Gå til innhold

Møteplassen = dritt!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Janus

:tommelsmil: Kjempebra! Om flere kunne leve mer i nuet... (Og meg selv også)

Skulle ønske jeg og kunne det. Isteden planlegger jeg alltid neste skritt.

Kanskje dere burde ta en date og diskutere problemstillingen?

Hvorfor ikke?

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Janus

Hva mener du? Mener du at jeg skal sitere hvor deilig jeg er? Og ja, du kan skrive til vip pluss brukere gratis. Jeg er 29.

Nei, den var ment til vår kjære "Tidssone". En utvilsomt deilig kvinne i sin beste alder, som jeg desverre ikke har funnet på møteplassen enda. Men jeg har en gruppe med indisk IT-personell som er på saken. De jobber fulltid med saken mens jeg drikker vin og sover. :)

Uansett, så tror jeg at jeg kommer til å slette kontoen min ganske raskt. Med et middelmådig utseende og en enkelt setning til profiltekst, så kunne jeg ikke forvente så mye mer. Men jeg får fortsatt ikke til å skrive melding til VIP pluss?

Nei, jeg har ombestemt meg. Jeg skal beholde profilen og dele ut to kompliment daglig til noen som trenger det. :)

Men for min egen del så trenger jeg den ikke lenger, ettersom jeg møtte mitt livs kjærlighet i går på det lokale kjøpesenteret hjemme på ferie. Jeg har lyst å skrive om det, men jeg tror ikke noen hadde trodd på meg, så jeg skal ikke gjøre det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

:tommelsmil: Kjempebra! Om flere kunne leve mer i nuet... (Og meg selv også)

Yesterday is a cancelled check, tomorrow is a promissary note. The only hard cash you have is NOW, so use it wisely!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det blir akkurat det samme.

"Jeg elsker å være sammen med deg og har lyst å se deg igjen i morgen."

:)

Som betyr at du ikke er det som populært kalles for å være seriøs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle ønske jeg og kunne det. Isteden planlegger jeg alltid neste skritt.

Jeg gjør det en del men hjernen min ser automatisk for seg framtida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den var ment til vår kjære "Tidssone". En utvilsomt deilig kvinne i sin beste alder, som jeg desverre ikke har funnet på møteplassen enda. Men jeg har en gruppe med indisk IT-personell som er på saken. De jobber fulltid med saken mens jeg drikker vin og sover. :)

Uansett, så tror jeg at jeg kommer til å slette kontoen min ganske raskt. Med et middelmådig utseende og en enkelt setning til profiltekst, så kunne jeg ikke forvente så mye mer. Men jeg får fortsatt ikke til å skrive melding til VIP pluss?

Nei, jeg har ombestemt meg. Jeg skal beholde profilen og dele ut to kompliment daglig til noen som trenger det. :)

Men for min egen del så trenger jeg den ikke lenger, ettersom jeg møtte mitt livs kjærlighet i går på det lokale kjøpesenteret hjemme på ferie. Jeg har lyst å skrive om det, men jeg tror ikke noen hadde trodd på meg, så jeg skal ikke gjøre det.

:)

Så koselig :) Forelskelse ved første blikk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tidssone

Nei, den var ment til vår kjære "Tidssone". En utvilsomt deilig kvinne i sin beste alder, som jeg desverre ikke har funnet på møteplassen enda.

Hvordan vet du at du ikke har funnet meg der?

Selv om jeg får mange henvendelser, så er det jo ikke sikkert du synes jeg er innmari deilig, vettu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nei, den var ment til vår kjære "Tidssone". En utvilsomt deilig kvinne i sin beste alder, som jeg desverre ikke har funnet på møteplassen enda.Men jeg har en gruppe med indisk IT-personell som er på saken. De jobber fulltid med saken mens jeg drikker vin og sover. :)

Man har gjerne forskjellige nick når man skriver på flere chattesider, vet du. Det er nok derfor du ikke har funnet henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Hvordan vet du at du ikke har funnet meg der?

Selv om jeg får mange henvendelser, så er det jo ikke sikkert du synes jeg er innmari deilig, vettu.

Av og til føler jeg at jeg er den eneste med humoristisk sans her inne.

Selv om jeg selvsagt mener det jeg skriver i fullt alvor.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Janus

Å? Så alle de indiske mailene jeg har fått, er ikke fra det firmaet du har hyret?

Nei, de har passordet til min norske konto og skriver på flytende nynorsk, så det er nok ikke fra meg.

:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...