Gå til innhold

Netflix Norge


sofie777

Anbefalte innlegg

Gjest Badabing

Kos deg! :)

Jeg har allerede sett to sesonger! Hehe.. Veldig glad jeg ble tipset om den, jeg synes den er veldig artig! :) Bare dumt at det skjer en del endringer i rollebesetningen i sesong 3.. Håper det tar seg opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har allerede sett to sesonger! Hehe.. Veldig glad jeg ble tipset om den, jeg synes den er veldig artig! :) Bare dumt at det skjer en del endringer i rollebesetningen i sesong 3.. Håper det tar seg opp!

Så bra du liker den! Jeg har sett så mye av den nå at jeg kan ikke si noe som helst uten å spoile herfra og til evigheten, så du må si ifra når du har begynt på sesong fire :fnise:

Men jeg digger serien, den har virkelig grepet meg. På youtube ligger det en del småfilmer, som http://www.youtube.com/watch?v=G3FLSBQ4H7E,

og
(den siste må du ikke se hvis ikke du har sett sesong 2 episode 5 enda). Og før du begynner på sesong tre må du se denne (men ikke før du er ferdig med ses. 2!).

Jeg er blitt skikkelig misfits-nerd..

Endret av Cho Kon It
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat meldt meg inn og er skuffet. Dårlig utvalg av serier og filmer. Bruker ene måneden jeg har det gratis også ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Badabing

Så bra du liker den! Jeg har sett så mye av den nå at jeg kan ikke si noe som helst uten å spoile herfra og til evigheten, så du må si ifra når du har begynt på sesong fire :fnise:

Men jeg digger serien, den har virkelig grepet meg. På youtube ligger det en del småfilmer, som http://www.youtube.com/watch?v=G3FLSBQ4H7E,

og
(den siste må du ikke se hvis ikke du har sett sesong 2 episode 5 enda). Og før du begynner på sesong tre må du se denne (men ikke før du er ferdig med ses. 2!).

Jeg er blitt skikkelig misfits-nerd..

Har skikkelig problemer med aksenten til Kelly! Haha..:)

Likte å få sett den fra Vegas, den burde jo vært med i serien. Nå er jeg ferdig med alle tre sesongene..sukk.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat meldt meg inn og er skuffet. Dårlig utvalg av serier og filmer. Bruker ene måneden jeg har det gratis også ikke mer.

Samme her!

Har 2 uker igjen av prøveperioden, og har allerede annulert abonnementet. Årsaken er enkel - de krever 50 % høyere pris enn i USA men klarer like fullt ikke å gi oss tilsvarende utvalg. Finner f.eks. ikke serien Breaking Bad...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skikkelig problemer med aksenten til Kelly! Haha.. :)

Likte å få sett den fra Vegas, den burde jo vært med i serien. Nå er jeg ferdig med alle tre sesongene..sukk.. :(

Hehehe ja den er ganske tykk, er glad for at jeg hadde tekst!

Det som er så dumt er at E4, kanalen som sender Misfits i UK, legger ut masse små episoder og klipp på hjemmesiden deres, og de kan man bare se hvis man befinner seg i UK.. Så jeg har måttet google meg fram til en del for å finne ut av hva som skjedde, som med Nathan og Marnie (fy FAEN jeg savner Nathan!!).

Nå må du begynne på ses. 4! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Badabing

Hehehe ja den er ganske tykk, er glad for at jeg hadde tekst!

Det som er så dumt er at E4, kanalen som sender Misfits i UK, legger ut masse små episoder og klipp på hjemmesiden deres, og de kan man bare se hvis man befinner seg i UK.. Så jeg har måttet google meg fram til en del for å finne ut av hva som skjedde, som med Nathan og Marnie (fy FAEN jeg savner Nathan!!).

Nå må du begynne på ses. 4! :nigo:

Hvor ser du det resterende som ikke ligger på Netflix? Har stresset skikkelig med å finne subs. Blir jo litt tungvint.

Savner Nathan! Og nå kommer jeg til å savne Simon også. :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skuffa da Sex and the City ikke lå ute! Googla det, og hadde visstnok noe med produsent/opphavsrett å gjøre. Jaja, nok andre serier å kaste bort tiden på :mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble skuffa da Sex and the City ikke lå ute! Googla det, og hadde visstnok noe med produsent/opphavsrett å gjøre. Jaja, nok andre serier å kaste bort tiden på :mrgreen:

Du finner det nok på HBO sin streamingtjeneste, når den er klar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer ikke inn der i dag, er det flere som har trøbbel med det?

Anonym poster: 9fb219f83ff139fa870c40dd485c6949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for at du sjekket. :) Ble medlem i går og skulle se serier i kveld. Håper at det løser seg.

Anonym poster: 9fb219f83ff139fa870c40dd485c6949

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg var inne i hele går!

Ok kanskje ikke i hele går, da.. :sjenert: Men jeg så et par filmer på ettermiddagen/kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...