Gå til innhold

Elektrosex er IKKE som de fleste tror :) Himmelsk!


Alex_A

Anbefalte innlegg

Hei

Søkte på elektro sex for å finne noen i Norge med samme interesse, men bare denne lille tråden på kvinneguiden som kom opp. Vil starte med å motsi rykter om at dette er tortur og SM utstyr, det skal heller ikke være forbundet smerte med en slik hyrdesstund. Alt kan brukes på feil måte om man går inn for det, slik er det også med elektrosex utstyr.

Har holdt på med dette i et par år nå, og har mye erfaring å dele - så her er det bare å spørre : )

For det første, jeg er en meeeget hetro mann på 29 år. Har alltid vært utforskende sammen med samboerene mine.

I 2011, etter MYE lesing om temaet på engelske sider så gikk jeg til innkjøp av utstyr. Viktig å være sikker på dette, siden SKIKKELIG utstyr er dyrt. Det beste utstyret er ikke til salgs i Norge og regningen ble fort 5500kr på første bestilling for deretter å oppgradere til det beste av det beste av ES(elektrostimulering) utstyr. Prøvde oss frem i forholdet med dette, laget såkalte "elektroder" selv til slutt og vi hadde det satte rett og slett nye høyder på forholdet vi hadde.

For både meg selv og partner så kan jeg i bunn og grunn si at det er absolutt ingenting som kan sammenligne seg med elektro-kos. Man kommer på en helt ulik metode enn man noen gang har gjort før, blir tvunget til orgasme så lenge man ikke får tid til å tilpasse seg nivåene. Elektrodene "knuller" deg grunnet muskel sammentrekninger både vaginalt og analt. Elektrodene fører strøm mellom punktene, enten A-B eller tre-fase ABC. Alt som ligger mellom disse punktene blir stimulert. Dette vil med andre ord si at f.eks. du blir stimulert GJENNOM g-punktet ditt enten du er mann eller dame, og samtidig FRA musa og hele veien ut til hodet på klitten, eller eventuelt de indre delene av klitoris.

Klitoris er forøvrig mye større enn det alle tror. Den ligger hele veien opp langs skjeden og samtidig i en runding rundt inne i bekkenet. Disse indre delene blir stimulert.

*** Vil ikke fortelle FOR mye med en gang, og alle som er interessert kan få lov til å spørre istedet.

Kan du allerede litt om dette, har erfaring eller er superinteressert i å prøve det så tar jeg gjerne en koselig prat utenfor denne tråden :)

Endret av Alex_A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt... alt i kroppen er jo styrt av elekriske impulser.. Kan gjøre hva som helst ved å tilføre det i små mengder på de rette nervene : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hva du tror at jeg tror elektrosex er? :vetikke:

Kommer helt an på, går du under "de fleste" Ivrig Skribent? De fleste tror at dette er sado-machoisme på sitt verste. Det å påføre andre "god smerte" og bruke det til å straffe dem.

Men som alt annet er dette ikke hovedsakelig det det brukes til.. selve elektrosex "samfunnet" i verden består av personer som kun fokuserer på "normal" nytelse ved bruk av elektrostimulering.

"Edging" for eksempel, noe som er når du bruker svak strøm på nervene er ikke ment for å vippe deg over kneika og få deg til å komme. Ikke bare er det deilig i timesvis men kan brukes om et meget spesielt forspill :)

Men siden du spør på den måten så regner jeg med at du allerede har prøvd normal elektrostimulering og ikke kommer i "de fleste" kategorien. Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom bare for å lese om hva dette her var. ELEKTROSEX :P

Anonym poster: 8150e4a2dbf3dbeeace29eb951a33268

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Amazing Cunt Wig

Kommer helt an på, går du under "de fleste" Ivrig Skribent? De fleste tror at dette er sado-machoisme på sitt verste. Det å påføre andre "god smerte" og bruke det til å straffe dem.

Men som alt annet er dette ikke hovedsakelig det det brukes til.. selve elektrosex "samfunnet" i verden består av personer som kun fokuserer på "normal" nytelse ved bruk av elektrostimulering.

"Edging" for eksempel, noe som er når du bruker svak strøm på nervene er ikke ment for å vippe deg over kneika og få deg til å komme. Ikke bare er det deilig i timesvis men kan brukes om et meget spesielt forspill :)

Men siden du spør på den måten så regner jeg med at du allerede har prøvd normal elektrostimulering og ikke kommer i "de fleste" kategorien. Eller?

Nei, har aldri testet det ut. Jeg har heller aldri tenkt at det var en eksklusiv S/M greie, mer at folk bruker det litt som det passer seg - ikke ulikt det du skisserer over.

Enjoy :)

Endret av Amazing Cunt Wig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vel vært litt redd for ES.. Litt smerte syns jeg er greit, men når jeg tenker på strøm så tenker jeg mye smerte. Det kommer jo av for lite kunnskap. At det kan bli brukt på en måte som ikke skaper smerte og kun nytelse tror jeg på.

Syns det høres veldig spennende ut og er nok noe som må testes en gang :)

Kan du kanskje poste noen nyttige lenker?

Nettbutikk og andre nettsider kanskje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Enira, som ville ha linker til nettbutikker etc, sjekk denne: http://www.extremerestraints.com/electrosex-gear_43/

Nå er jeg ingen kjenner, så jeg aner ikke om ExtremeRestraints elektro-utstyr er bra nok, men jeg kan gå god for mye av det andre de har - det billigste er VELDIG billig og holder mål, det dyreste utstyret er Rolls Royce av sexleketøy ;)

Som nevnt er jeg ikke veldig godt kjent med elektrosex, men noe har man da lest seg opp på området likevel ;) det er tross alt "strøm" i kroppen din hele tiden. Lav spenning riktignok, men like fullt "strøm". Riktig styrke og frekvens gjør ikke vondt å bli påført kroppen - du har vel sett f.eks. sånne magebelter som de har på TVShop? Sånne man bare stropper rundt magen, så sender den små, elektriske signaler som får magemusklene til å trekke seg sammen rytmisk slik at du kan "trene" uten å egentlig gjøre noe? Langt de fleste som driver med elektrosex holder seg nok til det som er behagelig og deilig, ikke "sjokking" for smertens skyld ... Hvis man er glad i strøm og smerte kan man like gjerne runke mens man holder i et strømgjerde :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til Enira, som ville ha linker til nettbutikker etc, sjekk denne: http://www.extremere...trosex-gear_43/

Nå er jeg ingen kjenner, så jeg aner ikke om ExtremeRestraints elektro-utstyr er bra nok, men jeg kan gå god for mye av det andre de har - det billigste er VELDIG billig og holder mål, det dyreste utstyret er Rolls Royce av sexleketøy ;)

Som nevnt er jeg ikke veldig godt kjent med elektrosex, men noe har man da lest seg opp på området likevel ;) det er tross alt "strøm" i kroppen din hele tiden. Lav spenning riktignok, men like fullt "strøm". Riktig styrke og frekvens gjør ikke vondt å bli påført kroppen - du har vel sett f.eks. sånne magebelter som de har på TVShop? Sånne man bare stropper rundt magen, så sender den små, elektriske signaler som får magemusklene til å trekke seg sammen rytmisk slik at du kan "trene" uten å egentlig gjøre noe? Langt de fleste som driver med elektrosex holder seg nok til det som er behagelig og deilig, ikke "sjokking" for smertens skyld ... Hvis man er glad i strøm og smerte kan man like gjerne runke mens man holder i et strømgjerde :P

Hei

Den siden der har ikke det dyreste og gode elektrosex utstyret. Dette vet jeg ettersom jeg var i kontakt med selskapet for å forsøke å få til en importavtale for det. Eieren av selskapet (ErosTek) er dessverre ikke interessert i noen slik avtale.

ErosTek 312B er Rolls Roycen av estim. Denne dupliserer Stereo-signaler som vil føles helt annerledes ut enn Mono-signaler. Mono signaler vil føler røffere og kvassere, stereo-signaler mer avrundet, detaljert og harmonisk. Den koster forøvrig $500+ moms og toll. I tillegg kommer elektroder eller utstyr til å lage egne elektroder (litt mer avansert). Skal du ha det beste av det beste så havner du derfor på rundt 5000kr i en fin start-pakke. Dessverre er dette mye for personer som ikke vet om de kommer til å like det, smaken er selvfølgelig som baken. Bruker man et slik tens-sak som folk selger på TV shop vil du sannsynligvis sitte igjen med en ganske dårlig opplevelse.

Fra siden du linket til er det bare en sak jeg ville anbefalt faktisk, og det er denne til damer:

http://www.extremerestraints.com/female-e-stim_348/vaginal-electrosex-electrode_1343.html

Skal du ha skikkelig bra service og gode produkter **Enira** ville jeg brukt Gary som driver denne nettsiden:

http://www.happystim-usa.com/id34.html

Eneste som jeg bør nevne er at du betaler litt mer enn andre steder, men jeg føler at servicen er verdt det.

Koblingene er forskjellige på forskjellige E-sex enheter, så adaptere er en god ide å skaffe seg ganske raskt.

En liten MP3 spiller, gjerne en IPOD er en fordel for bokser som tar i mot lydsignaler - ettersom dette har blitt den nye metoden å skape uendelig mange "sesjoner og opplevelser" med E-sex, enten ved bruk av lyder, sanger eller algoritmer som lager lyder - inn-signalene til e-sex enhetene.

Skal forsøke å ikke gå FOR mye i detalj på nåværende tidspunkt :)

For ordens skyld kan jeg si at jeg i starten for noen år siden koblet litt feil og i uvitenhet skrudde styrken HØØØYT opp. Når koblingen da ble korrekt endte det med et SJOKK. Kaller det sjokk, ettersom det ikke er farlig - men du blir rett og slett sjokka, hopper og forsøker å skru av på noen millisekunder.

Øvelse gjør heldigvis mester ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vidunder beltene på TVShop har jeg hørt om ja :-p

Skjønner at det ikke er snakk om skadelige mengder, men det er bare noe med det ordet som får meg til å bli skeptisk.

Heldigvis fins det andre som tør å prøve forskjellige ting og som sprer budskapet videre.

Dette skal jeg undersøke mer og kanskje jeg blir en ES elsker til slutt.

Skal i alle fall gjøre mitt beste for å unngår å bli sjokka, Alex_A :-p

Selv om jeg nok går på en smell jeg og ;)

Takk for linker!

Endret av Enira
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang skulle jeg klatre over et strømgjerde for å komme til noen sauer. Tråkket på gjerdet med støvelen og skrittet over, men da glapp gjerdet fra under støvelen og spratt rett i skrittet mitt. Fikk støt i underlivet, og ikke faen om det fikk meg til å orgasme.

Anonym poster: f3f8469d2cd7529c0c709848877b0821

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strømgjerdet til Anonym over her kommer nok aldri til å måle seg med et uhell i den leken. Heldigvis får man ikke noen fysiskeskader av det (psykisk kan det være vanskelig å komme seg tilbake på hesten). Man skal forøvrig gjøre mye galt og bruke usannsynlig mye kraft skal man klare å påføre seg selv fysiske svimerker :)

Enira:

Sjekker man opp hva slike elektroder brukes til medisinsk så er det blant annet for å stramme opp både vagina og rektum, inkontinens etc. Det har heller ikke blitt rapportert om noen skade på potens til menn. Tvert i mot så har jeg selv merket motsatt effekt, til tross for at jeg allerede er over gjennomsnittet kåt og potent ;)

Endret av Alex_A
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må man høre på sånn elektronikamusikk mens man holder på?

Foretrekker NRK MPtre, but whatever rocks your boat ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jøss.. det var færre personer som lurte på noe rundt dette enn hva jeg trodde.

Enten så er dette mer utbredt enn hva jeg antok eller så har det norske folk tilfreds med hverdagen uten noe nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...