Gå til innhold

herlige svigermor!


Pipzky

Anbefalte innlegg

Jeg er litt bitter på min svigermor, for da jenta var liten sa hun at en farmor ikke har det samme forholdet til barnebarna sine som det en mormor har. Det såret meg. Det var akkurat som om hun på forhånd hadde bestemt seg for at det ikke kom til å bli det samme som med sine andre barnebarn hun er mormor for.

... Det er helt til hva man gjør det til selv spør du meg.

Anonymous poster hash: a17e7...c88

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøver så godt jeg kan å inkludere svigermor i alt med mini, men selvsagt har de ikke samme forhold som mini og min mor. Men svigermor har alltid vært snill og god mot meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så heldig du er :-) Min svigermor er også gull, har et veldig godt forhold til henne, og det er jeg glad for. Hører alltid så mye negativt om svigermødre her inne, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt bitter på min svigermor, for da jenta var liten sa hun at en farmor ikke har det samme forholdet til barnebarna sine som det en mormor har. Det såret meg. Det var akkurat som om hun på forhånd hadde bestemt seg for at det ikke kom til å bli det samme som med sine andre barnebarn hun er mormor for.

... Det er helt til hva man gjør det til selv spør du meg.

Anonymous poster hash: a17e7...c88

Hun har jo rett på sett og vis. Ikke nødvendigvis fordi hun er mindre glad i sønnens barn, men fedre har en lei tendens til å glemme familien så fort han får sin egen familie. Mødre er ikke slik, de pleier å inkludere sin familie mye mer i hverdagen enn det menn gjør.

Anonymous poster hash: f8c2f...6f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min svigermor (og svigerfamile) er fantastiske :) selvfølgelig dukker det opp uenigheter og ulikheter av og til, men sånn er det jo med min egen familie av og til også :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har jo rett på sett og vis. Ikke nødvendigvis fordi hun er mindre glad i sønnens barn, men fedre har en lei tendens til å glemme familien så fort han får sin egen familie. Mødre er ikke slik, de pleier å inkludere sin familie mye mer i hverdagen enn det menn gjør.

Anonymous poster hash: f8c2f...6f7

Ja, men det er litt rart å si det før hun i det visste hvordan det kom til å bli. Som om hun hadde gitt opp å få et like godt forhold, før jenta var født omtrent.

Anonymous poster hash: a17e7...c88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt bitter på min svigermor, for da jenta var liten sa hun at en farmor ikke har det samme forholdet til barnebarna sine som det en mormor har. Det såret meg. Det var akkurat som om hun på forhånd hadde bestemt seg for at det ikke kom til å bli det samme som med sine andre barnebarn hun er mormor for.

... Det er helt til hva man gjør det til selv spør du meg.

Anonymous poster hash: a17e7...c88

Det kan jeg skrive under på. Jeg har bestandig hatt mye bedre forhold til mine besteforeldre på farssiden, enn mine besteforeldre på morssiden. De har bestandig stilt opp når det trengs, og de står der alltid med åpne armer. De er oppriktig interesserte i hva som skjer i livet mitt, i tillegg til at de bestandig bidrar og hjelper ved behov. Som du sier; det er hva man gjør det til selv. Det er ingen selvfølge at mormor kommer før farmor.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres helt fantastisk ut!

Selv føler jeg at jeg er litt annerledes enn resten av min egen familie, så vi er mest med hans. Innimellom blir jeg litt irritert av enkelte ting svigers gjør, men ser at det ofte skyldes at man er oppdratt forskjellig, og har lagt seg til forskjellige vaner. Med tiden har jeg innsett at det er det jeg har lært som er rart, ikke alt annet... :ler: Og blir minst like ofte irritert på min egen familie...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest daisydaisy

Hva ønsker du egentlig å diskutere???? Siden dette er et DISKUSJONSFORUM

Anonymous poster hash: 6b892...41b

Jesus Kristus. Kanskje hun ønsker å diskutere snille og gode svigermødre da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan alltid være meg selv foran mine svigerforeldre.jeg kan være ærlig mot dem og omvendt. Får meg til å føle meg trygg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde julelunsj med svigermor etter det ble slutt med kjærsten ;)

Anonymous poster hash: 739cb...535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...