Gå til innhold

Århundre triologiene av Ken Follett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er bøkene i århundre triologiene av Ken Follett verd å lese ?

 

Kjempenes fall

Vinter over verden

På grensen til evigheten



Anonymous poster hash: 61c0d...c5d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Absolutt! Men nå elsker jeg både Ken Follett og mursteinsbøker med lange historier :)

Anonymous poster hash: 282f2...387

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Ken Follett fan etter å ha lest "Stormenes tid" i mine yngre dager. Kjempebra bøker.

 

Jeg har tenkt å kjøpe trilogien du nevner, men vet ikke hvilken rekkefølge de skal leses i....? Er det den rekkefølgen du har skrevet dem opp i? Vet at "På grensen til evigheten" er den siste, den er til salgs i bokhandler nå, ser jeg. Når jeg har sjekket den siste i nettbokhandeler, så er det ingen som nevner hvilke andre bøker og hvilken rekkefølge de kommer i som er i trilogien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er Ken Follett fan etter å ha lest "Stormenes tid" i mine yngre dager. Kjempebra bøker.

 

Jeg har tenkt å kjøpe trilogien du nevner, men vet ikke hvilken rekkefølge de skal leses i....? Er det den rekkefølgen du har skrevet dem opp i? Vet at "På grensen til evigheten" er den siste, den er til salgs i bokhandler nå, ser jeg. Når jeg har sjekket den siste i nettbokhandeler, så er det ingen som nevner hvilke andre bøker og hvilken rekkefølge de kommer i som er i trilogien. 

 

Det er i den rekkefølgen jeg har skrevet

 

Anonymous poster hash: 61c0d...c5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Har ikke fått lest den siste, men jeg likte veldig godt de to første. De er kronologisk så de må leses i den rekkefølgen da det begynner mrd opptakten til 1. verdens krig i bok en, fortsetter med opptakten til 2. verdenskrig i bok to og handler om etterkrigstiden i bok tre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg leste Stormene Tid og elsket dem.

Etter det har Follett vært en av mine favoritter!

Trilogien er et mesterverk, til tross for at jeg ikke har lest den siste enda.

Bør absolutt leses!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...