Gå til innhold

Doctor Who tråden!


Fluffe

Anbefalte innlegg

Oh my god!

British actor Bill Nighy says he was offered the role of the Doctor, but he turned it down because it “comes with too much baggage.”

Just imagine what that could have been like, Bill Nighy as Dr. Who. Well that is not going to happen, but Bill Nighy did feature in one of the Dr. Who episodes of series 5 about Vincent van Gogh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er blitt ganske lei av Doctor Who. :( Høydepunktene for meg kom på rekke og rad i sesong 5 og 6, men sesong 7 skuffa skikkelig, og jeg liker ikke Clara i det hele tatt. Hun virker bare som en klump med fanservice. Pen, nerdy, smart, sassy, sexy og ikke minst THE IMPOSSIBLE GIRL!! Snakk om å pøse på, en diger Mary Sue.

Capaldi blir kult, håper jeg. Så litt av sesongstarten forrige uke, han imponerte ikke ut i fra det jeg så, men jeg håper han blir litt sinna-doktor. Det kan bli kult.

Savner Matt Smith allerede. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se på kino, gled dere, dere som venter på episoden i morgen. Vi fikk til og med litt ekstra etter episoden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kommer seg når han får ristet av seg regenereringseffektene.

Det jeg satser på.

Men Tardisen var heller ikke fin. Den ser ut som plastikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trua :) Tror han må gå seg litt varm i rollen først, og jeg må bli detraumatisert.

(men kan vi bli kvitt Clara snart, plz? Lei.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror også det. De burde ikke holde på èn manusforfatter så lenge som de har gjort. Synes Moffat er flink nok, men at han kanskje har fått holde på for lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes Moffat har hatt en del gode idéer, men noen andre burde skrive dem. På selve...hva skal man si, replikknivået er han bare unntaksvis god. :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes Russel T Davis gjorde en god jobb.

The weeping angels har jeg veldig sansen for, som jo er Moffat sin ide, så er enig i at han har sine ideer som er gode.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg likte Capaldi veldig godt! Jeg har ennå ikke blitt helt varm på Clara, men kanskje det kommer seg. Jeg ser hvertfall veldig frem til den kommende sesongen :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket Capaldi jeg :biggrin: Likte også Clara mye bedre i denne episoden, så jeg har veldig trua på den nye sesongen :bolledeig: Forøvrig er det episodene med Strax og Madam Vastra som minner meg mest på at dette egentlig er et program for barn :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsket Capaldi jeg :biggrin: Likte også Clara mye bedre i denne episoden, så jeg har veldig trua på den nye sesongen :bolledeig: Forøvrig er det episodene med Strax og Madam Vastra som minner meg mest på at dette egentlig er et program for barn :plystre:

Høh ... jeg har sett hele Sarah Jane Chronicles ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...