Gå til innhold

Hjertelig velkommen til snikksnakkeboken til *appifany*


*appifany*

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Helg :lur::hjerte:

Fremdeles det deiligste jeg vet om :sjenert:

I dag skal jeg i innflytterfest til en av mine fantastiske kollegaer :) men før det skal jeg springe minst 8km og kjøpe nytt kattetårn til pusikattene mine :hjerte:

Life's still good :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du sende meg litt trøtthet? Jeg skal på skolen 10.10 i morgen, og burde egentlig legge meg. Problemet er bare at jeg ikke finnes trøtt i det hele tatt. :filer:

Nå ser jeg på en dokumentar om kvinner i Afghanistan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Jeg er litt småsyk, litt sånn forkjølelsessak som er på gang. Så nå er det c-vitamin og ekualyptushonning for alle pengene :lol: Skal heldigvis ha fri fredag :hjerte:

Så sånn trist bilde av dyremishandling i går, og jeg får det ikke ut av hodet. Så jeg skriver det ned her i stedet. Kan ikke bare mennesker være snille med troskyldige, samvittighetfulle, skjønne dyr :(

Må bare få det ut, for det bildet vil ikke forlate netthinnen min :( Kanskje KG hjelper...

På jobb er vi forøvrig inne i en siiiinnsyk hektisk mnd, så jeg kan IKKE bli syk :forkjola: (blir det rett smiley, tro? Er for lenge siden jeg har vært syk :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Er du frist som er :fisk: nå? :klem:

Jeg har forresten et dilemma. For jeg har lyst til å hoppe i strikk og å spise en fisk man dør av om den ikke er tilberedt riktig. Problemet er at begge deler er tenkt til å være den siste tingen jeg gjør før jeg dør, men jeg kan jo ikke gjøre begge deler. :sukk:

Irans president mener forresten at Vesten har stjålet regnet til Iran. :tristbla: Har dere noe til overs som de kan få? :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...