Gå til innhold

Noen andre jenter som tenner på hvite sokker?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg lurte på om det finnes noen andre jenter enn meg ute i den store verden,som blir opphisset av å gå med hvite tennissokker?Jeg har "forelsket" meg i brooks sokker.De med sort og rød stripe oppe, for de som vet hvilke jeg mener.Tenner også på å bruke vanlige tennissokker med striper.Jeg blir utrolig opphisset av å vise meg frem i de.Elsker å bruke shorts eller å ta de utenpå en treningsbukse, for eksempel når jeg er i butikken.Men de må være nye og myke.Så fort de begynner å bli slitt kastes de.Jeg må alltid ha noen på når jeg har sex.Kjæresten min syns det var litt rart i begynnelsen men nå elsker han at jeg stryker han over kroppen med de myke sokkene.Er jeg skikkelig kåt kan jeg rusle rundt i leiliheten i bare sokkene i flere timer.Godt jeg bor i høyblokk så ingen ser meg.he he..Er det noen andre jenter som tenner på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

icon_lol.gificon_lol.gificon_lol.gif

Nei, verken regntøy eller hvite tennissokker er min greie... icon_lol.gif

Jeg synes faktisk hvite tennissokker er helt turn-off... icon_rolleyes.gif

Men når jeg en gang i blant finner frem hvite tennissokker, så foretrekker jeg adidas.... icon_lol.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Slettet.Moderator.

_________________

KG's eneste Milla1212[ Dette Innlegg er endret av: Hege den 2002-05-09 16:59 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøsses da, Milla! Bobler over i toleranse i dag over at andre liker noe annet enn deg, skjønner jeg...12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Ha Ha, jada Tusenfryd. Tennissokker plasserer jeg i samme klasse som rosa grilldresser og plastøreringer!!!

Milla icon_smile.gif Toleransens hærfører!!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javel - det synes du! Og hva så? Andre synes noe annet. Er det så inmari vanskelig å bare la andre få ha sine seksuelle tenninger i fred? Kom med dine seksuelle tenninger, og la oss diskutere den. Det er det opprinnelige temaet. Alt annet hører hjemme i en annen diskusjon.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Du er ikke den eneste som har det sånn!! Jeg tar på meg hvite tennissokker så ofte jeg kan.. Synes det er ganske sexy. Bruker det ikke til sorte bukser men det er stort sett det eneste. Bruker faktisk de brooks sokkene du snakket om jeg og. Tidig.. Finner de ikke i butikken lenger så det er litt leit. Til deg MILLA. Tipper du har på deg hvite tennissokker akkurat nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

KAN NOEN FORTELLE MEG HVORFOR HVITE TENNISOKKER ER TURN OFF???? Skjønner ikke dette.Se dere rundt jenter.Det er mange som bruker det.Hilsen Marie som for anledningen har på seg et par hvite sokker med blå og sort stripe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

NEI! hvite tennissokker er ikke bra! ( i mine øyne! icon_wink.gif )

Tror faktisk ikke jeg har ett eneste par hvite sokker i det hele tatt jeg, verken tennis eller andre.

De blir jo så innmari lett skitne jo? også blir de lettere missfarget etter bittelitt bare (etter hva jeg kan huske, brukte det når jeg var liten å ikke fikk bestemme selv...) icon_wink.gif

men om andre tenner på det, så er jo det billig og uskyldig morro det! kos dere.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale

Jeg eier ikke ett eneste par tennissokker, men jeg har noen adidas-sokker som jeg bruker når jeg trener.

De hvite sokkene med røde og blå striper som selges i dagligvarehandelen er noe av det mest grusomme jeg kan tenke meg, både på menn og kvinner.

Milla12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde det var en spøk jeg - hvite tennissokker utenpå treningsbukse..?

Men OK, det er jo tydeligvis masse rart man klarer å tenne på (har jeg oppdaget her på KG icon_wink.gif) og vær så god, bare jeg slipper.12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

You are seriously joking right...? Slik du prestenterer det virker det som de eksemplene du bruker er med på å virkeliggjøre det folk flest ser på med den største skrekk! Tennissokker utenpå buksa og spesielt i butikken???????

Det er dette folk mener med griseharry!

Tar deg ikke særlig alvorlig, beklager...

_________________

Pusen vinke.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Pusen den 2002-05-10 11:31 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sett at hun som startet denne tråden mente alvor med spørsmålet.

Hvorfor har hun ikke vært her etterpå?

Kan det være fordi hun ikke synes det er så koselig å kommet hit til Kvinneguiden og bli ledd ut på denne måten?

Er det slik vi skal ta i mot brukere som kanskje er her for første gang?

Jeg er skuffet.. icon_frown.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at en person tenner på en ting (i dette tilfellet, hvite tennissokker), så betyr vel ikke det at man går rundt med tennissokker hele tiden... icon_rolleyes.gif

En fetish kan faktisk være så mangt, og det er sikkert masse forskjellig man kan finne opphissende selv om det kanskje ikke er noe man går med/bruker daglig ute blant andre....

Når jeg sier at jeg finner hvite tennissokker totalt avtennende, så er det enkelt og greit fordi jeg ikke synes det er noe fint...

Men jeg synes faktisk adidas-sokker er bedre å bruke når jeg for eksempel trener, fordi de er litt tykkere enn de sokkene jeg går med til vanlig.

Og fordi jeg ikke får så lett gnagsår av de...

Men sexuelt sett, så tenner jeg ikke på sokker i det hele tatt, hverken hvite eller sorte...

Poenget mitt ble borte nå, men det jeg ville frem til, er at selv om "anonym" har en fetish for hvite tennissokker, så betyr ikke det at alle man ser ute på gata i hvite tennissokker, har den samme fetishen, eller at alle med rosa grilldress tenner på rosa grilldresser...

Klesstil og klessmak har ingen sammenheng med fetish... icon_rolleyes.gif

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...