Gå til innhold

Få vekk magen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er en mann på drøyt 40 som har fått litt fot myr mage. Hva er raskeste og letteste måte på å få fjernet den igjen. På egenhånd altså:-). Jeg slutter å drikke øl og begynner å gå turer. Hva mer er lurt å gjøre? Blir veldig glad for svar.

Anonymous poster hash: a99d8...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Runforit

Er en mann på drøyt 40 som har fått litt fot myr mage. Hva er raskeste og letteste måte på å få fjernet den igjen. På egenhånd altså:-). Jeg slutter å drikke øl og begynner å gå turer. Hva mer er lurt å gjøre? Blir veldig glad for svar.Anonymous poster hash: a99d8...c48

Et godt næringsrikt koshold basert på proteiner, godt fett, grønnsaker, trege karbohydrater og hverdagsaktivitet. (ingridsblogg.no har mye gode oppskrifter)

Om du kombinerer det gode kostholdet med styrke og kardio så vil du få en fit kropp i prosessen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke mulig å bare få vekk magen, du må rett og slett slanke deg. Spis sunnere og mindre og tren mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Porsjonskontroll, spise mindre, bevege deg mer.



Anonymous poster hash: 49200...2f9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan nok ikke punktslanke seg, men det hjelper godt å gå ned i vekt og å trene magemusklene. Litt ekstra rundt magen blir straks både sunnere og penere å se på når det er veltrent. Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som de andre sier, generell vektnedgang.

Nå legger jo de fleste menn på seg på magen så den forsvinner ofte også først :)



Anonymous poster hash: 78688...a89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spis faste måltider: frokost, lunsj, middag, kvelds. Halvparten grønnsaker, 1/4 proteiner og 1/4 karbohydrater. Kutt all snop og brus (det tar ca 3 uker å venne seg av sukker og fett, hold ut!), spis én porsjon fra en mye mindre tallerken enn du har i dag (finn bestemor sin fra 50-tallet, den er passe), legg ned gaffelen mellom hver gang du tar en munnfull slik at inntak mat og metthet følger hverandre. Tell kalorier de første 4 ukene til du har lært hva alt inneholder. Hold deg til dette for resten av livet.

Funka for meg, tok av 25 kg og har holdt meg der i snart 5 år. Finner dette helt naturlig og det går av seg selv.

Lykke til :)



Anonymous poster hash: afc47...22f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte...spis fett også :) ikke farlig



Anonymous poster hash: afc47...22f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om jeg ikke spiser now særlig da?

Vet at øl og brua står for mye av magen, så det kutter jeg ut en stund.

Men tusen takk for svar.

TS

Anonymous poster hash: a99d8...c48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva om jeg ikke spiser now særlig da?

Vet at øl og brua står for mye av magen, så det kutter jeg ut en stund.

Men tusen takk for svar.

TS

Anonymous poster hash: a99d8...c48

Det er mange kalorier i øl. I løpet av en dag så forbrenner kroppen x antall kalorier avhengig av vekt og aktivitetsnivå. Så hvis man vil gå ned i vekt så er om og gjøre å spise (inkludert drikke) mindre enn det man forbrenner. Hvis det er en slik hard "kule mage" du mener så er dette pga av fett rundt innvollene. Detter er den farligste typen men det er også den som forsvinner først/mest av når man forbrenner fett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...