Gå til innhold

30 Day Shred!


caramiacaramella

Anbefalte innlegg

(Jeg begynte på andre nivå i Ripped in 30 i dag, og det ble en deprimerende opplevelse. Jeg elsket første nivå, men nå pøste plutselig Jillian på med masse øvelser som rett og slett ble for tunge og teknisk vanskelige for meg. Æsj.)



Anonymous poster hash: 6e601...050
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

(Jeg begynte på andre nivå i Ripped in 30 i dag, og det ble en deprimerende opplevelse. Jeg elsket første nivå, men nå pøste plutselig Jillian på med masse øvelser som rett og slett ble for tunge og teknisk vanskelige for meg. Æsj.) Anonymous poster hash: 6e601...050

Nei ikke si det? Jeg skal begynne på Ripped in 30 idag. Er det tre eller fire level på den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30/30, jippi! :danse::bolledeig:

Grattis ! :D hvordan føles det? Sååååååå flink du er !

Hva blir neste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sååååå flink!! :)

Tusen takk! :)

30/30, jippi! :danse::bolledeig:

Gratulerer!! :D

Ferdig med lvl 1 - hurra! :D

Og gratulerer til deg også! :)

*

Dag 16/30 fullført :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer!! :D

Grattis ! :D hvordan føles det? Sååååååå flink du er !

Hva blir neste?

Takk dere, det føles herlig!

Jeg starter nok ikke på et nytt program, men antageligvis kommer jeg til å plukke økter litt her og der, for jeg skal snart på ferie osv. Skal i hvert fall prøve litt av Ripped in 30 og 6 weeks six pack, har dere noen andre forslag? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på 30DS for et års tid siden, men sluttet på dag 11 eller 12 pga av skade, og kom meg aldri helt i gang igjen :-/ Men, starter på nytt i morgen! (selv om varmen her dreper meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte på 30DS for et års tid siden, men sluttet på dag 11 eller 12 pga av skade, og kom meg aldri helt i gang igjen :-/ Men, starter på nytt i morgen! (selv om varmen her dreper meg).

Velkommen, og lykke til! :)

*

Dag 18/30 fullført. På noen måter føler jeg meg sterkere (gjør den vanskeligste versjonen av flere av øvelsene), men jeg sliter visst litt i varmen jeg også. I dag var nesten alt tungt! Men det føles så bra etterpå :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei ikke si det? Jeg skal begynne på Ripped in 30 idag. Er det tre eller fire level på den?

Du har naturligvis funnet det ut til nå, men likevel: Det er fire nivåer. :)

Anonymous poster hash: 6e601...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har naturligvis funnet det ut til nå, men likevel: Det er fire nivåer. :)Anonymous poster hash: 6e601...050

Jeg begynte på Level 1 Ripped in 30 igår og syns den var noe heeeeelt annet enn 30DS, ohlala!

Gikk lettere idag. Så igrunn er denne levelen så å si lett ;) Hvordan går det med deg? Overlever du? :)

PS. Jeg fant level 1, 2 og 3 men ikke 4, eller week 4 finner jeg ikke.?

Anonymous poster hash: a5c1b...990

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvorfor jeg trykker på anonym knappen, argh!

Men det er iallfall meg over her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg begynte på Level 1 Ripped in 30 igår og syns den var noe heeeeelt annet enn 30DS, ohlala!

Gikk lettere idag. Så igrunn er denne levelen så å si lett ;) Hvordan går det med deg? Overlever du? :)

PS. Jeg fant level 1, 2 og 3 men ikke 4, eller week 4 finner jeg ikke.?

Anonymous poster hash: a5c1b...990

Hehe, kanskje ingen har overlevd lenge nok til å få lagt ut nivå 4? ;) Jeg er så gammeldags at jeg har DVD-en. Håper du finner fireren!

Jeg har vært litt treningsslapp i varmen, og har gått tilbake til nivå 1 med dobbelt så tunge vekter i stedet. Synes fortsatt det er en skikkelig gøy økt! Kommer etter hvert til å gå på nivå 2 med mot i brøstet igjen også.

Anonymous poster hash: 6e601...050

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært dårlig med oppdateringer fra min side, men det går like godt enda - fullførte D3L2 tidligere idag :D jeg har også tenkt på Ri30 etter 30DS men også variere med noen av de andre videoene hennes? Har hørt mye bra om både no more trouble zones og banish fat boost metabolism (tror det er det de heter?). Noen som har erfaringer fra disse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nettopp begynt! Følger med her :)

Velkommen :)

Har vært dårlig med oppdateringer fra min side, men det går like godt enda - fullførte D3L2 tidligere idag :D

Bra jobba! :)

*

Dag 19/30, done :) Bare en dag igjen på level 2! Jeg har også begynt å tenke på hva jeg skal gjøre når jeg har fullført programmet, så følger de andre samtalene her inne med interesse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 20/30 done :)

Ferdig med level 2! Og fullført 2/3 av programmet. Spent på level 3 nå, og på hvor tungt det blir i varmen - men klar for nye øvelser og variasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...