Gå til innhold

Pasjonsblomst har 1- og ønsker seg 1 til ;)


Pasjonsblomst

Anbefalte innlegg

Takker, Amphitrite! :)

Begynner sakte men sikkert å venne meg til tanken på at jeg er gravid.. Har et rimelig avslappet forhold til hele greiene heldigvis, dette har jeg jo gjort en gang før nå.

Idag har det vært en drittdag… crappy vær, crowded kjøpesenter, masete ettåring, trøtt og grinete mamma, stressa mamma som skulle på biltur, biltur fiasko, stengte ferjer, åpne ferjer, laaaaang ferjekø, snu og kjøre hjem igjen.. sove lenge… suuur og grinete...

æsj dag altså! Dere vet når lunta er SÅÅ kort og alt liksom bare går rett i dass...

Gleder meg til en avslappende kveld foran tven nå.. er litt zoombie idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næhmen, gratulerer pasjonsnsblomst. Jeg som ikke har fått med meg at dere prøvde på nr to :sjenert:

Håper å slå følge ved neste anledning ;)

Godt nytt år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Godt nyttår Pasjonsblomst! Og her ser jeg at det er på sin plass med en gratulasjon også! :hoppe: Gratulerer så mye med positiv test! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

status 6+5

Morgenkvalm.. ikke oppkastkvalm, men uggen, svimmel og dårlig matlyst kvalm..

Litt oppblåst-føler magen ser større ut allerede

Kald på beina

Veldig lettrørt (grein av Teletubbies idag…!!)

Veldig lettirritert/sint (får lyst å kaste ting etter folk rundt meg som er treige og generelt irriterende)

Nå har jeg vendt meg til tanken på at jeg er gravid.

Vi har allerede fortalt våre nærmereste, vi gadd ikke skjule det i jula.

Ellers har jeg ut helga… var hjemme med veslejenta idag.. Vi var helt på krasj energimessig, og begge ble skikkelig sure av det. Møkkadag!! Så ille at jeg har bedt svigermor trå til litt i morgen, så kan jeg hvile meg litt. Problemer med å holde øynene oppe på formiddagen her… *znnooooork*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at du spør svigermor om litt hjelp! Ingen vits å slite seg ut, særlig ikke når så mye av energien i kroppen går til babyproduksjon ;)

Jeg følte også at magen syntes så fort jeg kom i uke 6 fordi jeg var så oppblåst, og det var ikke så veldig stas. Men det går over og man får en fiiiin babykul :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ravgull

Bare legge igjen et spor her, for å følge en som er like før meg i løypa. Eller veldig likt? Jeg tror jeg er 6+5 nå. Eller 6+6, siden det har passert midnatt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Skulle vel kanskje feiret her? ;)

Jeg er dritsjalu på deg, må jeg innrømme! Det er rart å tenke på at jeg ikke skal gå gravid igjen.

Endret av Miss I.W.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye! :blomst:

takketakk!!! :) Hurra for spire!

Godt at du spør svigermor om litt hjelp! Ingen vits å slite seg ut, særlig ikke når så mye av energien i kroppen går til babyproduksjon ;)

Jeg følte også at magen syntes så fort jeg kom i uke 6 fordi jeg var så oppblåst, og det var ikke så veldig stas. Men det går over og man får en fiiiin babykul :biggrin:

ja til babykul! ingen babykul enda, magen kommer visst senere enn forrige gang denne gang.. ser bare litt opplåst og rundere ut enn vanlig.

Bare legge igjen et spor her, for å følge en som er like før meg i løypa. Eller veldig likt? Jeg tror jeg er 6+5 nå. Eller 6+6, siden det har passert midnatt! :)

så kjekt! ;) du får gå inn i graviddagboka mi og se også.. ;)

Åh, så spennende! :duskedame:

ja, veldig spennende. Nå er jeg mest spent på formen fremover og hvordan magen utvikler seg... samt begynne å glede meg til OUL:.

Skulle vel kanskje feiret her? ;)

Jeg er dritsjalu på deg, må jeg innrømme! Det er rart å tenke på at jeg ikke skal gå gravid igjen.

Feiring er lov! :)

Er du 100 % sikker på at du aldri skal bli gravid mer?

Det må være litt rart ja.. man er liksom akkurat igang med fødekarrieren, og så legger man opp?

Lov å være litt sjalu, hvis du kan glede deg litt også samtidig! :) *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke 100%, men det er så mye som taler imot, tunge sv.sk., kjæres medisiner, alder, m.m. Meeen en skal aldri si aldri, men jeg håper bare at det blir så travelt framover at jeg glemmer å tenke på det! ;)

Selvfølgelig gleder jeg meg over andres svangerskap! :Nikke: Det er jo noe spesielt! Mest hverdager (da også), men det er jo noe med spiren som vokser, ventetiden og forhåpningene! :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Er ikke 100%, men det er så mye som taler imot, tunge sv.sk., kjæres medisiner, alder, m.m. Meeen en skal aldri si aldri, men jeg håper bare at det blir så travelt framover at jeg glemmer å tenke på det! ;)

Selvfølgelig gleder jeg meg over andres svangerskap! :Nikke: Det er jo noe spesielt! Mest hverdager (da også), men det er jo noe med spiren som vokser, ventetiden og forhåpningene! :rodmer:

Neida, den som lever får se... ting forandrer seg jo også underveis. 2 barn er jo en stor glede det! ;)

God kveld! Hvordan er formen til den gravide? :) Nærmer seg vel UL med stormskritt nå?

Hei på deg ;) så kos!

Formen min er stadig stigende... liker 2. trimester mye bedre enn 1. så langt! Litt stiv i nakke og kropp, det er det eneste.. planer om å komme igang med litt forsiktig trening nå.

UL neste uke, er kjempespent igrunn! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...