Gå til innhold

Slemmeste du har gjort?


Thalassos

Anbefalte innlegg

Hva er det slemmeste og snilleste du har gjort?

Post gjerne som AB om det er "for drøyt"!

Utroskap? Stjålet av noen? Klippet av håret på noen?

Endret av Adegami
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Hva er det slemmeste og snilleste du har gjort?

Post gjerne som AB om det er "for drøyt"!

du skulle ikke ta å gå frem som et godt eksempel og starte med dine egne historier da..... :lete:

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Klipte av en hestehale til ei klassen min. Hun hadde hår ned til rumpa og spart i mange år.

(Ja, jeg har fortsatt dårlig samvittighet og ja, jeg har sagt unnskyld flere ganger)

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du skulle ikke ta å gå frem som et godt eksempel og starte med dine egne historier da..... :lete:

Det slemmeste jeg har gjort var i 4. klasse da jeg (som aldri var en mobber, ble mobbet selv) og en venninne skrev et brev til en annen "venninne" i klassen, tegnet henne skikkelig stygg og skrev stygge ting, dyppet det i do, dynket det i tran og spyttet på det, før vi pakket det pent inn og la det utenfor døren hennes. Hun kom ikke på skolen på en uke, og hun har ikke vært venn med oss siden - og det skjønner jeg. Har alltid hatt dårlig samvittighet, og har selvfølgelig prøvd å gjøre det godt igjen mange ganger.

Det snilleste jeg har gjort vet jeg faktisk ikke. Jeg er generelt et veldig snillt menneske som prøver å gjøre det beste for alle. Må tenke litt over den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang da jeg var skikkelig sint på søsteren min, tok jeg tannkosten hennes og vasket doen med den. (Var kanskje 10-11 år.) Dagen etterpå overhørte jeg søsteren min si til mamma at hun måtte kjøpe henne en ny tannkost fordi den gamle smakte så rart.

Må tilføye at jeg har veldig dårlig samvittighet den dag i dag. Søsteren min er forsatt uvitende om denne episoden, og det er vel kanskje til det beste.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klipte av en hestehale til ei klassen min. Hun hadde hår ned til rumpa og spart i mange år.

(Ja, jeg har fortsatt dårlig samvittighet og ja, jeg har sagt unnskyld flere ganger)

:hakeslepp: Hva fikk deg til å gjøre det?

Dømmer ikke jeg altså, bare lurer! (Det er forøvrig noe av det verste som kunne skjedd meg når det kommer til sånne ting.. Har hår ned til rumpa selv..)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Candy Pie

Kommer ikke på noe veldig slemt akkurat nå, men jeg kan fort si litt mindre snille ting for å si det sånn når jeg krangler...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

:hakeslepp: Hva fikk deg til å gjøre det?

Dømmer ikke jeg altså, bare lurer! (Det er forøvrig noe av det verste som kunne skjedd meg når det kommer til sånne ting.. Har hår ned til rumpa selv..)

Jeg hadde det utrolig vanskelig hjemme, og hun hadde det perfekte liv med perfekte foreldre og var bare lykkelig. Sjalusi, enkelt og greit. Var ikke så gammel da og hun tilga meg med en gang hun fikk vite hvordan ting sto til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk.Franzen

Slemmeste jeg har gjort er vel å ha lurt en person til at det var noen som var interessert i hun (via fake profil) og deretter arrangert møte mellom de mens jeg og venninna mi så på. Den som liksom var interessert møtte selvfølgelig ikke opp ettersom personen ikke fantes.

Det snilleste vet jeg ikke. Mye lettere å komme på slemme ting av en eller annen grunn.

Endret av Frk.Franzen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Valiumsjunkie

Det drøyeste jeg har gjort er vel å være en ekte drittunge mot foreldrene mine, ødelagt ting og kastet tingene deres. :-S Heldigvis fortid nå.

Ellers på ungdomsskolen trollet jeg mye med en fyr, lot som at jeg likte ham. Han slo opp med damen sin og greier. Uff. Husker jeg ble utvist i tre dager på grunn av det på skolen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Swipper

Det slemmeste jeg har gjort er å stenge ei jente som var ny i klassen inne på jentedoen første skoledagen hennes. Gjorde dette sammen med alle de andre jentene i klasssen. Har fortsatt dårlig samvittighet...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tydeligvis alt for mye samvittighet. Jeg gjør virkelig ikke slemme ting, aldri med vilje! men jeg har knust hjertet til en bare fordi jeg følte meg ensom, og ikke forstod at han faktisk var oppriktig glad i meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For noen år siden var jeg på date med ei som skrøt mye av seg selv. Hun var den beste og han som fikk henne var heldig, hun var perfekt i hennes øyne.

Så ca 30 minutter inn i filmen sa jeg at jeg måtte ta en tur på toalettet.

Jeg stakk på en fest med noen kamerater istedenfor.

Dagen etter ble jeg ringt opp av hennes venninner og skjelt ut.

Jeg har ikke dårlig samvittighet over det.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har delt denne en gang før i en annen tråd, men tar den her og:

jeg var på vei hjem fra new york da noen amerikanske gutter som satt på raden foran meg snudde seg og begynte å tulle og flørte med meg. Den ene spurte meg "How do you say "I love you" in norwegian?" ...jeg svarte " "I love you" is "Jeg liker gutter"... de øvde hele turen :fnise:

Når vi kom frem og sto å ventet på bagasje gikk jeg forbi dem igjen...og han ene blinka til meg og sa "jaj laiker gotter" ...

Se for dere de gutta på byen i Oslo da... uff, nesten så jeg får dårlig samvittighet :P

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

har delt denne en gang før i en annen tråd, men tar den her og:

jeg var på vei hjem fra new york da noen amerikanske gutter som satt på raden foran meg snudde seg og begynte å tulle og flørte med meg. Den ene spurte meg "How do you say "I love you" in norwegian?" ...jeg svarte " "I love you" is "Jeg liker gutter"... de øvde hele turen :fnise:

Når vi kom frem og sto å ventet på bagasje gikk jeg forbi dem igjen...og han ene blinka til meg og sa "jaj laiker gotter" ...

Se for dere de gutta på byen i Oslo da... uff, nesten så jeg får dårlig samvittighet :P

En av utallige grunner til å aldri stole på noen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye. Vet ikke helt hvor jeg skal begynne..

Før jeg var 17:

- Tok en fargestift (eller noe som holder på veggen) og tegnet hele huset fordi jeg var sur på mor.

- dreit i en isboks og satte den under senga til mor

- Kastet alle klær ut av vinduet når det regnet

- Sa jeg hadde vært på marked å kjøpt en hest bare for at mor skulle bli sur. Jeg var veldig overbevisende, så hun ble sur.

- Dro på fest og kom ikke hjem på noen dager. Ifølge henne var det tortur.

Jeg var verdens verste tenåring og unge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sagt nei til to frierier fra to forskjellige x-er. :scorpis:

Det aller værste; Jeg var ny i byen og et eller anna kvinnemenneske følte seg visst truet.

Hun hivde glassflasker i hodet mitt mens jeg danset på dansegulvet :sjokkert: !

Tok litt tid før jeg fant ut hvor flaskene kom fra, fytti katta det var vondt !!!

Hun ville sikkert markere territoriumet sitt.

Det fikk hun også, i sitt eget blod.

Jeg gikk etter henne på do å måka hodet hennes i vasken noen ganger og knuste nesa hennes.

Jeg kom ikke i bråk resten av den tiden jeg bodde der, men så andre innflyttere ble herset med som fy!

:rasende:

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det slemmeste jeg kommer på for øyeblikket som jeg har gjort.... det er at venninna mi og jeg sprakk hjerneskallen på en annen jente.

Hvordan i alle dager klarte dere det? :hakeslepp: Og hvordan gikk det med jenta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...