Gå til innhold

Hvilken konsert ville du gått på?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Incubus

A Perfect Circle

Sinch

Og så skulle jeg gjerne ha sett Deftones en gang jeg ikke er gravid og engster meg for at babyen tar skade av den høye bassen. :flau:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hohoho, få dager etter jeg skrev at jeg ville se Placebo satt jeg jaggu her med billett til Placebo i Liverpool om ei uke :bolledeig:

I tilfelle dette skulle funke igjen: jeg vil seeeeeee...The Cure! :nigo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Thom Yorke, Susanne Sundfør.

Me too! (skal se Sundfør i morgen :bolledeig: )

Det er så mange jeg kunne tenkt meg å se, men av de jeg kommer på akkurat nå så vil jeg se Portishead og The Black Keys :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Applecore

Opeth! Skjer mest sannsynlig i august! :jepp:

Og så skulle jeg ønske at jeg hadde kommet meg på en Type O Negative-konsert... :trist:

Endret av Applecore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opeth er festlig live. Åkerfeldt burde nesten drevet med stand-up i tillegg til musikk. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å herremin, det er så mange!!

Vil se Avenged Sevenfold igjen. Helst ville jeg gått tilbake i tid så jeg fikk med meg The Rev før han døde. Vil også gå tilbake i tid og se Jokke og Nirvana.

Ellers, alle artistene jeg har hørt mye på her(i alle fall topp 50) :gjeiper:

Har sett Ozzy og Metallica, og skulle gjerne sett de igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du kunne velge en eller flere konserter du kunne gått på, hvilke hadde det vært?

Hvilke band, artister?

Uten tvil, Janis Joplin :) Elsker alt av henne.

Og Bob Dylan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Svampen

Jeg har sett mange av de bandene jeg liker best, fikk sett red hot chili peppers i høst noe som sto øverst på listen, men nå har jeg lyst til å se Gotye og Band of Horses :) vet ikke om noen av dem har planer om konserter rundt omkring her i nærmeste fremtid, men det hadde vært gøy å se.

Band of Horses har konsert i Oslo 10 november ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Koala Lompa

Nå er ikke akkurat dette en konsert men; LOVE med Cirque de soleil.

Endret av Koala Lompa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

Jeg er mer av den typen som liker å sitte hjemme å høre på musikk, og er ikke direkte fan av noen band eller folk, liker musikken og det er det som regel.

Men jeg skulle gjerne sett Axel Rudi Pell live, fordi jeg liker musikken deres veldig godt. Også kommer noe litt forskjellig fra de, men jeg liker også Miley Cyrus. Ikke nødvendigvis verdens beste musikk, men jeg likte Hannah Montana serien, og kommer nok alltid til å "følge med" Miley, synes også hun virker som en flott person, og hun er jo flink.

Ellers så er det flere jeg så klart hadde takket ja til å se om jeg fikk en billett opp i handa

- Nickelback

- Sonata Arctica

- Kamelot

- Bryan Adams

Og sikkert mange flere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...