Gå til innhold

Doctor Who tråden!


Fluffe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg så episoden i natt og jeg likte den godt, men jeg ble overrasket over hvor fort regenerasjonen gikk da den faktisk skjedde. De tidligere har tatt noen sekunder, men her skjedde det fortere enn man kunne blinke. (Har doktoren hatt for mye med englene å gjøre i det siste, kanskje?) ;)

Jeg ser frem til fortsettelsen med Peter Capaldi og hvordan de skal linke til Pompeii-episoden, som de har sagt de skal prøve å få til. Men først og fremst håper jeg at han fort lærer seg å styre TARDIS, ellers får han vel store problemer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så episoden nå, den i seg selv var bob-bob, grei nok, men tross for bare noen sekunder vet jeg at Capaldi helt klart er en verdig Doktor! :biggrin:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte episoden (lastet ned på piratebay btw), selv om den dro litt ut. Capaldi har jeg ingen forutsetninger for å si noe om, men jeg likte nyrekommentaren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...

Må bare nevne at på denne dag fyller Tom Baker, den fjerde doktoren, og min favoritt, 80 år! :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kan nevne at Peter Capaldi (nr. 12) var i BBC-serien om Leonardo Da Vinci som har gått på NRK. Artig å se ham gjøre noe, selv om det ikke blir det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og jeg kan nevne at Peter Capaldi (nr. 12) var i BBC-serien om Leonardo Da Vinci som har gått på NRK. Artig å se ham gjøre noe, selv om det ikke blir det samme.

Ja, der fikk jeg troen på Capaldi. Der han satt henslengt med bukseseler. Først der kunne jeg se han for meg som Doktoren.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 4 uker senere...

Annonse

Hei! Er det flere som har vært på Doctor Who Experience i Cardiff? Var der i påsken, og det var kjempegøy!

Også lurer jeg på om noen av dere har sett noen bra serier med Capaldi? Ser det har blitt nevnt en serie om Leonardo Da Vinci over her, hadde vært gøy å se flere :) Fint å bli litt kjent med skuespilleren først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Er dere klar over TARDIN? :)

What? What?! Whaaat?

Har ikke sett denne gruppen før! Men takk for at du viste meg veien dit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Er det flere som har vært på Doctor Who Experience i Cardiff? Var der i påsken, og det var kjempegøy!

Også lurer jeg på om noen av dere har sett noen bra serier med Capaldi? Ser det har blitt nevnt en serie om Leonardo Da Vinci over her, hadde vært gøy å se flere :) Fint å bli litt kjent med skuespilleren først.

Holder på å se Musketerene som går på Nrk1 nå, men håper han forandrer seg til det bedre i Doctor Who.

(Var ikke på DW, men på GoT sist mandag i Oslo ;) )

Endret av sofie777
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beste kostymet!

DSY0Xmc.jpg

Eldste er fremdeles livredd weeping angels etter Dr. Who. Trenger bare legge hendene foran øynene så hyler hun, haha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å se Musketerene som går på Nrk1 nå, men håper han forandrer seg til det bedre i Doctor Who.

(Var ikke på DW, men på GoT sist mandag i Oslo ;) )

Åh, det har jeg faktisk hørt om, jeg trodde det var bra! Jeg får sjekke det ut uansett, kan jo hende jeg liker han der :) Jeg er uansett sykt gira på å se mer av Capaldi som the Doctor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må være flaut for voksne folk å like en barneserie



Anonymous poster hash: 78826...0c9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Det må være flaut for voksne folk å like en barneserie

Anonymous poster hash: 78826...0c9

Hvorfor må det være flaut? Jeg kan godt se på Disneyfilmer også jeg. Bryr meg midt bak hva andre måtte mene om det

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...