Gå til innhold

Livet til en zeppelin


Gjest Adeline*Jouvin

Anbefalte innlegg

Gjest zeppelin

Alright! Da skal jeg teste den metoden. Jeg gikk på do rett før 10. Nå er den halv 12. Og jeg kjenner at jeg må litt på do allerede:/

Be strong! Men jeg merker at jeg faktisk kommer til å bli skikkelig furt på meg og min kropp om den blir negativ de gangene jeg tester. For nå er jeg sååå inmari lei av å gå rundt slik annenhver mnd!

Hvilke symptomer hadde du, Teriyaki? Når testen ble negativ.. Altså de første ukene..? :)

Nå sitter jeg å har et lite nattskift med læreren. Det var bare to som kom opp og bare eg møtte opp i dag. Det er jeg faktisk glad for. Jeg har en tendens til å gjemme meg litt bort når det er flere i rommet. Og fordi jeg ikke vil virke dum, spør jeg ikke. Men nå har jeg henne heeelt for meg selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har i grunn svært få graviditetssymptomer. Hadde ikke noe særlig mere da. Hadde vel mindre, for da hadde jeg ikke begynt å gå på do om natta, og trøttheten hadde ikke kommet skikkelig enda. Men jeg husker jeg sleit et par uker med svært kløende bryster, og da spesielt brystvortene. Likevel vet jeg ikke om det hadde noe med graividteten å gjøre, fordi at jeg har aldri hørt om noen som har det som symptom. Litt ømme pupper også, men det pleide jeg å få før mensen, samme med regelemssige menssmerter. Så jeg gikk hele tiden rundt og trodde at mensen var på vei. ;)

Men dersom du pleier å ha såpass forsinket mens så ofte som rundt annen hver måned, så må jeg si at jeg tror ikke du er gravid da. Da er det nok bare syklusen din som er på bærtur. Dersom du går på prevensjon, da. Gjør du ikke det, så er i alle fall muligheten for graviditet mye større.

Ønsker du å bli gravid? Hvis du egentlig har veldig lyst til å bli det, så kan det alene gjøre at du får veldig mange symptomer. ;)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Nei, formulerte meg litt feil der:) pleier ikke å ha uregelmessig mens. Det meste har vært 3 dager ca. Men etter SA for noen år siden har jeg alltid gått rundt å vært på vakt tilfelle jeg er gravid. Fordi jeg ikke visste at jeg var det forrige gangen, er jeg så redd for å gå rundt å ikke vite det nå..

Jeg har hatt veldig ømme brystvorter i noen uker og nå for noen dager siden har jeg fått litt ømme bryster. Har hatt vage murringer/ menssmerter nå i det siste, men ingen mens.

Jeg hadde ikke hatt noe i mot et barn, nei. Men jeg går ikke rundt å ønsker meg det heller.. Sånn sett. Ikke annet enn at jeg gleder meg til den tid kommer, egentlig.

Håper jeg var litt mer forklarende nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi! Jeg fikk en sånn dragning mot at jeg måtte inn her og se "jeg tror kanskje hun er blitt gravid", tenkte jeg når jeg gikk inn her nå!! :hakeslepp: Så er det faktisk det det er skriverier om! :hakeslepp: Kanskje jeg er synsk :fnise:

Blir spennende med test, du får oppdatere oss når du har tatt den :happy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Hahaha!! Tidig!! Ja, vi får se da! Jeg tar den nok ikke før i morgen tidlig. Plutselig må jeg på do. Og da klarer jeg ikke holde meg:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

:vinke: Her inne var det koselig.. Vil følge med litt her, jeg, om det er i orden :) Foto er en herlig hobby egentlig. Er så koselig og dulle med redigering og slikt :jepp:

Hei Plutseliten! Så koselig! Her er du velkommen, vettu! Har du også en dagbok? For da vil jeg gjerne følge med på den:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest zeppelin

God kveld i stuen!

Nå har jeg sittet i noen timer med matten.. jeg er FLINK! :takke:

Så nå tar jeg en velfortjent pause. Må lade opp til i morgen. For da skal leiligheten shines! :husarbeid::danse:

Etterfulgt av matte, selvsagt.

Vel, jeg tok en test da jeg kom hjem i dag, men ingen overaskelse: Negativ.

Men fortsatt ingen TR.

Tar vel en test om to dager eller noe. Da er jeg 14 dager over. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

God aften:)

Huff... Nå sitter jeg her med matten og irriterer meg over regresjon og den slags tåplige påfunn. Min kjære, som heldigvis går på BI og har masse regresjon prøver å lære meg litt:) han er søt.

Ellers i dag, har jeg vært med min tante. Først møttes vi på en cafè for å spise lunsj, deretter hentet vi hennes to vakre barn på skolen ogsååå dro vi til mcDonalds:/ senere kom hun på besøk, hvor vi spiste kjeks og ost og så på Cemetey Junction. En fantastisk film som Ricky Gervais har laget! Denne bør sees:)

Jeg fikk ryddet en hel masse! Til og med vasket gulvene fordi støvsugeren er full:p

En dum ting som har skjedd er at jeg "endelig" har fått hemoroider. Hjelpes.

Men men! Jeg får kose meg med matte og hemoroider og så får dere ha en god natt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Sto opp 08:30 i dag! Juppi! Begynte rett på matten. Og nå er jeg litt nervøs:/ det er så vanskelig jo:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går sikkert bra, skal du se! :jepp:

Er spent på om TR har kommet, eller om det blir testing i morgen/mandag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Hei hei! Nei, nå har sannelig TR kommet på en liten visit! Følte på meg i dag at den skulle komme. Og riktig nok gjorde den det..

Da blir det vel baby ved en senere anledning i stedet for da:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Hei og hopp! :goodbye:

Nå er jeg hjemme fra jobb! Endelig :fnise:

Begynte klokken 18:00 og var hjemme litt over 24:00. Ganske greit egentlig. Men litt uvant...

ååååå...en ting som var skikkelig irriterende: Jeg skulle kjøre en dobbeltur (jeg leverer pizza)..også kommer jeg omsider til det første huset, da jeg merker at jeg hadde glemt både lommebok OG kortterminalen! :kjefte:

Så jeg måtte kjøre tilbake til jobb, levere den andre pizzaen og sååå ta betaling for den første pizzaen. Litt stres, men ikke så ille. Høre på jazz på P2 og koste meg i grunn, jeg :fnise:

Også har jeg så snille kollegaer at jeg ble kjørt hjem! Liker ikke å ta bussen og vandre rundt når det er mørk og kaldt.

:lete:

Nå sitter jeg godt plantet i sofaen og ser på True Blood. Tenkte å gi det en sjanse..noen som har sett den ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oida, det var jammen en irriterende ting å glemme! :fnise:

Har ikke sett den filmen nei. Eller har jeg sikkert, jeg er bare elendig på titler!

Høres rart ut når du sier det er mørkt..Jeg som bor i Nordland er jo vant til at på denne tiden av året og fram til i alle fall begynnelsen av september så er det lyst døgner rundt. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest zeppelin

Supert! Da har jeg altså klart å bli syk rett før eksamen. Får ikke sove, får ikke snyte nesen og er gjennomsnitlig dass.

Stakkars kjæreste som disker opp med gode ting som jordbær og sjokolade..passer på meg og trøster meg. Nå er han til og med i stuen for å finne em film han kan sette på slik at jeg har noe å se på og ikke minst høre når jeg skal prøve å sovne. Det er en sprø greie jeg har hatt siden jeg var liten.. Må ha noe å se på når jeg skal sove dersom jeg er syk eller ensom:p

Må til legen i morgen for å få sykemeldig også.. Søren også.. Eksamen er 25.mai!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj, åj.. Her kunne jeg nesten kjenne meg i gjen. Pizzabil-sjåfør OG matte-eksamen 25 mai. Her er ikke lesinga helt i gang enda, men kjenner jeg meg selv rett holder jeg til langt på natt når jeg først har begynt :ler: (har lest i helga og sånn da, hadde engelsk eksamen i går, så da ble det litt lite..)

Men uansett. Samme jobb og samme eksamen. Skulle ikk forundre meg om vi skal møte opp på samme sted i morgen eller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Haha! Det var ganske sprøtt, altså!

:O sjekket hjemmesiden på skolen min. Der var det visst engelsk vg1 eksamen i går:p

Jaja, vi får se da! Om jeg føler meg hakket bedre kommer jeg meg nok på eksamen. Ringte til legen i dag og fikk sykemelding for i morgen. Og så ringte jeg til skolen og hørte med de hva som skjer om jeg ikke tar eksamen i morgen.. De sa jeg måtte ta den igjen om et halvt år:/

Og DET suger.. Så jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skal ikke på noen skole for å ta eksamen. Tar det igjennom privatistkontoret.. Tar jo opp alt, dermed tar jeg alt som privatist, noe som innebærer 10 eksamner. Ferdig med 3 til nå :daane:

Har du noen planer om hva du skal gjøre til neste år? Kan du evt ta den opp igjen selvom du møter opp? Isåfall ville jeg møtt opp og se hva jeg klarte å prestere selvom jeg var syk. Jeg for min del trenger bare å stå i alle fag, men hadde jo vært greit med et fint vitnemål da :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest zeppelin

Ja, å stå er min plan også:) men det er matte, liksom.. Ikke bra. Jo, jeg kan møte opp i morgen. Om jeg ikke klarer mer, kan jeg gå og besvarelsen min blir ikke sendt inn. Da får jeg ta den igjen om et halvt år..

Det jeg gruer meg mest til er å stå opp i morgen og føle meg som en dass, ta bussen og fryse.. Uff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig god i matte, så jeg går for en 5 i morgen.. Tror det er litt for mye å håpe på en 6 nemlig.

Jeg ville som sagt møtt opp. Det kan da ikke være så vanskelig å få en 2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...