Gå til innhold

har jeg store lår? ærlige svar, takk!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På det tykkeste er låret mitt 57, 5 cm. Det andre er av en eller annen grunn en cm tynnere. Jeg er 1, 66 cm høy og veier ca 61 kg. Jeg føler at lårene mine er så store og stygge. De plager meg så mye at jeg ikke går i skjørt. Fett på knærne har jeg også og appelsinhud. Har hatt litt slankere lår når vekta er lavere.

Anonymous poster hash: 12787...01a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

et lår på 57, 5 cm sier meg absolutt ingenting Særlig når jeg ikke kan se det i sammenheng med resten av kroppen din.

Legg ut et bilde, så skal jeg gi deg et ærlig svar .

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det tykkeste er låret mitt 57, 5 cm. Det andre er av en eller annen grunn en cm tynnere. Jeg er 1, 66 cm høy og veier ca 61 kg. Jeg føler at lårene mine er så store og stygge. De plager meg så mye at jeg ikke går i skjørt. Fett på knærne har jeg også og appelsinhud. Har hatt litt slankere lår når vekta er lavere.

Anonymous poster hash: 12787...01a

Nobody cares. Seriøst. Lær deg å elske deg selv fremfor å henge deg opp i småting alle andre driter i.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jørild

Trøst deg med at de fleste andre er like selvopptatte som deg og er mer opptatt av egne lår en dine. Ingen bryr seg.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lårene mine er også ca 57-58 cm, jeg er 168 høy og veier 58 kg. Jeg synes ikke lårene mine er særlig store i forhold til andres, og har ingen problemer med å bruke kjoler/skjørt. Men jeg foretrekker å bruke skjørt som går litt ut nede istedenfor å bruke kjempestramme skjørt/shorts.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine er 48,5 og jeg er 176. jeg plages med at mine er for store, men det er jo meg. Inget bilde, inget mening.



Anonymous poster hash: 1afd1...340
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må ha ett veldig forvridd kroppssyn

Mine er 48,5 og jeg er 176. jeg plages med at mine er for store, men det er jo meg. Inget bilde, inget mening.

Anonymous poster hash: 1afd1...340

Anonymous poster hash: 10f3c...3e6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonymous poster hash: 10f3c...3e6

Jeg har det.

Anonymous poster hash: 1afd1...340

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriously? Måtte måle mine, de er 75cm på det bredeste. Synes de er litt store i forhold til kroppen ellers, men det er vel fordi jeg sykler kanskje.



Anonymous poster hash: 350ff...aa3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg egentlig ikke. Hvis du ikke er fornøyd og ikke tørr å gå i skjørt, så får du vel gjøre noe med det I guess?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mine er 66 cm, og jeg bor i korte sommerkjoler nå i sommer. Synes jeg har litt store lår, men bruker jo ikke superkorte kjoler. Hadde låra mine vært 57 cm, hadde jeg nok vært meget fornøyd.



Anonymous poster hash: 869df...c07
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trener du, da? Lår er vel en av de kroppsdelene som blir mest påvirket av trening, der omkretsen i seg selv ikke er spesielt relevant. Du får ikke nødvendigvis mindre lår av å trene, men du får penere lår med mindre dissing og fett. Jeg har veldig tynne lår uten muskler, og som treneren min sier, det ser litt ubrukelig ut. Tviler på Beyoncé og Jennifer Lopez har 50 cm rundt låret, men de har søren meg fine lår for det om. Jeg har ei venninne som driver med hekk og ei som driver med motbakkeløp og de har store lår for kroppen, men de er så utrolig stramme og freshe at man ikke vier et sekunds tanke til at de bør ned i cm av den grunn. Tren mer!



Anonymous poster hash: a07e7...502
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mine er 44. Og jeg plages også med store lår. Er 167. Veier 53. Kanskje de ikke er så store likevel :) Fikk bedre selvtilitt av denne tråden merker jeg. Hurra.



Anonymous poster hash: a1354...475
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...