskolen, og venninnene mine og jeg likte å kle oss ut og opptre som Spice Girls. Blant annet er det en årlig sommerfest i nabolaget her hvor vi opptrådte. Hun som skulle være Geri er lys blond, så vi dro på leting etter noe hun kunne farge håret midlertidig rødt med... Da noe slikt tydeligvis ikke var å oppdrive ble løsningen leppestift. Og den satt godt i håret, ja... :ler: Hun hadde røde skjolder i håret i minst en uke etterpå. Anbefales ikke.

Og så må jeg bare ta med tidenes beste bæsjehistorie:

Min venninne bommelommet på skolen, men da hun skulle trekke ned ville ikke bæsjen forsvinne, den bare fløt opp igjen samme hva hun gjorde. Ettersom det er få toaletter og så godt som alltid kø utenfor, syntes hun det ville være pinlig å forlate en kabel som lå og duppet i doskålen. Løsningen? Masse, masse dopapir, og forsiiiiktig løfte bæsjen opp fra do og kaste den i søppelbøtta. :hoho: (Og dette er ikke lenge siden, altså, jenta er over 20 :legrine: )

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Og så må jeg bare ta med tidenes beste bæsjehistorie:

Min venninne bommelommet på skolen, men da hun skulle trekke ned ville ikke bæsjen forsvinne, den bare fløt opp igjen samme hva hun gjorde. Ettersom det er få toaletter og så godt som alltid kø utenfor, syntes hun det ville være pinlig å forlate en kabel som lå og duppet i doskålen. Løsningen? Masse, masse dopapir, og forsiiiiktig løfte bæsjen opp fra do og kaste den i søppelbøtta. :hoho: (Og dette er ikke lenge siden, altså, jenta er over 20 :legrine: )

:overrasket::hoho:

Men det var ikke pinlig å fortelle det til deg? Haha.. utrolig bra.. jeg vil tro det duftet der inne etterpå! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer ikke på noe jeg har gjort selv akkurat nå, men jeg husker ei jente i klassen som barberte av seg begge øyenbrynene, fordi hun hadde hørt at hårene på leggene ble mørkere når de ble barbert, og så ville hun ha mørkere øyenbryn... Gjett om vi lo!! :ler:

Jeg hadde ei på ungdom skolen som også klarte å barbere av seg øyenbrynene, ikke at jeg vet grunnen, men hun kom iallefall med nye øyenbryn på skolen! Tegnet på med svart sprittusj!!!! Gjett om alle lo!!! :ler::ler:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var desperat etter rødt hår og hadde lest et sted at å skylle håret med saft skulle gjøre susen. Men jeg tenkte at safta var jo ikke rød nok, så jeg brukte rød konditorfarge istedet. Voila, en nydelig lyserosa farge i mitt da så blonde hår...

Fikk da den glitrende ideen å nøytralisere hele fadesen med grønn konditorfarge. Resultat? Fint lyserosa hår med grønne striper....

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som 16 åring var jeg rimelig desperat på å få piercing i navelen og stakk derfor hull i navelen selv. Auuu.

Me too!

Jeg hadde attpåtil kjøpt piercingen i Estland, så den passa ikke helt til den plastikkrøret på sprøyten jeg brukte. Så piercingen datt av inni navelen. Jeg prøvde å presse den gjennom, men måtte gi opp!

Det verste var å presse sprøyten gjennom og på slutten hadde det samlet seg en klump med fett. Da sprøten spratt gjennom denne holdt jeg på å besvime. Husker jeg glei litt nedover veggen.

Huff.. mye rart man skal finne på..

Ellers kommer jeg ikke på noe veldig spesielt jeg har gjort.

Men husker en jente i klassen (fra Somalia) hadde brukt mascara på øyebryna! Tjukke fæle streker..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Virvel
:overrasket:  :hoho:

Men det var ikke pinlig å fortelle det til deg? Haha.. utrolig bra.. jeg vil tro det duftet der inne etterpå!  :hoho:

Vi har kjent hverandre nesten bestandig, så tro meg, det finnes pinligere ting vi har snakket om... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Embla s

Som fjortis og deromkring:

Sukkervann i håret (joda, håret ble stivt, men jeg flasset jo sukker når det tørket..)

skulle på tur uten foreldrene mine og ville ha med den fineste buksa mi (slitt 501 med masse hull). Foreldrene mine nektet meg , forståelig nok, å ha med denne buksa, og fisket den gjentatte ganger opp fra sekken. Tilslutt tok jeg den på meg, og dro en annen bukse over! Det var et ganske "vellykket" desperat tiltak for buksa ble jo med den.... :ler:

Av nyere blundere: olivenolje i håret :roll: kjempelurt... :riste:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synseren
Hår er hår, samma hvor det er, tenkte jeg og sjamponerte øyenbrynene. Ikke spør meg hvorfor, det var ikke noe desperat tiltak, heller et merkelig innfall.

:hoho:

Anbefales hvertfall ikke, jeg flasset i øyenbrynene i flere dager etterpå, og det så heller ulekkert ut.

Ups det har jeg gjort i dag.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

da jeg var barn leste jeg at man kunne bruke vaselin på øyenvippene for å få de lange. vaslin hadde jeg ikke, så jeg brukte tigerbalsam...noe inni granskauen som det sved!!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Logget ut nå ja!

I en periode brukte jeg balsam på kjønnshårene for at de skulle bli mykere å ta på og ikke så stive :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...