Gå til innhold

Mat og trening i varmen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tips til mat med nok energi nå i varmen? Klarer pokker ikke å spise noe, men har trent litt (er jo så digg på treningssenteret nå med velfungerende AC). Kjenner jeg er i alt for stort underskudd på mat. Knekkebrød går greit. Har salat klar men orker ikke røre den, men har tvunget i meg en kald shake nå. Urk.

Bør man kanskje ta noen hviledager i varmen? Siden matinntaket er helt elendig? Hvordan løser dere dette?




Anonymous poster hash: 053e1...4fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sprettballen

Jeg har erklært unntakstilstand i denne varmen.

Den treningsfri uken jeg hadde planlagt å ha om to uker ble framskyndet til denne uken, og jeg spiser det jeg orker å spise på dagtid, og så tar jeg et hovedmåltid om kvelden.

Ellers tenker jeg bare på å få i meg nok drikke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg til en hver tid vannflasker i fryseren, så jeg har tilgang på kald drikke. Så drikke går greit. Momsa i meg en pose potetgull her om dagen bare for å få i meg noe salt. Jeg tror jeg tar noen dager med unntakstilstand selv jeg. Nå er det faktisk for varmt :P og jeg som elsker sol og varme :P



Anonymous poster hash: 053e1...4fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med smoothies? Kaldt,leskende og du får i deg noe næring...selv "lever"jeg på iskaldt vann,frukt og salater. Orker rett og slett ikke særlig med varm mat nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...