Gå til innhold

Burde frivillig incest mellom voksne være lovlig ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Synes dere at frivillig incest mellom voksne burde bli lovlig ?

 

Nå snakker jeg om frivillig sex hvor begge parter har sex med hverandre fordi de ønsker det. Det er ikke snakk om noen form for tvang.

 

 

Jeg synes ikke det burde være lovlig. Men jeg synesh eller ikke at voksne folk skal straffes for å ha sex. Så lenge det er frivillig.

 

 

 

Hva mener dere ?



Anonymous poster hash: eaee4...6e2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det burde være ulovlig, da sex veldig fort kan føre til graviditet. Stakkars barn.



Anonymous poster hash: 38675...ef8
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det plager vel ikke noen. Så lenge de ikke forteller det til meg så er det greit.

 

Synes ikke vi trenger moralske lover som hindrer folk i å gjøre noe som ikke plager andre selv om jeg synes det er aldri så ekkelt.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Det plager vel ikke noen. Så lenge de ikke forteller det til meg så er det greit.

 

Synes ikke vi trenger moralske lover som hindrer folk i å gjøre noe som ikke plager andre selv om jeg synes det er aldri så ekkelt.

Huff tenk på konsekvensene visst det blir barn ut av det :( nei dette er noe som det bør være regler for,direkte kvalmt spør du meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det plager vel ikke noen. Så lenge de ikke forteller det til meg så er det greit.

 

Synes ikke vi trenger moralske lover som hindrer folk i å gjøre noe som ikke plager andre selv om jeg synes det er aldri så ekkelt.

Det plager eventuelle barn som kan få store skader både fysisk og psykisk. 

Anonymous poster hash: 1ff1c...713

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei det synes jeg absolutt ikke. Selv om f.eks. to søsken tilsynelatende ønsker intim kontakt med hverandre, så er det absolutt ikke sikkert at begge to vil det like mye. Kanskje den ene parten føler seg tvunget på en eller annen måte? Og da er det gale at det skulle vært lovlig med frivillig incest. Jeg tror det fort vil kunne misbrukes av den ene parten. 
 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det synes jeg absolutt ikke. Selv om f.eks. to søsken tilsynelatende ønsker intim kontakt med hverandre, så er det absolutt ikke sikkert at begge to vil det like mye. Kanskje den ene parten føler seg tvunget på en eller annen måte? Og da er det gale at det skulle vært lovlig med frivillig incest. Jeg tror det fort vil kunne misbrukes av den ene parten. 

 

 

Virker ikke som du forstod spørsmålet.

Anonymous poster hash: f922a...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Virker ikke som du forstod spørsmålet.

Anonymous poster hash: f922a...724

 

 

Det tror jeg nok hun gjorde.

Anonymous poster hash: 51598...2e0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Hello Kitte

Nei, fordi det kan bli svært utfordrende å finne ut om det er frivillig eller ikke dersom det blir en sak ut av det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt skal folk få gjøre som de vil, så lenge det ikke er snakk om inavl, så all frivillighet være tillatt. Staten skal beskytte oss, ikke overregulere...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt skal folk få gjøre som de vil, så lenge det ikke er snakk om inavl, så all frivillighet være tillatt. Staten skal beskytte oss, ikke overregulere...

Innavl er det folkelige uttrykket for.....incest..... surprise, surprise ! 

Anonymous poster hash: 03d2a...3b2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Innavl er det folkelige uttrykket for.....incest..... surprise, surprise ! 

Anonymous poster hash: 03d2a...3b2

 

 

Jeg snakker om å sette barn til verden. Alt annet må være frivillig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakker om å sette barn til verden. Alt annet må være frivillig. :)

Så du mener at incest er OK så lenge det ikke blir barn av det? 

 

Anonymous poster hash: 2b1e9...bf9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 

Det tror jeg nok hun gjorde.

Anonymous poster hash: 51598...2e0

 

 

Nei det er snakk om ingen form for tvang.

 

Så tydeligvis forstod hun ikke spm.

Anonymous poster hash: f922a...724

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Så du mener at incest er OK så lenge det ikke blir barn av det? 

 

Anonymous poster hash: 2b1e9...bf9

 

 

Ja, fordi all frivillig sex burde ikke staten si er galt. Barn er en annen sak, da det kan bli komplikasjoner av incest barn. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff tenk på konsekvensene visst det blir barn ut av det :( nei dette er noe som det bør være regler for,direkte kvalmt spør du meg

 

 

 

Det plager eventuelle barn som kan få store skader både fysisk og psykisk. 

Anonymous poster hash: 1ff1c...713

 

 

Og det argumentet kan man vel bruke mot all sex som vil gi uønskede barn. Drar vi en slik tankegang videre sier vi fort:

 

- Narkomane bør ikke ha lov til å ha sex.

- Tilbakestående bør ikke ha lov til å ha sex.

- Personer med skumle genetiske lidelser bør ikke ha lov til å ha sex.

 

Det er ikke alt som er ekkelt som burde forbys. Og jeg er ikke for incest, på ingen måte.

Endret av Bjørkeris
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette kommer i kategorien ubalanse i maktforholdet, slik som mellom lege/pasient, lærer/elev mm.

Selv om det er frivillig, vil det alltid være en underliggende maktfordeling som gir grunn til å spille spørsmålet om det faktisk er reelt frivillig.

I tillegg hefter et familiært seksuelt forhold ved faren for skade på evt barn som kan bli utfallet av slik aktivitet.

Noen ganger må folk beskyttes mot seg selv. Incest er et slikt tilfelle!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...