Gå til innhold

Noen andre jenter som tenner på hvite sokker?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Veit ikke helt om jeg skal le eller grine nå. jeg........

Det er jo fint at dere har funnet noe dere tenner på, og som ikke sjenerer andre. Som det heter: Whatever turns you on.....

På den andre siden: Hvite tennis sokker?????? :o :o :o :hoho::hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jeanette

Heia! hadde noen hvite sokker som var lang tykk og varm og med sånne bobler øverst. Når jeg hadde de uttapå en blå glinsende trenings-tights, og brukte sorte ankelhøye støvletter med høy hæl, og jeg krøllet sokken ned mot støvlettene og til slutt tok på meg en lang genser, for så og ta en tur innom butikken :oops: og kafeen 8) , da ble Jeanette virkelig tent da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

O mygod!!!!! Denne tråden tar jo HELT av!!!!?!

Dere sokke-fetish-folk blir jo latterlige snart! Flere legger igjen mailadresser (som selvfølgelig blir slettet pronto! Og takk og lov for det.),- og det vises jo da hvor desperate dere er!

Kan dere ikke heller komme dere til en erotisk chat eller noe da?

Dette er fullstendig gått av banen.

Og tennis-sokker disgusts me. Tenkte å ta de første innskriverne alvorlig,- men NEI! Nu er det slutt.

Dere er meg noen raringer.

Kattepus (*lettere rystet*)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Hei! Er en jente på 19 år som bare går med hvite tennissokker.. Blir faktisk tent av at andre ser at jeg bruker det ja! Bruker shorts eller joggebukse med sokkene utenpå i kroppsøvingen på skolen. Går stort sett bare med nye fine sokker når jeg vet folk ser meg. Hater å vise meg frem i slitte sokker. De bruker jeg bare når jeg er alene og kaster de når de blir for nuppete og slitt. Liker ikke adidas sokker, men bruker elllers alt bare de er hvite og tennissokker :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Til dere som ikke liker hvite tennisokker. Prøv og forklar hva som er så fælt med vi som bruker det, og det er veldig mange av oss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvite tennissokker er helt topp det :D Tenner ikke akkurat på det men bruker det mye allikevel.Typen min synes det er finest når jeg bruker det, men selv bruker han mest tynne sokker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
:) Jeg liker veldig godt(tenner på)hvite sokker.Jeg trener en del hånball og da bruker jeg det.Blir veldig opphisset av tubesokker.min favoritt er champion sokker.åååååååååå jeg blir så kåt :briller:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Liker ikke adidas sokker men tenner enormt på å se jenter som har på seg brooks sokker(med sort og rød stripe øverst)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Var på venteværelset på legekontoret for ikke så lenge siden. Der satt det en nydelig jente/kvinne rundt 25 år gammel. Hun hadde på seg joggebukse, sandaler og hvite sokker.. Jeg syns hvite tennisokker på jenter er utrolig opphissende så jeg satt og så på henne. Hun løftet ene foten over det andre låret sånn at hele sokken kom frem i lyset. Hun hadde på seg hvite tennissokker med røde og sorte striper på. (dette var ikke den billigste typen sokker med striper på som finnes i de fleste dagligvarebutikker, men en litt mer for seg gjort type) Jeg ble kjempe kåt. Hadde lyst å ta sokken av hun og gni den inntil pikken min til det gikk for meg og jeg sprutet den myke deilige sokken hennes full. Dette var en jente som tydeligvis ikke syntes hvite tennisokker med striper på er harry og som ikke var flau over å vise at hun bruker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror jeg får handler inn hauger av hvite tennissokker med striper i ulike farger og dra dem godt utenpå buksa, så kan jeg velge og vrake! Hvorfor har ingen fortalt om dette godt bevarte sjekktrikset før?!? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest flickan

Nei, hvite tennis sokker er nok ikke min greie heller. Derimot hard-rock er tingen. Det er helt rart, men det funker! Dere burde teste det. Fra Marilyn Manson til Foo Fighters...til og med Papa Roach's tidligere dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se og kom dere ut av skapet jenter! Ta på dere de hvite tennissokkene deres som dere har drømt om å bruke så lenge, men ikke turd bruke.. De som dere tar på dere så snart dere er innenfor husets fire vegger og som noen av dere av en eller annen grunn har vert flau over å vise dere frem i. Ta de på dere og vis de frem til kjente og ukjente. Det er faktisk veldig sexy. Tennisokker er bare best!

Hilsen jente 21 med sokkeskuffen fylt til randen av hvite sokker med og uten striper på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tror Bridget kommer til å løpe rett i butikken i morgen tidlig og kjøpe seg noen myke deilige, hvite tennisokker. Ikke bare ett, men mange par og faktisk :) She just love it..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...