Gå til innhold

WACO


Annie

Anbefalte innlegg

Jeg er innom VG i perioder, men helst på bøker og film. Skumleser litt på politikk, historie og livssyn.

Er som regel logga på KG, i tillegg til de 7-8 andre vinduene jeg har oppe, men er ikke så ofte innom og sjekker. KG er tidtrøyte. Én ting kan de her: Se de virkelig store problemene i de små.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg vet...

... man gidder ikke å anstrenge seg... tenke gjennom saker og ting. Å se realiteten i øynene kan være tøft. Det er vanskelig å ta standpunkt... mange sliter med å begrunne synspunktene de slenger rundt seg med. Da er det også tøft når andre setter spørsmålstegn ved dine utsagn.

Man starter heller tema hvor man spør etter råd, eller "lurer på ting" (hva slags farge har du på sokkene i dag?... interessant). Eller man gir råd, bare for å gjøre noe. Men får man noe ut av det?

Nei, det tror jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går det ann???

Nettopp fordi det er for mange "fjortiser" her som vet alt om alt, gjør dette forumet til en sutreklubb i mange tilfeller.

En ide hadde kanskje vært å hatt alderen i profilen. Sånn at alle kunne se den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. I mange tilfeller er jeg vel en av de fjortisene selv.

Men... ærlig og oppriktig, jeg savner de store diskusjonene. Men det er kanskje ikke så mange andre som gjør det? Er det derfor de ikke dukker opp her lenger?

Det er oppegående mennesker her. Interesserer de seg ikke nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ehm, jeg synes nå det har vært allright inne her ganske lenge nå, jeg.

Hvem er waco forressten? Husker ingen waco jeg... :ler: Savner ikke innleggene hans så masse i grunnen, synes vi klarer oss storartet her uten ham også, jeg!

Men ser noen av dere skriver at etter han ble borte har det vært bare gpp og "syklubb" ting her, ingen skikkelige diskusjoner. SÅ LAG EN SELV DA VEL!! Ser ikke at noen av dere har prøvd å lage til en diskusjon av en sak, så da får dere la være å klage på at det er bare syklubbkjerringer her nå når dere ikke har gjort noe for å forandre det sjøl!

Synes det er deilig at det ikke er så mye dritprat og GPP her inne fra visse lenger, jeg, da... Harmonisk på KG, første gangen siden jeg kom hit iallfall...

By the way; - Kid, i denne saken her er du inhabil! :blunke: :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....og så har man de som velger å leve sitt liv UTENOM internett, og heller diskuterer de viktigste sakene med sine venner og familie OFFLINE. Internett er for mange bare en morsom hobby. Husk på det, da!

Ingen vet hvor dype folk her inne er, man får bare et inntrykk. Og det kan like godt være galt som delvis rett.

Selv bruker jeg internett som underholdning, informasjonskanal og tidtrøyte mest, samt å snakke GPP og av og til seriøst med de andre brukerne. Og så svangerskapsdagboka mi, da! De helt seriøse tinga tar jeg med familie/venner/samboer....

Klart man kan få venner her inne, greit nok det, men å ikke like en PERSON for hva h*n skriver o.l er ganske lavmål. Har tråkka i salaten selv mange ganger, men minner meg selv på at jeg ikke vet hvem noen av dere er.

Jeg gidder ikke å syte over at det ikke er engasjerende diskusjoner her. For det er ikke alle som liker å diskutere det jeg liker. Noen saker er interessante, andre ikke. For alle. Og dersom det er så kjedelig her, lag litt action selv, da vel. Men på et saklig nivå, ellers uteblir de fleste "oppegående" som du savner! *ss*

Husk på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke enig i den, Annie. Fjortis har ikke alltid så mye med alder og gjøre, det er mer en tilstand. Kid-a og Vinga er begge unge, men likevel svært ulike i både innhold og uttrykksmåte i innlegga sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, Lillian. Jeg er ikke inhabil. Vi diskuterer ikke person nå, men sak... ser du?

Selvfølgelig diskuterer man viktige saker og ting i RL. Noen ser tydeligvis på det som et hinder for å diskutere de samme viktige sakene på nett.. andre ser at det ene ikke utelukker det andre. Det handler om å se muligheter, ikke begrensninger... eller?

Kanskje det er viktigere å tenke over det andre skriver enn å være så skråsikker selv?! Kanskje er det viktigere å komme med spørsmål enn svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man misliker å diskutere med de av en yngre generasjon så har man faktisk et forum for de over 40 her.

At det er så mye "fjortiser" her har jeg faktisk ikke inntrykk av. I tilfelle så er de vel sikkert mest inne på seksualitet, hvor jeg sjelden oppholder meg.

At et tema har innlegg av forskjellige aldersgrupper synes jeg beriker diskusjonen.

Depper ikke akkurat over fraværet til Waco, men blir helt klart ikke like provosert når jeg er her inne lenger..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig diskuterer man viktige saker og ting i RL. Noen ser tydeligvis på det som et hinder for å diskutere de samme viktige sakene på nett..

Hvem da? Og i så tilfelle, er det så farlig? Jeg gidder ikke å bruke internett som min eneste sosiale kanal.

Jeg synes det er flott når det er tydelig at menneskene som er medlem på KG forumet har et LIV utenom, og ikke bare legger inn syte-innlegg her fordi de kjeder seg eller har det fælt på jobb; samme hva egentlig.

Heldigvis er det ikke alle baller man tar imot når de kastes mot en, det hadde blitt for mye stress og mas. Skjønner noen hva jeg mener?? Man velger bort det som ikke interesserer en, rett og slett. Og da bør man heller ikke behøve å stå til rette overfor noen fordi de mener det er for lite "liv" på diskusjonssiden her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kid; - trådens første innlegg startet med "Jeg savner waco, hvor har han blitt av....flere som savner..." eller noe i den duren...

Noen skrev "savner ikke waco" andre skrev "savner waco" ERGO det ble prata om en person her (dog ikke diskutert med en gang) og siden den aktuelle personen folk prata om de savna eller ikke savna faktisk er waco, så blir du inhabil.

Ser forresten ikke på denne tråden som en diskusjon heller, det er heller mer en meningsytring om waco og hans innlegg.

Men jeg gidder egentlig ikke bry meg... Driter i hvem eller hva som er her jeg, så lenge jeg trivs så blir jeg! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man velger bort det som ikke interesserer en, rett og slett. Og da bør man heller ikke behøve å stå til rette overfor noen fordi de mener det er for lite "liv" på diskusjonssiden her.

Godt sagt, Vinga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei...

For det første. Hvem som gjør eller ikke gjør er URELEVANT, og uinteressant. Jeg gir blaffen i hvilken grad DU velger internett som sosial kanal. Det er mer interessant å se på sak...

For det er ikke jeg som setter fokus på person her, er det vel?

Jeg uttrykte bare at jeg synes kg tapte seg etter at waco forsvant. Fordi han er en mester i å provosere. Det var da folket fikk opp øynene og begynte å diskutere. Nå er vi på kose-stadiet igjen. Fint for noen, sikkert. Jeg synes imidlertid det er litt trist...

Ingen har vel kritisert noen for å være selektive med hvilke innlegg man velger å svare på her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg uttrykte bare at jeg synes kg tapte seg etter at waco forsvant.

Leste det klart og tydelig, og du må også tåle å høre folk si at de IKKE savner ham eller at KG tok seg opp i kvalitet etter retretten hans.

Forøvrig synes jeg du spikker mye fliser her nå. Person? Sak? Vel... To sider av samme sak i denne strengen, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Lillian:

Hallo?? Dette var da svært vanskelig å forstå... Jeg er ikke inhabil. Vi diskuterer ikke mitt personlige forhold til waco. Jeg savner waco her inne fordi han lagde liv. Ikke fordi vi har eller ikke har noe forhold utenom. Det har da fint lite med saken å gjøre, eller??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi han er en mester i å provosere.

Det er så sant så sant. Bare så inmari synd han ikke kunne diskutere og argumentere også. Det er DA han hadde blitt interessang. Bare synd han ikke skjønte det før.

Jeg savner ikke Waco. Fikk nok "faen så teit du er , dum i hodet, hønsehjerne" innlegg fra han.

Men litt morsomt var det jo at han stanga det lille hodet sitt i veggen sånn ca i annahvert innlegg :ler:

Kanskje han døde av hjernerystelse?? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo??? JEG HAR IKKE SAGT AT JEG IKKE TÅLER AT NOEN IKKE SAVNER WACO??? Er det så innmari vanskelig da??

Det var ikke waco som ble satt fokus på her. Det var du, Vinga, som satte fokus på deg selv.

Jeg gidder ikke å bruke internett som min eneste sosiale kanal.

Henger du med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og Lillian:

Hallo?? Dette var da svært vanskelig å forstå... Jeg er ikke inhabil. Vi diskuterer ikke mitt personlige forhold til waco. Jeg savner waco her inne fordi han lagde liv. Ikke fordi vi har eller ikke har noe forhold utenom. Det har da fint lite med saken å gjøre, eller??

Oh my God!! Det var da svært da! Skal ikke prøve å komme med en liksom "morsomhet" til deg mer skjønner jeg... Noe må det jo være ettersom du henger deg sånn opp i den lille replikken jeg hadde der...

Jeg skrev:

By the way; - Kid, i denne saken her er du inhabil! :blunke: :ler:

Du SER :blunke: og :ler: ikke sant???? Tror du de betyr "dønn seriøs"? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...