AnonymBruker Skrevet 21. august 2014 #141 Del Skrevet 21. august 2014 Elsket den. Når inviterer du på filmkveld? Paris, je t'aime er også en fransk film jeg likte. Litt vanskelig å avtale tidspunkt med en slettet bruker;)Anonymous poster hash: 4eaab...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesiren Skrevet 21. august 2014 #142 Del Skrevet 21. august 2014 Litt vanskelig å avtale tidspunkt med en slettet bruker;)Anonymous poster hash: 4eaab...121 Ups, kom visst borti anonymknappen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 24. august 2014 #143 Del Skrevet 24. august 2014 Home of the Brave Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 24. august 2014 #144 Del Skrevet 24. august 2014 Bitter Moon, Roman Polanski Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2014 #145 Del Skrevet 27. august 2014 Monster. (2002) Anonymous poster hash: 62f51...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PatrickBateman_ Skrevet 30. august 2014 #146 Del Skrevet 30. august 2014 Noen som vil anbefale en skikkelig gråtefilm?? haha! Typ the vow, pearl harbour ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #147 Del Skrevet 30. august 2014 Ondskapen er fantastisk! Orginaltittel: Ondskan. aka Evil. Noen som vil anbefale en skikkelig gråtefilm?? haha! Typ the vow, pearl harbour ++ Sweet November kanskje..? Anonymous poster hash: 74707...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #148 Del Skrevet 30. august 2014 Kan dere som nevner en film, nevne 4-5 andre dere liker og. Så man vet om man har noenlunde lik smak, og kan like den som nevnes som den beste? Jeg skrev Ondskapen. Og legger til Sleepers, The fourth kind, Frihetens regn og Den grønne mil. Anonymous poster hash: 74707...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #149 Del Skrevet 30. august 2014 Noen som vil anbefale en skikkelig gråtefilm?? haha! Typ the vow, pearl harbour ++ Auch. Jeg trodde Netter i Rodanthe var en kos happy ending-film.. Men jeg sitter her og griner... Anonymous poster hash: 74707...8d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. august 2014 #150 Del Skrevet 30. august 2014 Har blitt sagt før, men er mine to favorittfilmer: 1: V for Vendetta 2: Fight Club Anonymous poster hash: 4036c...26a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 30. august 2014 #151 Del Skrevet 30. august 2014 Noen som vil anbefale en skikkelig gråtefilm?? haha! Typ the vow, pearl harbour ++ Tja.. den første biten av "Se Opp" er ganske hard. Resten er helt ok animasjonsfilm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 31. august 2014 #152 Del Skrevet 31. august 2014 Noen som vil anbefale en skikkelig gråtefilm?? haha! Typ the vow, pearl harbour ++ A walk to remember, eventuelt Titanic med DiCaprio. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. september 2014 #153 Del Skrevet 25. september 2014 Before midnight. (2013) Anonymous poster hash: 62f51...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zess Skrevet 25. september 2014 #154 Del Skrevet 25. september 2014 De filmene jeg har sett som gjorde sterkest og varig inntrykk er: All About Eve (1950) Rear Window (1954) Eternal Sunshine of the Spotless Mind (2004) Brokeback Mountain (2005) Eller er det en film jeg eeeelsket da den kom, men jeg er rett og slett redd for å se den igjen i tilfelle den ikke har "survived the test of time", og det er Fight Club. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SRC Skrevet 25. september 2014 #155 Del Skrevet 25. september 2014 Her er første rad i filmhyllen min, jeg orket ikke flere. Alle er verdt å se. Helt tilfeldig rekkefølge: Zodiac The silence of the lambs Hannibal V for Vendetta American History X Gangs of New York Natural Born Killers The Green Mile Fight Club Wild at Heart Matrix What's eating Gibert Grape? Donnie Darko Full Metal Jacket Good Will Hunting Kiss kiss bang bang A Clockwork Orange The Shawshank Redemption Hotel Rwanda Lady Vengeance Blade Runner Million Dollar Baby Revolver Tainspotting The Usual Suspects Pulp Fiction Saving Private Ryan The Informant Big Fish The City of Lost Children Fear and Loathing in Las Vegas Forrest Gump Snatch The Red Dragon Leon Fracture Eternal sunshine of the spotless mind Ken Park Vi hadde mange felles favoritter ser jeg! Disse, også vil jeg legge til: The Machinist Hannibal Rising Secret Window Truman Show Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 26. september 2014 #156 Del Skrevet 26. september 2014 Tja.. den første biten av "Se Opp" er ganske hard. Resten er helt ok animasjonsfilm. Enig! Helt siden jeg så den filmen har jeg ment at den første delen står seg som en film helt på egne bein. Den er noe av det sterkeste og vakreste som noen sinne har blitt animert. Skit i å se resten av filmen sier jeg bare! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 26. september 2014 #157 Del Skrevet 26. september 2014 Enig! Helt siden jeg så den filmen har jeg ment at den første delen står seg som en film helt på egne bein. Den er noe av det sterkeste og vakreste som noen sinne har blitt animert. Skit i å se resten av filmen sier jeg bare! Enig med du. Men resten av filmen er sebar. Bare i en litt annen klasse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2014 #158 Del Skrevet 21. november 2014 En gammel klassiker; All About Eve. (1950) Anonymous poster hash: 62f51...b14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
masekopp Skrevet 21. november 2014 #159 Del Skrevet 21. november 2014 Any day now er nok en av de filmene som har gjort mest inntrykk på meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 21. november 2014 #160 Del Skrevet 21. november 2014 (endret) Captain phylips Dancing with wolves Interstellar Hair Cast away Cin city Dirty dancing Being John Malkowitch Braveheart Apocalyptio Umulig å velge en av disse filmene. Alle er helt fantastiske, på hver sin måte. Endret 21. november 2014 av miaw Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå