Gå til innhold

Bachelor in paradise- noen som følger med?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fant det! Digger det, og elsker Tulum! Artig å se når jeg har vært på mange av stedene de filmer fra. Hvor ser du det? Jeg finner 2 episoder fra sesong 1 og 1 fra sesong 2, litt merkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant det! Digger det, og elsker Tulum! Artig å se når jeg har vært på mange av stedene de filmer fra. Hvor ser du det? Jeg finner 2 episoder fra sesong 1 og 1 fra sesong 2, litt merkelig..

Masse drama, digger det :popcorn:

Anonymous poster hash: a3bb7...704

Hvor ser dere det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg laster ned fra PB.

Hvem liker vi og hvem liker vi ikke da?

Jeg liker Claire, Marquel, Lacy, Marcus og Graham.

Liker ikke Chris, Michelle, Ben, Dylan og hu blonde som var sammen med Dylan i starten.

Herregud for en dramaqueen Michelle er. Slitsom dame...



Anonymous poster hash: a3bb7...704
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg laster ned fra PB.

Hvem liker vi og hvem liker vi ikke da?

Jeg liker Claire, Marquel, Lacy, Marcus og Graham.

Liker ikke Chris, Michelle, Ben, Dylan og hu blonde som var sammen med Dylan i starten.

Herregud for en dramaqueen Michelle er. Slitsom dame...

Anonymous poster hash: a3bb7...704

Jeg liker faktisk Michelle jeg! Men hun overdrev kanskje en smuule når det kom til Ben.

Liker også Claire bedre nå enn når hun var på ungkaren. Liker også Marcus og Robert og Marquel. Og Lacy :)

Likte Elise i starten, men nå er hun jo helt psyko :sjokkert: (Alt det med Dylan)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger med!! Alt som har med the bachelor/bachelorette er min store guilty pleasure TV :fnise:

Mange pene folk på en plass. Alle jentene synes jeg egentlig er pene på hver sin måte, spesielt Michelle og Ashlee. Av guttene er Marcus en stor favoritt :rodmer:

Personlighetsmessig synes jeg Claire og Michelle har vist seg fra en bedre side enn de gjorde på the bachelor. Elise og Ashlee virker litt småpsyko, Sarah er jo bare snill, mens Lacy er sukkersøt så det holder :)

Av guttene virker Robert, Graham, Marcus og Marcel som bra karer.. Chris er bare irriterende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komisk at Elise ble med Chris hjem etter han bestemte seg for å dra. De hadde kjent hverandre i hva da- 3 dager?

Jeg liker ikke Jackie. Hun ser ut som hun er 12 år.

Neste uke blir det dobbel dose drama gitt!



Anonymous poster hash: a3bb7...704
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komisk at Elise ble med Chris hjem etter han bestemte seg for å dra. De hadde kjent hverandre i hva da- 3 dager?

Jeg liker ikke Jackie. Hun ser ut som hun er 12 år.

Neste uke blir det dobbel dose drama gitt!

Anonymous poster hash: a3bb7...704

Jeg klarer nesten ikke vente til neste uke! :grine::bond: Er heelt hekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som ser episodene online og kan anbefale en side som ikke krever registrering eller mange rare tillegg på dataen?

(Pleier egentlig å laste ned, men har ny PC, dårlig hotellnett osv..)

Vet at det kanskje er litt for mye å forlange, men prøver lykken likevel;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er PB for noe? Jeg ser dat på watchseries.it.

Skulle det ikke komme dobbelepisode i dag?! Liker Michelle bedre enn på The bachelor, men hun er litt dramatisk. Litt voldsomt å ta det så personlig at han typen hadde kjæreste. Claire liker jeg også godt her. Hun som går all in for Graeme (aner ikke hvordan det skrives) virker rimelig psycho!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er PB for noe? Jeg ser dat på watchseries.it.

Skulle det ikke komme dobbelepisode i dag?! Liker Michelle bedre enn på The bachelor, men hun er litt dramatisk. Litt voldsomt å ta det så personlig at han typen hadde kjæreste. Claire liker jeg også godt her. Hun som går all in for Graeme (aner ikke hvordan det skrives) virker rimelig psycho!

thepiratebay.se. Graham. :)

Litt overrasket over hvor spennende jeg synes det er, hadde ikke så høye forventninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å ja! Skrives det slik altså? Syns jeg så det på skjermen engang, og det så veldig merkelig ut. Jaja.

Ja, det er endel mer action enn i The bachelor og The bachelorette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei!! Dette vil jeg også se på! Finnes det streamingsider uten kredittkortregistrering??



Anonymous poster hash: b813e...726
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei!! Dette vil jeg også se på! Finnes det streamingsider uten kredittkortregistrering??

Anonymous poster hash: b813e...726

Jeg ser det på watchseries.it :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bachelor Nation <3 <3

Jeg synes Michelle Money er awesome. :)

Hun som var besatt av Graham(husker ikke hva hun het) er jo fullstendig psycho. Snakk om å være fjern fra realiteten. Hun virker ikke helt frisk for å være ærlig.

Synes showet var underholdende og bra. :) Synd det var så få episoder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bachelor Nation <3 <3

Jeg synes Michelle Money er awesome. :)

Hun som var besatt av Graham(husker ikke hva hun het) er jo fullstendig psycho. Snakk om å være fjern fra realiteten. Hun virker ikke helt frisk for å være ærlig.

Synes showet var underholdende og bra. :) Synd det var så få episoder.

Enig! Michelle Money - digger den dama :)

Ashley var det ikke? Som var helt besatt av Graham. Nuts. Skulle ønske det var flere episoder jeg også! Nå er det bare å glede seg til januar og ungkaren :wow::danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...