Gå til innhold

Paradise Hotel DK Viaplay aka SPOILERTRÅD!


Gjest Mrs. Random Nick

Anbefalte innlegg

Gjest Mrs. Random Nick

Sånn. Denne tråden er for oss som ser på Paradise Hotel DK på Viaplay.

:jolie:

Jeg antar at det er flere enn meg som ser på det på Viaplay?

Spoiling må medregnes i denne tråden. :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har sett hele sesongen på dansk Viaplay. Så et tips til dere med norsk Viaplay; brukernavn og passord funker også på Viaplay dk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kloven en gammel deltager?



Anonymous poster hash: 162cd...b65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg har sett hele sesongen på dansk Viaplay. Så et tips til dere med norsk Viaplay; brukernavn og passord funker også på Viaplay dk :)

Åh?! :danse: Tusen takk for tipset!

Jeg tipper for så vidt at klovnen er Kasper eller Henrik. Men det blir artig å finne ut av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Jeg har sett hele sesongen på dansk Viaplay. Så et tips til dere med norsk Viaplay; brukernavn og passord funker også på Viaplay dk :)

Jeg fikk en feilmelding da jeg prøvde. Det gikk fint å logge seg inn, men ikke å se på programmet. Sendte en mail til viaplay dk for å finne ut av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en feilmelding da jeg prøvde. Det gikk fint å logge seg inn, men ikke å se på programmet. Sendte en mail til viaplay dk for å finne ut av det.

Å, det var rart. Du bruker Hola, ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Å, det var rart. Du bruker Hola, ikke sant?

Hva er Hola?

Uansett så sendte jeg en mail til supporten i DK og fikk til svar at det ikke går an å vise viaplay.dk i Norge..

Rart at det da skal gå an å logge seg inn på det med det passordet jeg har for viaplay i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er Hola?

Uansett så sendte jeg en mail til supporten i DK og fikk til svar at det ikke går an å vise viaplay.dk i Norge..

Rart at det da skal gå an å logge seg inn på det med det passordet jeg har for viaplay i Norge.

Du må laste ned Hola (hola.org) og sette den på dansk. Da får du sett på Viaplay dk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Du må laste ned Hola (hola.org) og sette den på dansk. Da får du sett på Viaplay dk :)

Hmm.. Kanskje jeg skal prøve det. :)

Takk for tipset. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

HENRIK kom tilbake! Såklart akkurat i det Danny og Amanda kunne stole på hverandre igjen. :)

:danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva Amanda gjør da? Om hun velger D eller H



Anonymous poster hash: 07161...f2b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Lurer på hva Amanda gjør da? Om hun velger D eller H

Anonymous poster hash: 07161...f2b

Tror hun velger Henrik. Det er slik jeg har forstått snakkinga hennes i denne siste episoden i alle fall. Jeg har jo også fått med meg at de ble kjærester i virkeligheten etter at PH var ferdig innspilt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malte og Nadia ble å kjærester, men hva skjedde med Nadia og Natasha? Jeg tør ikke å søke det opp for det kommer sikkert de som vinner opp å.



Anonymous poster hash: 162cd...b65
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Random Nick

Malte og Nadia ble å kjærester, men hva skjedde med Nadia og Natasha? Jeg tør ikke å søke det opp for det kommer sikkert de som vinner opp å.

Anonymous poster hash: 162cd...b65

Jeg aner ikke hva som skjedde mellom dem. :vetikke: Kan hende N fikk følelser for M allerede under innspillingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I intervju sa både Nadia og Malte at det ikke utviklet seg mellom dem før etter de dro fra Mexico. Natascha sier imidlertid at Nadia måtte "tenke" da hun kom hjem, og at det så ble slutt mellom dem. Natascha ble såret og bitter, men det har gått seg til i ettertid. Natascha har møtt en ny jente, Nadia og Malte skal flytte sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste et intervju med Laura og at hun og Malte holdt på i flere mnd etter at paradise var slutt. Og plutselig en dag ville han ikke mer, og en kort stund senere var han sammen med Nadia.



Anonymous poster hash: 2360f...104
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Mrs. Random Nick

I intervju sa både Nadia og Malte at det ikke utviklet seg mellom dem før etter de dro fra Mexico. Natascha sier imidlertid at Nadia måtte "tenke" da hun kom hjem, og at det så ble slutt mellom dem. Natascha ble såret og bitter, men det har gått seg til i ettertid. Natascha har møtt en ny jente, Nadia og Malte skal flytte sammen.

Interessant.

Leste et intervju med Laura og at hun og Malte holdt på i flere mnd etter at paradise var slutt. Og plutselig en dag ville han ikke mer, og en kort stund senere var han sammen med Nadia.

Anonymous poster hash: 2360f...104

Vel, han liker i alle fall blonde jenter som har langt hår.. Hva mer kan man si om den saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mrs. Random Nick

Da var det bitch fight igjen med det samme N kom tilbake. Litt for åpenbart at TV3 syns det ble litt for lite drama?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siden dette er en spoilertråd er det vel lov å avsløre og diskutere de som vant Paradise?



Anonymous poster hash: cf72a...885
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett hele sesongen på dansk Viaplay. Så et tips til dere med norsk Viaplay; brukernavn og passord funker også på Viaplay dk :)

Tusen takk for tips! Nå vet jeg hva jeg skal gjøre i kveld :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...