Gå til innhold

Forslag?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg er en jente i alder av 22 år. Jeg er egentlig veldig glad i å trene, men har falt litt ut. Går vanligvis på treningssenter. Er ikke spesielt sterk eller har så bra kondisjon, men vet jeg har det i meg. Er det noen som har et forslag på en idrett jeg kan begynne på, nå i så "voksen" alder. Har tidligere drevet med diverse sporter, men det er mange år siden, og nå savner jeg det veldig!



Anonymous poster hash: 2314a...57c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ha liker du da? Håndball, fotball, basket, kampsport, klatring, svømming, vekter, jogging?

Jeg liker faktisk det meste, utenom kampsport :)

Anonymous poster hash: 2314a...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger volleyball og tennis :)

Men jeg syns det er dårlig med idrettstilbud for folk i midten av 20-åra, hvertfall her jeg bor..

Ellers kan man jo melde seg inn i grupper som driver med løping, sykling, rulleski/rulleskøyter med staver, svømming osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger volleyball og tennis :)

Men jeg syns det er dårlig med idrettstilbud for folk i midten av 20-åra, hvertfall her jeg bor..

Ellers kan man jo melde seg inn i grupper som driver med løping, sykling, rulleski/rulleskøyter med staver, svømming osv...

Ja, syns selv det er dårlig med tilbud! Problemet er at det er så lite informasjon å finne om det også :/

Anonymous poster hash: 2314a...57c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...