Gå til innhold

Til dere som elsker Frustrerte fruer. Gi meg tips :)


Lulilelu

Anbefalte innlegg

Er det virkelig ingen som vet om en serie av samme type som Frustrerte fruer, Grays anatomy, private practice og parenthood? Hvis dere ser på imdb.com så vil det da si en serie som har sjanger drama, comedy og romanse. På noen kan comedy eller romance være vekke, men typen er det samme. Jeg er ikke interessert i en mørk dramaserie, ungdomsserie eller komedie. Jeg ønsker noe "ekte" om familie, kjærlighet og litt spenning aka Frustrerte fruer. Paranthood og Greys Anatomy kom veldig nære for min del, men de har jeg sett :P Jeg har ikke prøvd ut alle tipsene jeg har fått enda, men så langt ser det ikke bra ut :( Det eneste er Brothers and sisters. Hvis de bare hadde fortsatt Frustrerte fruer noen sesonger til:)

Endret av Lulilelu
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

The fosters er det jeg kan komme på som ikke er nevnt i tråden her enda. Allikevel tviler jeg på at det er noe for deg, mtp på hva du gir av feedback på de andre alternativene.

Edit: Kom på et par til som muligens kunne være værdt å sjekke ut: Dallas (2012, altså den nye), royal pains og Heartland. Dog, lite spenning i de siste to nevnte.

Endret av Tbag
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Being Erica :) Den handler ikke om barn, men om Erica som trenger å få orden på livet sitt og får mulighet til å reise tilbake i tid for å rydde opp i tidligere feil hun har gjort. Stilen er ganske lik DH. Veldig koselig og ekte (sett bort fra tidsreisingen :P) Den har kategori komedie, drama og fantasi :)



Anonymous poster hash: fcaca...240
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

The fosters er det jeg kan komme på som ikke er nevnt i tråden her enda. Allikevel tviler jeg på at det er noe for deg, mtp på hva du gir av feedback på de andre alternativene.

Edit: Kom på et par til som muligens kunne være værdt å sjekke ut: Dallas (2012, altså den nye), royal pains og Heartland. Dog, lite spenning i de siste to nevnte.

Takk for tips men du har nok rett i det :) Den falt ikke helt i smak. Ble litt for dyster og lite av innholdet jeg kan relatere meg til. Dallas har 2 skuespillere fra frusterte fruer :P Men ellers var den ikke så familiekoselig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Being Erica :) Den handler ikke om barn, men om Erica som trenger å få orden på livet sitt og får mulighet til å reise tilbake i tid for å rydde opp i tidligere feil hun har gjort. Stilen er ganske lik DH. Veldig koselig og ekte (sett bort fra tidsreisingen :P) Den har kategori komedie, drama og fantasi :)

Anonymous poster hash: fcaca...240

Ja det har du rett i. Den liker jeg veldig godt. Er nok derfor jeg har sett den noen ganger nå :) Bortsett fra at den mangler en del av familieaspektet så er stilen veldig riktig ja. Takk for tips og rop hvis du har flere på lager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet det kanskje er litt utradisjonelt forslag, men Orange is the new black! Intriger, kjærlighet og humor i et kvinnefengsel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet det kanskje er litt utradisjonelt forslag, men Orange is the new black! Intriger, kjærlighet og humor i et kvinnefengsel.

Den har jeg selvfølgelig sett :) Utrolig bra serie. Selv om tema ikke er helt det jeg er på jakt etter så er typen veldig riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om Revenge er nevnt tidligere? Ikke akkurat familieliv med småbarn, men intriger grunnet slektskap/fighting på grunn av episoder mellom to familier før i tiden.

Også vil jeg anbefale Nip/Tuck selv om det heller ikke er en serie om familieliv og hverdager, men en legeserie om to plastiske kirurger og deres familie/mangel på familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Melrose place være noe? Det er ikke familie, men naboer/venner i slutten av tyveårene. Lett å komme inn i handlingen og masse som skjer. Samme med Beverly hills 90210. De orginale seriene fra 90-tallet altså. Førstnevnte går hverdager på TNT.

Anonymous poster hash: eadbe...891

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan Melrose place være noe? Det er ikke familie, men naboer/venner i slutten av tyveårene. Lett å komme inn i handlingen og masse som skjer. Samme med Beverly hills 90210. De orginale seriene fra 90-tallet altså. Førstnevnte går hverdager på TNT.

Anonymous poster hash: eadbe...891

Setter pris på tips men slike serier får jeg bare ikke til :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Er det virkelig ingen som vet om en serie av samme type som Frustrerte fruer, Grays anatomy, private practice og parenthood? Hvis dere ser på imdb.com så vil det da si en serie som har sjanger drama, comedy og romanse. På noen kan comedy eller romance være vekke, men typen er det samme. Jeg er ikke interessert i en mørk dramaserie, ungdomsserie eller komedie. Jeg ønsker noe "ekte" om familie, kjærlighet og litt spenning aka Frustrerte fruer. Paranthood og Greys Anatomy kom veldig nære for min del, men de har jeg sett :P Jeg har ikke prøvd ut alle tipsene jeg har fått enda, men så langt ser det ikke bra ut :( Det eneste er Brothers and sisters. Hvis de bare hadde fortsatt Frustrerte fruer noen sesonger til:)

Har du sjekka ut Army wives?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekka ut Army wives?

Ja traileren. På en måte virker den grei og er sikkert veldig bra men det virker som det er så mye drama. Jeg trenger litt latter og lettere stemning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Ja traileren. På en måte virker den grei og er sikkert veldig bra men det virker som det er så mye drama. Jeg trenger litt latter og lettere stemning.

Ok.Ja det er mye drama,men den er virkelig bra så du får spare den til senere ;)

edit:ser du nevner brother and sisters lengere opp,og den er også mest drama og ikke så mye latter. Bare et lite ops.

Endret av Blomst83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok.Ja det er mye drama,men den er virkelig bra så du får spare den til senere ;)

edit:ser du nevner brother and sisters lengere opp,og den er også mest drama og ikke så mye latter. Bare et lite ops.

Ja jeg har lagret den på listen min :) Okey, greit å vite. Den virket litt mer lett. Litt som Parenthood.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomst83

Ja jeg har lagret den på listen min :) Okey, greit å vite. Den virket litt mer lett. Litt som Parenthood.

Kanskje litt mer lett enn Army wives,men det var i hvert fall ikke mitt førstevalg når jeg vil ha noe litt lett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

The OC er jo akkurat en sånn serie du ser etter. Jeg elsker både The OC og Frustrerte Fruer. Men du har vel helt sikkert sett The OC..?



Anonymous poster hash: 2c86d...1c3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Good christian bitches, eller GCB, er morsom og romantisk, men den ble kansellert etter 1 sesong :/ Ikke fordi den var dårlig, sesongavslutningen hadde nesten 6 millioner seere..



Anonymous poster hash: 4f35f...41c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ønsker ikke mye drama, skriver du, men samtidig har du jo nevnt Greys anatomy...

Jeg liker veldig godt Mistresses US, som er blanding av drama og underholdning.



Anonymous poster hash: 59da1...bc8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...