Gå til innhold

Værste one-night-stand-opplevelse.


Gjest Maruwan

Anbefalte innlegg

Uff. Jeg har mange av de der..

En gang hadde jeg drukket aaltfor mye,hog endt opp med å bli med en taxisjåfør hjem.

Han skulle vel egentlig bare hente noe hjemme, men inviterte meg til å bli med inn. Dum som jeg var, så gjorde jeg det.

Endte opp med å ha sex med han. Når ham trakk seg ut, var kondomet borte.

Fant ikke det igjen...før dagen etter da jeg skulle tisse, og det skled ut.

Forøvrig var den taxisjåføren sånn type 50-55 år... Jeg blir ennå kvalm av tanken!!

Anonymous poster hash: 7e276...8ca

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff. Jeg har mange av de der..

En gang hadde jeg drukket aaltfor mye,hog endt opp med å bli med en taxisjåfør hjem.

Han skulle vel egentlig bare hente noe hjemme, men inviterte meg til å bli med inn. Dum som jeg var, så gjorde jeg det.

Endte opp med å ha sex med han. Når ham trakk seg ut, var kondomet borte.

Fant ikke det igjen...før dagen etter da jeg skulle tisse, og det skled ut.

Forøvrig var den taxisjåføren sånn type 50-55 år... Jeg blir ennå kvalm av tanken!!Anonymous poster hash: 7e276...8ca

Ååååå.... Tenk hvordan denne taxisjåføren er ute og kjører, mens han speider etter deg etter dette.....

Og tenk hvordan du sikkert var samtaleemnet på pauserommet til taxikarene uka etter :fnise:

Anonymous poster hash: 0cedd...88f

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå.... Tenk hvordan denne taxisjåføren er ute og kjører, mens han speider etter deg etter dette.....

Og tenk hvordan du sikkert var samtaleemnet på pauserommet til taxikarene uka etter :fnise:

Anonymous poster hash: 0cedd...88f

Æsj...garantert! Aldri mer! :b

Anonymous poster hash: 7e276...8ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang hadde jeg, da jeg var ung og dum, havnet på nachspiel. Det var en nokså søt fyr der (syntes jeg da...), og vi havnet til slutt på toalettet for å ha oss.

Dessverre fikk folk med seg dette, og åpnet døra mens jeg ligger der og han er på toppen... pinliiiiig....

Anonymous poster hash: 7e276...8ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min verste var en gang jeg hadde en 18 år gammel stalker etter meg (jeg var 33) fra jobben.

Hun hadde sendt meg litt meldinger etc innimellom, og en kveld sendte hun meg en sms om at hun var på en fest litt ovenfor der jeg bodde, og lurte på om hun kunne komme innom meg en tur før de skulle ut på byen.

Hun kom, var dritings. Så drita at jeg var redd hun skulle spy ned gangen.

Og så sovna hun i senga mi.

Og som den noble gentlemannen jeg er lot jeg henne sove, og kjørte henne hjem dagen etter.

Skammen besto i at alle naboene satt ute og drakk kaffe og nøt sommersøndagen, mens jeg geleidet 18-åringen, på ustø høyhæla sko, revna strømpebukse, pulesveis osv, over gårdsplassen og ut i bilen.

Naboene tenkte jo sitt. Mens jeg hadde lyst til å brøle ut :"HUN HAR BARE SOVET HER!!!"

Anonymous poster hash: 0cedd...88f

Hahaha ;D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som er helt merkelig!

Ble med en fyr fra byen, artige er at ingen av oss var styp dritings heller, vi var bare lettere småfulle.

Sexen var på trynet, vi var ikke samkjørte i det hele tatt, jokk hit og dit, og stillingene ble så som så, var ikke noe bra. Bestemte meg dog for ikke å være helt dau der jeg lå, men da jeg prøvde å ri eller suge, eller annet, motarbeidet han meg hele tiden i den tro han møtte meg halvveis for å bidra. Feks når jeg tok tuppen i munnen, stappa han inn hele kuken, når jeg red, jokket han i mot så jeg kom helt ut av stilling og takt osv.

Det var bare surr........

Morgenen etter våkner jeg og han er gått i dusjen, halvveis under senga ligger en liten skrivebok åpen, jeg så først ikke på den helt til jeg i øyekroken synes jeg så navnet mitt øverst på en side.

Det var den lille svarte boken, og der stod jeg med dato, beskrivelse, hva jeg gjorde bra, og jeg fikk 8 av 10 stjerner, noe jeg ikke kunne fatte med den daukjørte sexen der.

Var sikkert 150 notater i den boken, stakk fort som faen.



Anonymous poster hash: 06ced...dc8
  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette skjedde en gang i vinter...

Jeg var god og full og frøs, på vei til å finne meg en taxi ett sted litt lenger unna der jeg tilbrakte kvelden da det var lettest å få taxi der borte.

På veien bortover kommer jeg i snakk med en helt ok utseende fyr som stadig kommenterte at jeg frøs. Det viste seg at han bodde i et kollektiv som hadde badstu, så han inviterte meg hjem. Full, og dum som jeg var ble jeg med.

Han forsynte meg med øl etter ankomst, og vi satt i sofaen og pratet mens badstuen ble varm. Da det endelig var tid for badstu så kledde vi oss av ned til undertøyet og satte oss inn, frem til nå hadde det vært null seksuell spenning mellom oss. Mens vi sitter å prater i badstuen tar han meg plutselig på musa og begynner å fingre meg.. Ingen kyssing, klining eller forspill der i gården.

Han fortsetter, og jeg tenker at jeg får vel bare kjøre på, siden jeg var full. Forsøker ved flere anledninger å kysse han, da det er noe som faller meg naturlig under sex, men neida han viker seg unna hver gang.

Før det blir for mye action i den altfor varme badstuen går vi i dusjen og ender tilslutt på hans rom, før jeg får tenkt noe som helst slenger han meg ned på magen, drar meg i håret og kjører på både foran og bak.. Når han har gjort seg ferdig legger han seg ned og sovner. Jeg satt igjen med en uggen følelse av å ha blitt brukt, og i det jeg oppdager pengene han har lagt pent på nattbordet tar jeg meg i å tenke om han trodde jeg solgte seksuelle tjenester.... Var forøvrig ikke vulgært kledd på noen som helst måte.

Jeg tok tingene mine, kledde på meg i gangen og stakk hjem fortere enn svint før han merket noe. Aldri før, eller siden har jeg hatt en ONS hvor jeg har følt meg så brukt, eller uvel i etterkant.



Anonymous poster hash: 838ef...b8c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde en gang i vinter...

Jeg var god og full og frøs, på vei til å finne meg en taxi ett sted litt lenger unna der jeg tilbrakte kvelden da det var lettest å få taxi der borte.

På veien bortover kommer jeg i snakk med en helt ok utseende fyr som stadig kommenterte at jeg frøs. Det viste seg at han bodde i et kollektiv som hadde badstu, så han inviterte meg hjem. Full, og dum som jeg var ble jeg med.

Han forsynte meg med øl etter ankomst, og vi satt i sofaen og pratet mens badstuen ble varm. Da det endelig var tid for badstu så kledde vi oss av ned til undertøyet og satte oss inn, frem til nå hadde det vært null seksuell spenning mellom oss. Mens vi sitter å prater i badstuen tar han meg plutselig på musa og begynner å fingre meg.. Ingen kyssing, klining eller forspill der i gården.

Han fortsetter, og jeg tenker at jeg får vel bare kjøre på, siden jeg var full. Forsøker ved flere anledninger å kysse han, da det er noe som faller meg naturlig under sex, men neida han viker seg unna hver gang.

Før det blir for mye action i den altfor varme badstuen går vi i dusjen og ender tilslutt på hans rom, før jeg får tenkt noe som helst slenger han meg ned på magen, drar meg i håret og kjører på både foran og bak.. Når han har gjort seg ferdig legger han seg ned og sovner. Jeg satt igjen med en uggen følelse av å ha blitt brukt, og i det jeg oppdager pengene han har lagt pent på nattbordet tar jeg meg i å tenke om han trodde jeg solgte seksuelle tjenester.... Var forøvrig ikke vulgært kledd på noen som helst måte.

Jeg tok tingene mine, kledde på meg i gangen og stakk hjem fortere enn svint før han merket noe. Aldri før, eller siden har jeg hatt en ONS hvor jeg har følt meg så brukt, eller uvel i etterkant.

Anonymous poster hash: 838ef...b8c

uh=/

men tok du pengene?

Anonymous poster hash: 8dc53...788

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjedde en gang i vinter... Jeg var god og full og frøs, på vei til å finne meg en taxi ett sted litt lenger unna der jeg tilbrakte kvelden da det var lettest å få taxi der borte.På veien bortover kommer jeg i snakk med en helt ok utseende fyr som stadig kommenterte at jeg frøs. Det viste seg at han bodde i et kollektiv som hadde badstu, så han inviterte meg hjem. Full, og dum som jeg var ble jeg med.Han forsynte meg med øl etter ankomst, og vi satt i sofaen og pratet mens badstuen ble varm. Da det endelig var tid for badstu så kledde vi oss av ned til undertøyet og satte oss inn, frem til nå hadde det vært null seksuell spenning mellom oss. Mens vi sitter å prater i badstuen tar han meg plutselig på musa og begynner å fingre meg.. Ingen kyssing, klining eller forspill der i gården.Han fortsetter, og jeg tenker at jeg får vel bare kjøre på, siden jeg var full. Forsøker ved flere anledninger å kysse han, da det er noe som faller meg naturlig under sex, men neida han viker seg unna hver gang.Før det blir for mye action i den altfor varme badstuen går vi i dusjen og ender tilslutt på hans rom, før jeg får tenkt noe som helst slenger han meg ned på magen, drar meg i håret og kjører på både foran og bak.. Når han har gjort seg ferdig legger han seg ned og sovner. Jeg satt igjen med en uggen følelse av å ha blitt brukt, og i det jeg oppdager pengene han har lagt pent på nattbordet tar jeg meg i å tenke om han trodde jeg solgte seksuelle tjenester.... Var forøvrig ikke vulgært kledd på noen som helst måte. Jeg tok tingene mine, kledde på meg i gangen og stakk hjem fortere enn svint før han merket noe. Aldri før, eller siden har jeg hatt en ONS hvor jeg har følt meg så brukt, eller uvel i etterkant. Anonymous poster hash: 838ef...b8c

Denne historien var faktisk fæl!

De andre historiene har ett snev av humor. Hvertfall for oss som leser de :fnise:

Men det her var jo stygt gjort av fyren!

Anonymous poster hash: 0cedd...88f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stining

Ser at det har skjedd flere her, men jeg skriver det selv om.

Hadde en "venn" som jeg hadde truffet noen ganger. Dette var vel 4. eller 5. gangen vi skulle ha oss. Vi satt i stuen og rotet litt. Vi hadde ikke tatt så veldig mye på hverandre, men vi kyssa oss inn mot soverommet, samtidig som vi kledde av oss. Jeg satt meg i sengen og han skulle ta på seg en kondom før han skulle joine meg i sengen... Men deeeer gikk det for han, gitt. Driiitkjipt, jeg var SÅ klar!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En date - vi var først ute og tok noen øl, jeg likte egentlig ikke fyren i utgangspunktet, men han var kjekk og åpenbart interessert i meg, så jeg ville se det litt an. Jeg hadde egentlig ikke planlagt noe action, men før jeg visste ordet av det var vi hjemme hos han og klinte.

I neste øyeblikk har han fingrene mellom bena på meg, han har tydeligvis en fascinasjon over å smake på sine egne fingre og jadda - de er røde som julenissen da, da hadde mensen meldt sin ankomst :laugh: jeg dævver av latter av det i dag, men der og da var det rimelig kleint, taklet det dog rimelig greit (en god dose rødming er obligatorisk).

Tror det var hans første måltid med blodsuppe, for å si det sånn.

Anonymous poster hash: 7e9b3...4e7

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HarryDotter

Har en som er helt merkelig!

Ble med en fyr fra byen, artige er at ingen av oss var styp dritings heller, vi var bare lettere småfulle.

Sexen var på trynet, vi var ikke samkjørte i det hele tatt, jokk hit og dit, og stillingene ble så som så, var ikke noe bra. Bestemte meg dog for ikke å være helt dau der jeg lå, men da jeg prøvde å ri eller suge, eller annet, motarbeidet han meg hele tiden i den tro han møtte meg halvveis for å bidra. Feks når jeg tok tuppen i munnen, stappa han inn hele kuken, når jeg red, jokket han i mot så jeg kom helt ut av stilling og takt osv.

Det var bare surr........

Morgenen etter våkner jeg og han er gått i dusjen, halvveis under senga ligger en liten skrivebok åpen, jeg så først ikke på den helt til jeg i øyekroken synes jeg så navnet mitt øverst på en side.

Det var den lille svarte boken, og der stod jeg med dato, beskrivelse, hva jeg gjorde bra, og jeg fikk 8 av 10 stjerner, noe jeg ikke kunne fatte med den daukjørte sexen der.

Var sikkert 150 notater i den boken, stakk fort som faen.

Anonymous poster hash: 06ced...dc8

WTF?!?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Denne historien var faktisk fæl!

De andre historiene har ett snev av humor. Hvertfall for oss som leser de :fnise:

Men det her var jo stygt gjort av fyren!

Anonymous poster hash: 0cedd...88f

Stygt? Han betalte jo til og med.

Anonymous poster hash: 070e5...a83

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en som er helt merkelig!

Ble med en fyr fra byen, artige er at ingen av oss var styp dritings heller, vi var bare lettere småfulle.

Sexen var på trynet, vi var ikke samkjørte i det hele tatt, jokk hit og dit, og stillingene ble så som så, var ikke noe bra. Bestemte meg dog for ikke å være helt dau der jeg lå, men da jeg prøvde å ri eller suge, eller annet, motarbeidet han meg hele tiden i den tro han møtte meg halvveis for å bidra. Feks når jeg tok tuppen i munnen, stappa han inn hele kuken, når jeg red, jokket han i mot så jeg kom helt ut av stilling og takt osv.

Det var bare surr........

Morgenen etter våkner jeg og han er gått i dusjen, halvveis under senga ligger en liten skrivebok åpen, jeg så først ikke på den helt til jeg i øyekroken synes jeg så navnet mitt øverst på en side.

Det var den lille svarte boken, og der stod jeg med dato, beskrivelse, hva jeg gjorde bra, og jeg fikk 8 av 10 stjerner, noe jeg ikke kunne fatte med den daukjørte sexen der.

Var sikkert 150 notater i den boken, stakk fort som faen.

Anonymous poster hash: 06ced...dc8

Haha, hæ?!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt verste ons er og ha sex med en gutt på 19 år (jeg var nettopp blitt singel )

Jeg var 24 år, på etterfest så havnet vi på en sofa. Han hadde nettopp kommet ut av militæret..

Anyway , runker han litt såååå " poff, så spruta han" da var han ferdig ! Ble litt rar stemmning ...

Han ble flau.. Jeg dro hjem.

Dagen etterpå ser jeg et bilde på Facebook av han og moren (som jeg vist nokk kjenner )

De bakte muffins siden han nettopp hadde kommet hjem..

Jeg døde litt da, med fyllanerver og hele pakka..

Anonymous poster hash: 7be39...f3c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har hatt 1 ons i mitt liv, grusomt. Med en utlending. Han knulla meg fra alle vinkler, hardt og brutalt.

I tillegg så sa han hele tiden "Ooh your pussy is so tight , oh Yeah"

Før han skulle ta meg bak i fra, holdt meg så jævli fast i håret at jeg trodde jeg skulle knekke nakken, imens han kjørte på som en annen gal og sa han skulle ta meg enda hardere om jeg ikke gjorde som han sa.

Til slutt orka jeg ikke mer, så la meg til for å såve, men han bare maste og sa "i will rape You" og lo... Da ble han kasta på dør...Fysj,,,, ALDRI MER...

Anonymous poster hash: 7fed6...9ca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt verste ons er og ha sex med en gutt på 19 år (jeg var nettopp blitt singel )

Jeg var 24 år, på etterfest så havnet vi på en sofa. Han hadde nettopp kommet ut av militæret..

Anyway , runker han litt såååå " poff, så spruta han" da var han ferdig ! Ble litt rar stemmning ...

Han ble flau.. Jeg dro hjem.

Dagen etterpå ser jeg et bilde på Facebook av han og moren (som jeg vist nokk kjenner )

De bakte muffins siden han nettopp hadde kommet hjem..

Jeg døde litt da, med fyllanerver og hele pakka..

Anonymous poster hash: 7be39...f3c

Hehehe, bra historie er det jo uansett :fnise:

Anonymous poster hash: ec380...588

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I en alder av 27 år skulle jeg på butikken en lørdags kveld rett før stengetid for å kjøpe en grandis, potetgull og litt øl. For å komme meg på butikken måtte jeg kjøre forbi et lokalt russetreff. Når jeg kom ut igjen sto det to flotte rødkledde russejenter ved bilen min og lurte på de kunne få skyss de 600 metrene tilbake til festen sin. Joda, de fikk skyss, vel fremme forsvant hun ene fort ut av bilen mens hun andre så på meg med de verste rådyrøynene ever og ba meg kjøre til et mer avsidesliggende sted.
Jeg kom hjem med grandis, potetgull, øl og flatlus (noe jeg trodde var utdødd etter Woodstock).

Mend u verden for ei mus...



Anonymous poster hash: 48c12...8bc
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...