Gå til innhold

Hvilke filmer fikk deg til å gråte og hvorfor?


Gwen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Schindlers Liste fordi... Schindlers liste :grine:



Anonymous poster hash: b1fc9...b0c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste som lurte frem et par tårer var "Boktyven" fordi det er en gripende historie.

:heks:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-The Boy in the striped pyjamas

- A Walk To remember

- The Pianist

-Million Dollar Baby

-Schindlers Liste

- Into The Wild

- The Pursuit Of Happiness



Anonymous poster hash: b4118...43f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har grått av Kule Kidz Gråter Ikke. Fordi jeg selv er mor til kreftsykt barn, og tårene sitter løst når det gjelder dette temaet.

Anonymous poster hash: 15cb3...136

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hachiko a dog story (vi satt 3 stk på rad på flyet, meg + to mannemenn og så denne og samtlige gråt)
- Løvenes konge
- Spirit, the stallion of cimarron
- Spirited away (Chihiro og heksene)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titanic, enda så mange ganger jeg har sett den får jeg enda en klump i halsen av den. Når det orkesteret spiller den siste sangen og vi ser det gamle paret som ligger i senga og holder rundt hverandre mens skipet synker, når moren forteller natta historie til ungene sine... Og når Jack synker ned i havet...

The green mile, heeerregud jeg gråter i 1 time etter den filmen... Fantastisk trist film

Pay it forward

A walk to remember

Løvenes konge

The impossible

Sikkert flere, jeg gråter som regel alltid når jeg ser triste filmer

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griner sjelden av filmer, men da jeg så Hachiko under en flytur måtte jeg gå på do og tørke øynene :P i tillegg griner jeg av Watership Down - ja, den tegnefilmen om kaniner. Hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remember Me, sykt trist på slutten! :grine: Skikkelig overraskende slutt også, hadde aldri sett den komme.. Eller, jeg skjønte jo at det kom til å bli trist, men jeg hadde aldri trodd at det skulle skje slik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- 12 years a slave

- The bridge to Therabithia

- Lord of the flies

.. og Titanic og Løvenes konge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har blitt usannsynlig lettrørt etter at jeg fikk barn, dette er de jeg kommer på:

Seven pounds og I am Legend (trist slutt, Will Smith har i det hele tatt mange tårer på samvittigheten).

Gattaca (når Jude Law dør)

Equilibrium (når kona til C. Bale dør).

Ringenes herre (når de kommer ut av hulen etter at Gandalf falt)

Mamma Mia (Schoolbag in hand, fordi jeg var alenemor da vi datteren min hadde dilla, tror jeg sluttet å gråte etter runde 10).

Frozen (jepp, jeg gråter til tegnefilmer).

Siste Harry Potter (gråt siste timen tror jeg, forutsetter at man har et forhold til serien da).

Crouching Tiger

Hero

The dead zone (gammel film med Christopher Walken)

Platoon (gråter fortsatt når jeg hører filmmusikken fra scenen som er på coveret).

and the list goes on and on.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest celine

Jeg så Ungen - film av Oscar Bråthens bok med samme navn - da jeg var høygravid. Ingen god ide! Tårene trillet under hele filmen :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Remember Me, sykt trist på slutten! :grine: Skikkelig overraskende slutt også, hadde aldri sett den komme.. Eller, jeg skjønte jo at det kom til å bli trist, men jeg hadde aldri trodd at det skulle skje slik!

Takk for tipset! Så den igår, helt enig, skikkelig trist film. Begynte å sippe faktisk. Regnte med at det skjer et eller annet, men fikk hakeslepp likevel når jeg skjønte hva det var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Så Prisoners i går, og om jeg ikke akkurat gråt, så satt jeg med en stor klump i halsen gjennom store deler av filmen.

Gråter som en unge av Titanic når Rose er ute i vannet og blåser i fløyta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...