Gå til innhold

Paradise Hotel DK. TV3 play. Ingen Spoiling!


Lillemeg25

Anbefalte innlegg

Syns Thomas virker som en grei fyr, og dialekten hans er da ikke sååå annerledes! Det virker som ingen av de andre aksepterer ham, skjønner ikke hvorfor.

Eller liker jeg Sandy, de må da snart begynne å skjønne at hun ikke er så dum som de skal ha det til..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Psst! PH Sverige har begynt ny sesong på tv3play.se. :danse:

Edit.: Jau. Der var det litt av en samling. En jente med gigantisk overleppe, en som snakker 50-50 svensk/engelsk, guttene... ja...Einstein er ikke på hotellet denne gangen heller... Ikke noe nytt, med andre ord.

Endret av Emera
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, Henrik kan bare komme seg ut! Jeg håper de sender Danny inn igjen. Det er tross alt en halv sesong igjen :bolledeig:

Og bra at det endelig er blitt mindre spoiling her :) :)

En halv sesong igjen? Trodde det var finale snart jeg?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok da, ikke en halv sesong ;)

Idiotisk at Laura valgte Henrik. Lurer på om Sandy hadde sendt Henrik hjem, synd vi ikke fikk vite det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blue Ivy.

Nå håper jeg Amanda kommer inn igjen og Henrik hiver Laura ut. For en idiot.

Irriterer meg grenseløst over at han ikke gikk til Sandy for jeg tror faktisk Sandy ville ha valgt Martin. ARGH!!! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært 110% sikker på at Laura alltid ville velge Henrik ovenfor Thomas. Selv om hun sier det motsatte. Hun sier jo Thomas er så irriterende og ikke orker han mer, så hvorfor skulle hun gidde å velge han? Dårlig gjort av Laura siden han faktisk reddet henne forrige parseremoni!! Ja hadde vært kult om Amanda kom inn igjen og Henrik må velge mellom henne og Laura. Da vet vi jo hvem han velger.

Å Henrik er døds irriterende!! :bond:



Anonymous poster hash: e9523...70f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns egentlig ikke så synd på Thomas. Alle har jo advart han mot Laura, senest på Pandoras i går. Når det verserer rykter fra dag 1 om at en person snakker drit om deg og vil bytte deg ut, er du rimelig naiv om du likevel stoler blindt på vedkommende.

Håpte Henrik skulle ut. Liker heller ikke Martin...

Eneste fyren jeg liker er Malte. Christian er også irriterende høy på seg selv etterhvert.

Ny jente igjen (ref. reklamen for mandagens episode). Guttene har det jammen lett i forhold. Håpte det skulle komme et par gutter som kunne rokke litt rundt på den irriterende gjengen som er igjen nå. Hadde passet perfekt å sende inn feks Danny, Kasper eller en annen sterk personlighet inn nå.



Anonymous poster hash: c1f45...18c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malte må være årets kvalmeste person. Måten han utleverte Laura på Pandoras og hvordan han bruker henne er virkelig lavmål. Nadia også. Når hun gikk for å snakke med Laura som gråt etter Pandoras og sa at Laura alltid kunne snakke med henne, fikk jeg lyst til å hoppe inn i TVn og smekke til henne!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Syns egentlig ikke så synd på Thomas. Alle har jo advart han mot Laura, senest på Pandoras i går. Når det verserer rykter fra dag 1 om at en person snakker drit om deg og vil bytte deg ut, er du rimelig naiv om du likevel stoler blindt på vedkommende.

Håpte Henrik skulle ut. Liker heller ikke Martin...

Eneste fyren jeg liker er Malte. Christian er også irriterende høy på seg selv etterhvert.

Ny jente igjen (ref. reklamen for mandagens episode). Guttene har det jammen lett i forhold. Håpte det skulle komme et par gutter som kunne rokke litt rundt på den irriterende gjengen som er igjen nå. Hadde passet perfekt å sende inn feks Danny, Kasper eller en annen sterk personlighet inn nå.

Anonymous poster hash: c1f45...18c

Ja du sier noe der. Sist uke måtte han nesten velge Laura for Amanda ville nok bare ha gått tilbake til Henrik uansett. Synes hun skulle ha valgt han siden han reddet ræva hennes forrige parseremoni!

Blir jo samme greie som med han Sander som stolte blindt på Amanda selv om han fikk advarsler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sunshine23

Malte må være årets kvalmeste person. Måten han utleverte Laura på Pandoras og hvordan han bruker henne er virkelig lavmål. Nadia også. Når hun gikk for å snakke med Laura som gråt etter Pandoras og sa at Laura alltid kunne snakke med henne, fikk jeg lyst til å hoppe inn i TVn og smekke til henne!

Joda det var dårlig gjort, men det er et spill og de spiller i motsatt gruppe. Alt de sa om henne var jo helt sant. Synes man må tåle litt sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda det var dårlig gjort, men det er et spill og de spiller i motsatt gruppe. Alt de sa om henne var jo helt sant. Synes man må tåle litt sånn.

Uansett om Paradise er et spill om å vinne penger, bor de fortsatt der 24/7 sammen og det personlige har ingenting i dette spillet å gjøre! Malte driter i Laura og bruker henne som en brikke i spillet siden han vet hun har personlige følelser for han, og har til og med gått så langt som å ha sex med henne bare selv om han bare er ute etter å bruke og utnytte henne!

Danny er jo en engel i forhold til han. Greit nok at Danny brukte Amanda i starten, men han gikk aldri lengre enn å kline med henne.

Alle kan se at Laura er en usikker liten naiv jente, så måten Malte utnytter henne på er helt forkastelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Danny var verre enn Malte. Han hadde ikke sex med Amanda, men gjett om han hadde hoppet til seng med henne hvis hun ville. Dessuten så var han ganske falsk mot mange av sine partnere og ville bytte den ene etter den andre ut. Malte er i alle fall en lojal partner om ikke annet.

Laura er et lett offer siden hun er så usikker.



Anonymous poster hash: f7c77...dcd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sunshine23

Jeg digget hvertfall Danny, og hotellet er absolutt ikke det samme uten ham.... :(

Enig. Man kan si hva man vil om Danny, men han lagde i alle fall mye drama og god underholdning :) Håper de sender han inn igjen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, dagens episode ligger jo ikke ute?:(



Anonymous poster hash: c1f45...18c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...