Gå til innhold

Bøker som ligner på Lucinda Riley sine?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp slukt bøkene til Lucinda Riley, og elsker dem! De har den perfekte blandingen av historie, krig, tapt/forbudt kjærlighet, spenning og gjerne noen adopterte barn ;) Uten å være fullstendig klissete. Noen som liker denne forfatteren som kan anbefale noe i samme stilen? :)



Anonymous poster hash: b7582...920
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaa, jeg vil også ha noen tips. Elsker hennes bøker! Har ikke lest den siste hennes, den sparer jeg til i sommer :biggrin: Kan jo anbefale Øya, men tipper du sikkert har lest den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katherine Webb og Kate Morton kanskje? Jeg har lest et par bøker av Katherine Webb og syns det var litt samme greia som Lucinda Riley. Jeg har ikke lest noe av Kate Morton, men jeg vet at mange som leser Lucinda Riley ofte sjekker ut Kate Morton sine bøker også..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katherine Webb og Kate Morton kanskje? Jeg har lest et par bøker av Katherine Webb og syns det var litt samme greia som Lucinda Riley. Jeg har ikke lest noe av Kate Morton, men jeg vet at mange som leser Lucinda Riley ofte sjekker ut Kate Morton sine bøker også..

Takk for tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest noe av Riley, men det jeg tenkte også på Kate Morton da jeg leste innlegget ditt. Og også Sneen på sedertrærne av David Guterson

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spurvungen av Linda Holeman.



Anonymous poster hash: 14539...6df
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har enda ikke lest noe av Riley, men ut i fra det jeg har lest om henne så virker det som at bøkene hennes kan minne litt om Victoria Hislop og Cecilia Samaritan, - begge forfattere jeg trygt kan anbefale :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kate Mosse

Diane Setterfield - den trettende fortelling

G. G. Musso - anrop fra en engel

M. Walsø - dronningens løfte

Anonymous poster hash: 78001...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kate Lord Brown - Parfymehagen.



Anonymous poster hash: b29f2...919
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortellingen i fiolinen

Bessys bok

Sjalet fra Kashmir

Bakerens datter

Anonymous poster hash: 78001...3e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...