Gå til innhold

Masterchef Australia på TLC


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

  • 3 uker senere...

Fortsetter under...

Hvor langt har de kommet på TLC nå? Vi har kommet til finaleuka, men vil nesten ikke se, for vi vil ikke at det skal ta slutt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den siste episoden som ble vist på TLC var lagkonkurranse med pop-up restaurant :) i dagens episode skal to stk. ut fra det tapende laget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken dag er det de sender masterclass? jeg trodde det var torsdag?

Onsdager :)

Anonymous poster hash: 91e74...0db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Yeeeey, Andy vant :D heiet på ham en goood stund. Trodde han var eldre enn han er da.

Anonymous poster hash: c7474...f46

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spennende finale :D Veldig fornøyd med at Andy vant. Jeg likte absolutt alle deltagerne, med et lite unntak av Julia. Artig med Andy da, han utviklet seg så utrolig mye og fort, og var jo også en utrolig likandes kar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 8 måneder senere...

Opp med tråden nå som det er kommet ny sesong som snart kommer til norske kanaler :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Tenker du på MC professional som nå er i gang? Noen som vet når neste "vanlige" sesong begynner på TLC?

Jeg og mannen elsker MC Australia, deilig feelgood tv :-) De andre landene kan ikke måle seg, og den norske søppel-utgaven er ikke verdt å se, boikottes ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke bestemt enda, i følge TLCs facebookside. Den er snart ferdig i Australia, så håper den kommer på senhøsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg følger den som går på tlc nå. Er vel gammel sesong ... Liker det så godt! Men disse masterclass episodene er kjedelige da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har nettopp begynt å streame 2014-sesongen, ser fjerde episode nå faktisk :nigo:

Så nettopp episode 58... Du har mye å glede deg til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi er på 57. Spennende på slutten. Klarte ikke å holde meg og måtte google vinneren for å unngå og gråte om den personen ikke vannt.

En bra sesong, med unntak av "the power apron".

Anonymous poster hash: 196b0...3e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...