Gå til innhold

Når er det vanlig å ta graviditetstest?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Overskriften sier seg selv, men når er dette vanlig? Jeg går på pillen men etter et uhell så går jeg hele tiden å føler på meg at det skjer noe. Men det er kun et par dager siden, og jeg aner ikke om det faktisk er mulig å kjenne en graviditet etter kun få dager. Uansett. Hva er tidligste dere har tatt test? Og når fikk dere symptomer?

Anonymous poster hash: fc40e...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får ikke symptomer etter to dager. Da har ikke egget festet seg enda engang. Vent å se om mensen kommer. Gjør den ikke det, så ta en test dagen etter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan teste to uker etter samleie.

Anonymous poster hash: 0db35...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får ikke symptomer etter to dager. Da har ikke egget festet seg enda engang. Vent å se om mensen kommer. Gjør den ikke det, så ta en test dagen etter.

Okei, da er jeg sikkert bare stresset over den glemte pillen. Det er 4 dager siden da, blødde litt 1 gang i går og 1 gang i dag. Burde jeg ta ferdig brettet for så å ha mensen eller bare ta en pillefri uke nå. Er nettopp ferdig med 1 rekke på brett nummer 2 nå

Anonymous poster hash: fc40e...321

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei, da er jeg sikkert bare stresset over den glemte pillen. Det er 4 dager siden da, blødde litt 1 gang i går og 1 gang i dag. Burde jeg ta ferdig brettet for så å ha mensen eller bare ta en pillefri uke nå. Er nettopp ferdig med 1 rekke på brett nummer 2 nåAnonymous poster hash: fc40e...321

Bare fortsett som vanlig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...